عطر تیری موگلر الین تست آف فرگرنس (تری ماگلر الین تست اف فرگرنس) زنانه Thierry Mugler Alien the Taste of Fragrance

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)
موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) تیری موگلر الین تست آف فرگرنس (تری ماگلر الین تست اف فرگرنس) Thierry Mugler Alien the Taste of Fragrance اصل

این عطر در سال 2011 توسط کمپانی Thierry Mugler به بازار ارائه شده است. این عطر در حجم 30 میل و به صورت EDP ارائه گردیده است. شيريني رايحه آن بسيار زياد است. پيشنهاد مي شود نهايت دو اسپري استفاده شود.

کمی پس از اسپری عطر، بوي كارامل ضعيف تر مي شود و شيريني عطر كمتر و بالانس مي شود. رايحه عنبر هم در ادامه به رايحه ها اضافه ميشود كه تركيب شيرين و بسيار دلپذير و تحريك كننده اي را ايجاد مي كند.

با اينكه اين عطر زنانه است، اما رايحه گلها توی اين عطر به مقدار خيلي ناچيز وجود دارد و اگر به عنوان يه مرد از عطرهاي شيرين خوشتان مي آید، راحت مي توانید از آن استفاده كنيد. پخش بوی این عطر خيلي زياد است و ماندگاري خيلي خوبي دارد.

گالری مارسلا پیشنهاد می کند این عطر را بیشتر در روزهای سرد سال استفاده کنید. نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از یاسمن، کارامل، چوب کشمیر و عنبر.


برچسب های مرتبط:

ادکلن تیری موگلر الین تست آف فرگرنس | عطر تری ماگلر الین تست | ادوپرفیوم زنانه تیری موگلر آلین تست آف فرگرنس

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر تیری موگلر الین تست آف فرگرنس (تری ماگلر الین تست اف فرگرنس) زنانه Thierry Mugler Alien the Taste of Fragrance

  1. گالری مارسلا

    تیری موگلر الین تست آف فرگرنس (تری ماگلر الین تست اف فرگرنس) عطری است با آکوردهای غالب آمبری، کاراملی و روایح گل های سفید. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد. گالری مارسلا Thierry Mugler Alien the Taste of Fragrance را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید