محصولی دیگر از برند فوق العاده قدیمی و مشهور و پر آوازه Chloe که اینبار در قالبی جذاب ، گیرا و کاملا احساساتی و درگیرکننده در فوریه 2012 و توسط Michel Almairac تولید و معرفی شد . این محصول جدید از برند Chloe که به نام لئو آشناست ، با رایحه ای مرکباتی و ترکیبی غیر آشنا و کاملا جدید و خاص رایحه ای از تلخی و ترش بودن را به همراه خود دارد که تک بودن و منحصر بفرد بودن آنرا بیش از پیش به رخ همگان میکشد . این محصول که در گروه بویایی رایحه ی چرمی قرار میگیرد از نت لیموناد ، گلبرگ ، گل رز و نعناع هندی تشکیل شده است . گیفت گالری پیشنهاد استفاده از این عطر را در مهمانیها و مراسم ویژه به شما می دهد .
- جنسیت
- زنانه
- نوع عطر
- Eau de Toilette
- رایحه اصلی
- ملایم
- رایحه فرعی
- تلخ
- حجم
- 100 میلی لیتر
- نت اولیه
- لیموناد ، گلبرگ ، گل رز و نعناع هندی
- ماندگاری عطر
- خوب
- پخش بو
- خوب
عطر و ادکلن برند کلوهه - کلوئه - کلویی (Chloe)
برند کلوهه (کلوئه)، یک خانه مد فرانسوی است که توسط طراح برجسته فرانسوی به نام Gaby Aghion در سال 1952 تاسیس شد. Gaby Aghion که در مصر متولد شده بود ، در سال 1945 به پاریس مهاجرت کرد و برند کلوئه را راه اندازی نمود و با طراحی های خود خیلی زود اعتبار یافت. وی در دهه 1950 با طراحی لباس های زنانه چسبان توسط پارچه هایی لوکس، انقلابی در آن سال ها ایجاد کرد و تا سال ها به عنوان الگو در صنعت مد فعالیت می کرد و به موفقیت های خوبی در لاین لباس خانم ها رسید. اولین عطر کلوئه برای خانم ها در سال 1975 با رایحه ای کلاسیک معرفی شد. این برند با تجدید نظر در سیاست های فکری از سال 2001 به سمت جوانان گرایش پیدا کرد و از سال 2008 به بعد با طراحی عطر و ادکلن های جدید برای خانم های امروزی با سلیقه های مدرن با کمک شرکت Coty به رقابت با دیگر برند های عطر و ادکلن وارد شد. برند Chloe در بازه زمانی 1975 تا 2013 دارای 20 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند کلوئه برای طراحی عطر و ادکلن برند کلوئه عبارتند از : IFF, Clement Gavarry, Carlos Benaim, Amandine Marie, Michel Almairac, Nathalie Lorson, Anne Flipo, Louise Turner, Domitille Bertier, Alienor Massenet and Nathalie Gracia-Cetto.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@