قیمت خرید فروش عطر ادکلن باربری مای باربری بلک زنانه Burberry My Burberry Black
قیمت خرید فروش عطر ادکلن باربری مای باربری بلک زنانه Burberry My Burberry Black
قیمت خرید فروش عطر ادکلن باربری مای باربری بلک زنانه Burberry My Burberry Black
قیمت خرید فروش عطر ادکلن باربری مای باربری بلک زنانه Burberry My Burberry Black

عطر باربری مای باربری بلک زنانه Burberry My Burberry Black

2,625,000 تومان

عطر باربری مای باربری بلک Burberry My Burberry Black

  • عطری گرم و شیرین
  • به شدت قدرتمند و وسوسه انگیز، با پخش بو و ماندگاری فوق العاده
  • با نت های غالب کهربا، هلو، نعناع هندی(پچولی)، گل رز
  • مناسب جهت استفاده در ماه های سرد سال
    عطر مای باربری بلک از خانه عطر باربری، در گروه بویایی عطرهای گلی آمبری توسط Francis Kurkdjian طراحی و در سال 2016 روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه مای باربری بلک، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب پاییز و زمستان می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Burberry My Burberry Black را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

 

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) باربری مای باربری بلک Burberry My Burberry Black اصل

خرید عطر (ادکلن) باربری مای باربری بلک زنانه Burberry My Burberry Black اصل


نزدیکترین (مشابه ترین ) رایحه به عطر باربری مای باربری بلک زنانه Burberry My Burberry Black از دید و نظر مصرف کنندگان این عطر :

عطر Burberry My Burberry

جنسیت
زنانه
نوع عطر
Eau de Perfume
رایحه اصلی
گرم
رایحه فرعی
شیرین
حجم
90ml
نت اولیه
یاس
نت میانی
گل رز , هلو
نت پایه
کهربا , نعناع هندی(پچولی)
گروه بویایی
گلی آمبری (Amber Floral)
بهترین فصل استفاده
ماههای سرد
ماندگاری عطر
خوب
پخش بو
خوب
طراح (سازنده) عطر
Francis Kurkdjian
کشور مبدا برند
انگلستان
سال معرفی به بازار
2016
گارانتی
اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت عدم اصالت

عطر و ادکلن برند باربری - بربری (Burberry)

تاریخچه ی برند باربری:

در روز 27 آگوست 1835 توماس بربری     (Thomas Burberry) در دهکده بروکهام گرین در نزدیکی شهر لندن متولد شد. او در نوجوانی نزد یک پارچه فروش کار می‌کرد و پس از مدتی در سال 1856 خودش در بیسینگ استاک    (BasingStoke)   -همشایر، یک فروشگاه کوچک لباس باز کرد، ولی در ابتدا موفقیت چندانی نداشت. در سال 1870 او روی فروش لباس‌های بیرون متمرکز شد. توماس به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و پس از مراجعه به دکتر برای دردهای روماتیسمی متوجه شد که دلیل آن پوشیدن بارانی‌های پلاستیکی است؛ بنابراین به فکر افتاد که نوعی بارانی نخی درست کند که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود؛ بنابراین پارچه مقاوم و جدید «گاباردین» را در سال 1880 ابداع نمود و با این کار به شهرت زیادی رسید.

bagدر سال 1891 شعبه دوم بربری در لندن افتتاح و به عنوان دفتر مرکزی شرکت معرفی شد. خانواده سلطنتی انگلیس و ارتش نیز به این برند علاقه‌مند شده بودند و فرماندهان و سربازان ارتش بریتانیا در جنگ جهانی اول لباس‌های ضدآب بربری مانند بارانی و ترنچ کت (Trench Coat) معروف بربری را به تن می‌کردند.

خاندان سلطنتی نیز حکم مخصوص سلطنتی انتصاب (Royal Warrants of Appointment) را به نشان تایید به توماس بربری داد.

کیفیت ضد آب بودن لباس‌های بربری زمانی که در سال 1911، کاپیتان روآلد آموندسن نروژی که برای نخستین بار پا به قطب جنوب گذاشت و برای سفرهای اکتشافی خود از لباس‌های بربری استفاده کرد، کاملا تایید شد. همفری بوگارت نیز در فیلم کازابلانکا یک بارانی بربری بر تن کرده بود. در سال 1955 فروشگاه‌های بزرگ یونیورسال (Great Universal Stores) یا همان GUS نام تجاری بربری را خریداری کرد، ولی در آن زمان مدت‌ها بود که پارچه منحصر به فرد بربری بدون هیچگونه تغییری در سطح بین‌المللی به فروش می‌رسید و متناسب با تغییرات مد پیش نرفته بود.

بربری دیگر به نام تجاری قدیمی تبدیل شده بود که آرام آرام به سراشیبی سقوط هدایت می‌شد. در دهه 1960 طرح شطرنجی بربری روی چتر، کیف، چمدان، شال و روسری هم دیده شد. تا آن زمان از این طرح بیشتر برای آسترکاری کت و بارانی استفاده می‌شد. این برند با وجود اینکه هنوز یک نام خوش کیفیت در بازار پوشاک بود، ولی دیگر جذابیت اولیه خود را نداشت. تا اینکه در سال 1997 رز ماری براوو آمریکایی، به سمت مدیرعامل جدید بربری منصوب شد و همه چیز را تغییر داد و برنامه جدیدی برای آینده شرکت تدوین کرد.

او به جای کنار گذاشتن میراث با ارزش بربری، از آن برای رسیدن به کالای لوکس و مد روز استفاده كرد. رز ماری شکل جدیدی به باربری داد و کمک کرد تا این نام در کنار نام‌های بزرگ مد دنیا قرار گیرد. کمپین‌های تبلیغاتی با اهداف دقیق در رسانه‌های معتبر و به روز کردن طرح لباس‌ها و استفاده از پارچه شطرنجی سنتی بربری، این برند را مورد توجه افراد خوش لباس معروف و طرفداران مد، مانند ویکتوریا بکهام و کیت ماس قرار داد.

امروزه پارچه شطرنجی بربری که در دهه 1920 معرفی شد، در همه نقاط دنیا از برزیل تا اروپا و حتی ژاپن شناخته شده و به صورت علامت مشخصه این نامperfume درآمده است. یعنی همان گونه که لباس‌های چهارخانه قرمز، راهی برای متحد کردن اسکاتلندی‌ها است، طرح معروف پارچه بربری هم شیوه مفیدی برای یکی کردن هویت طرفداران قومیت‌گرای مد شده است تا به نوعی وفاداری خود را به امروزی‌ترین نام تجاری میراث‌دار نشان دهند. اکنون بربری بیش از 70 فروشگاه در نقاط مختلف جهان دارد و با فروش انواع لباس، تزیینات جانبی و عطر در سال گذشته درآمدی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون دلار داشته است.

بربری در حالی که همچنان میراث کهنه انگلیسی خود را حفظ کرده بود، با سالن‌های مد و شیوه جدید و مدرن زندگی ارتباط یافت و با موفقیت توانست مسیر بازارهای بالاتر را در پیش بگیرد و به یک نام تجملی تبدیل شد. در سال 2002 ارزش این نام تجاری به 5/1 میلیارد دلار رسید. در سال‌های اخیر، ارتباط بربری با هولیگان‌های انگلیسی می‌توانست منجر به مخدوش شدن ارزش‌های این شرکت شود، با این وجود هنوز محبوبیت بربری در جایگاه‌های ویژه ورزشگاه‌های فوتبال، شیک‌پوشان را به سمت آن می‌کشاند. در سال 2006 رز ماری بازنشسته شد و آنجلا آرنتس جانشین او شد. رز ماری در طول دوره مدیریت خود در بربری کمک بسیاری به ارتقای این نام در دنیای مد کرد و سهم بزرگی در موفقیت شرکت در تسخیر بازارهای جهانی داشت.

برچسبهای مرتبط:

قیمت عطر باربری | قیمت ادکلن باربری | محصولات باربری | خرید عطر باربری | فروش عطر بربری | فروش ادکلن بربری

منبع 1 منبع 2

@[email protected]

@[email protected]

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @[email protected] @[email protected] @[email protected] ثبت دیدگاه درباره این نظر
پاسخ @[email protected] پسند شده @[email protected] پسند نشده @[email protected] دیدگاه @[email protected]
نوشتن پاسخ ثبت دیدگاه درباره این نظر
Product added to wishlist
Product added to compare.