عطر جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی بیکاز ایتز یو (بیکاز ایتس یو) زنانه Emporio Armani Because It's You
عطر (ادکلن) جیورجیو آرمانی بیکاز ایتس یو Emporio Armani Because It's You
عطری ملایم و شیرین، پرشور و عاشقانه
با نت های غالب تمشک، وانیل، گل رز
انتخابی عالی برای دوستداران روایح گلی و میوه ای و شیرین
خرید عطر (ادکلن) جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی بیکاز ایتز یو (بیکاز ایتس یو) Emporio Armani Because It's You اصل
عطر (ادکلن) جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی بیکاز ایتس یو Emporio Armani Because It's You عطری جذاب با معجونی از عشق
در سال 2017 برند مطرح و محبوب جورجیو آرمانی از لاین Emporio Armani زوج عطر جدیدی را در دو نسخه زنانه و مردانه با نامهای "بیکاز ایتس یو" و "استرانگر ویت یو" روانه بازار کرد که خیلی زود به محبوبیت رسید و با فروش خوبی روبرو شد.
بیکاز ایتز یو عطری است شاداب با رایحه ای بسیار جذاب و پرشور و فریبنده که رایحه آن، ضرورت عشقی را بیان می دارد که هر لحظه را غنیمت می شمارد تا وجود خود را اظهار نماید، عطری که تجسمی از عشقی اصیل در دوران امروزی است.
به عقیده کارشناسان مارسلا و کاربرانی که از بیکاز ایتز یو استفاده کرده اند این عطر جذاب زنانه را در هر چهار فصل سال میتوان استفاده کرد.
بیکاز ایتس یو توسط آنه فلیپو طراحی شده.
روایح و نت های به کار رفته در عطر جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی بیکاز ایتز یو (بیکاز ایتس یو) Emporio Armani Because It's You
نت های آغازین عطر بیکاز ایتس یو با رایحه ای از نتهای لیمو ترش , تمشک و بهارنارنج شروع میشود....
پس از آن نت های میانی با رایحه ای استثنائی از گل رز خودنمایی کرده و در نهایت روایحی بی نظیر از وانیل , مشک و چوب عنبر شما را شگفت زده خواهد کرد.
بیشترین نت هایی که هنگام اسپری کردن عطر بیکاز ایتز یو خودنمایی کرده و به مشام میرسند به ترتیب شامل: تمشک، وانیل و گل رز هستند
دیگر عطر و ادکلن های برند جورجیو آرمانی عطر و ادکلن های زنانه در گروه بویایی گلی میوه ای عطر و ادکلن های زنانه با رایحه ملایم و شیرین
مقالات مرتبط زیر را نیز حتماً بخوانید:
نکات کلیدی در انتخاب بهترین عطر و ادکلن راهنما و نحوه تشخیص عطر اصل از عطر تقلبی
مقالات مرتبط زیر را نیز حتما بخوانید:
چگونه عطر دلخواه خودمان را انتخاب نمائیم؟هر عطری برای چه مکانی مناسب است؟ چگونه رایحه و ماندگاری عطر را افزایش دهیم؟
- جنسیت
- زنانه
- نوع عطر
- Eau de Perfume
- رایحه اصلی
- ملایم
- رایحه فرعی
- شیرین
- حجم
- 100ml
- نت اولیه
- لیمو ترش , تمشک , بهارنارنج
- نت میانی
- گل رز
- نت پایه
- وانیل , مشک , چوب عنبر
- گروه بویایی
- گلی میوه ای (Floral Fruity)
- بهترین فصل استفاده
- چهار فصل
- ماندگاری عطر
- خوب
- پخش بو
- متوسط
- طراح (سازنده) عطر
- Anne Flipo
- کشور مبدا برند
- ایتالیا
- سال معرفی به بازار
- 2017
- گارانتی
- اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت نارضایتی
عطر و ادکلن برند جورجیو آرمانی - جورجو آرمانی (GIORGIO ARMANI)
جورجیو آرمانی متولد پیاچنزای ایتالیا در۱۱ جولای سال ۱۹۳۴، یکی از معروفترین و با نفوذترین طراحان لباس است.
پدر جورجیو، اوگو، مدیر حمل و نقل و مادرش ماریا، خانهدار بود .آرمانی به رشته پزشکی علاقه داشت و به دانشگاه بولونیا رفت و پس از دو سال تحصیل در این دانشگاه در سال ۱۹۵۳ برای خدمت در ارتش فراخوانده شد. او باید در بیمارستان ارتش کار میکرد، این تجربه باعث شد پزشکی را کنار بگذارد و بر حسب اتفاق وارد رشته فشن بشود.
حرفه خود را با یک میزآرایشی ویترینی، در یک فروشگاه بزرگ در میلان با نام لاریناسکنت آغازکرد. او بعدا بیان کرد که سبک کلاسیک خود را، در طول این دوره و به دنبال سفرهای مکرر خود به بریتانیا، رشد و توسعه داده است. او می گوید:” انگلستان واقعا مهمترین مرکز الهام بخش برای من بود. زمانی که من در فروشگاه لاریناسکنت مشغول به کار بودم دائما برای کسب اعتبار در بازار، دیدن مغازه ها و یاد گرفتن شیوه کار آنها، به لندن سفر می کردم. من به خاطر دارم که تعدادی ژاکت کشباف پشمی زرد رنگ در یک بوتیک کوچک دیدم و آنها را به فروشگاه خودمان آوردم، همه فکر کردند که من دیوانه هستم. این ژاکتهای پشمی زرد مورد استفاده دوک ویندسوربودند و مردم متوسط از آن استفاده نمی کردند. این نوع تفکر در مورد این قبیل پوشاک بسیار انگلیسی بود.
او به تدریج پیشرفت کرد و تجارب باارزشی هم در بازاریابی در صنعت مد و پوشاک بهدست آورد. آرمانی در اواسط دهه ۱۹۶۰ به عنوان طراح پوشاک مردان شرکت نینو چروتی استخدام شد. مهارتهای او بسیار متقاضی داشت و طی دهه بعد همزمان با کار در چروتی به عنوان طراح آزاد برای بیش از ده تولیدکننده دیگر نیز کار میکرد. آرمانی در اواخر دهه ۱۹۶۰ با سرجیو گالئوتی، یک طراح معمار آشنا شد. این آغاز یک ارتباط شخصی و حرفهای بود که برای سالها ادامه پیدا کرد. گالئوتی در سال ۱۹۷۳ آرمانی را متقاعد کرد یک دفتر طراحی در میلان باز کند. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم بهعنوان موفقترین طراح از ایتالیا فراتر رفت. این کار منجر به این شد که آرمانی طی یک دوره طولانی به عنوان طراح با خانههای مد و طراحی لباس معروفی چون آلگری، باگوتا، هیلتون، گیبو، مونتدورو و تاندرس همکاری کند. به زودی رسانههای بینالمللی پس از نمایش لباسی در پیتی پالاس در فلورانس به صحبت درباره طرحهای آرمانی پرداختند. این تجربه فرصتهایی را برای آرمانی فراهم کرد تا شیوه کار مخصوص خود را در مسیرهای جدیدی پیش ببرد. او دیگر آماده بود که انرژی خود را صرف نام تجاری خود کند. جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ برند جورجیو آرمانی Spa را به همراه دوست خود گالئوتی در میلان راه اندازی کرد.
در همان سال، آرمانی به سرعت لباس زیر، لباس شنا، لوازم جانبی و … را با مارک جورجیو آرمانی راه اندازی کرد و به بازار فرستاد.
یکی از موفقیتهای اصلی جورجیو آرمانی زمانی اتفاق افتاد که در یک فیلم مشهور آن زمان لباس هنرپیشه معروف «ریچارد گری» را طراحی کرد. آرمانی در دنیای مد تنها طراحی است که نامش باعث تضمین فروش یک فیلم میشود. این شرکت در اوایل دهه ۱۹۸۰ توافقات مهمی با شرکت اورئال برای تولید عطر انجام داد و خطوط جدید دیگری هم به شرکت اضافه کرد.
در سال ۱۹۸۱، اولین سری فروشگاههای پخش و فروش ارزانتر خود، شلوارهای جین آرمانی و بازار بزرگ آرمانی را افتتاح کرد. آرمانی در سال ۲۰۰۰ بخش جدید گریم و آرایشی را به محصولات خود افزود که توسط پت مگراس طرح ریزی می شد. امروزه امپراطوری آرمانی شامل ۲۰۰۰ مرکز فروش جهانی با فروش سالیانه بیشتر از یک میلیارد دلار می باشد. پس از اینکه پلیس پاریس، خیمه های مشکی نمایش او را در سینت سولپایس پاریس، با این ادعا که ساخت و استقرارآنها امن نیست ممنوع کرد؛ آرمانی مجبور شد در مارس ۱۹۹۸ درشهرنیویورک کارهای خود را به نمایش بگذارد. در این زمان نمایش های راهرویی او، معمولا جمعیت زیادی را به خود جلب می کرد و رابرت دنیرو، مارک والبرگ، مارتین اسکورسیسی، سوفیا لورن و بسیاری دیگر به تماشای آن می آمدند.
با این حال آرمانی ادعا می کند که از مردم معمولی که در خیابانها هستند، برای طراحی مدل های خود الهام می گیرد. او اعتقاد دارد که لباسها باید برای پوشیدن تولید شود، نه فقط برای نمایش و ترسیم مهارتهایی که او به عنوان یک طراح لباس آموخته است تا لباسهای معاصری را برای زنان تولید کند. لباسهای دارای شانه های پهن به مدلی عملی تر، سودمندتر و انعطاف پذیرتر بدل شده است و مجموعه های آرمانی امروزه زیبا و ظریف هستند.
جورجیو آرمانی در سال ۹۱ از طرف مجله مردم بعنوان یکی از ۵۰ شخص زیبای جهان برگزیده شد. در سال ۲۰۰۰ مجله ماهانه آمریکایی فوربز، آرمانی را به عنوان موفق ترین طراح دنیا معرفی کرد، که در آمد شخصی او در سال ۱۹۹۹، ۱۳۵ میلیون دلار بود. در سال ۲۰۰۱ این مجله او را در ریف نوزدهم (بعد از خانواده بولگاری و قبل از پرادا) در لیست اعضای جدید مد قرار داد. شرکت جورجیو آرمانی در حال حاضر بیش از ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. همچنین آرمانی نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در ۳۶ کشور دنیا دارد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۵ در حدود ۶۹/۱ میلیارد دلار برآورد شده بود.
راز موفقیت بی پایان جورجیو آرمانی کیفیت لباسهایش است. او لباسهایش را از بهترین مواد و پارچهها تهیه میکند، همه دستاندرکاران دنیای مد و تمام منتقدین این صنعت اعتراف میکنند که لباسهایی که توسط این برند طراحی و تولید شده باشد قطعا از بهترین و با کیفیتترین محصولات است.
در حال حاضر این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارکهای گوناگونی شامل جورجیو آرمانی، آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج و آرمانی کاسا میپردازد.
در زمینه عطریات هم عطریات بلک کد( تولید جورجیو آرمانی )، آکوآ دی جیو (تولید جورجیو آرمانی)، از پر فروش ترین عطریات آرمانی می باشد.
این شرکت همچنین از طریق همکاری با سایر شرکتها به حیطههای تازهای مانند ساخت هتلها و مراکز تفریحی زنجیرهای و حتی ساخت گوشیهای موبایل نیز وارد شده است. آرمانی با همکاری با شرکت سامسونگ، اقدام به طراحی و عرضه گوشیهای موبایل لوکس با مارک آرمانی نموده است.
جورجیو آرمانی با بهره گیری از چهره های شاخص و محبوب همچون: فابیو کاناوارو، لوئیس فیگو، دیوید بکهام، ویکتوریا بکهام و رونالدو و بسیاری دیگر از چهره های محبوب دیگر جایگاه خود را هر چه بیشتر در بین افراد باز می کند.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@