- عطری معتدل و شیرین
- نت های غالب: توت فرنگی، تمشک، توت سیاه، گیلاس ترش
- بهترین فصل برای استفاده: بهار، تابستان، پاییز و تا حدودی زمستان
- بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه و تا حدودی شبانه
- بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن
- بهترین مکان و موقعیت استفاده: استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيطهای دوستانه، محيط های رسمی و جلسات کاری و تا حدودی قرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه
- ماندگاری: 3 از 5
- پخش بو (نشر بو): 3 از 5
عطر زنانه هر از خانه عطر و ادکلن باربری، در گروه بویایی گلی میوه ای شیرین در سال 2008 توسط Francis Kurkdjian طراحی و روانه ی بازار شد. هر، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر زنانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، Burberry Her را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.
بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) باربری هر (بربری هر) زنانه Burberry Her اصل
باربری هر که از ستارههای جدید و درخشان خانه عطر باربری است و در گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قرار دارد، در اکتبر 2018 توسط فرانسیس کرکجان طراحی و به بازار عرضه شد و اولین عطری است که با لوگوی جدید باربری منتشر شده است. در سمفونی نت های این عطر دلنشین ما آمیزه ای از عطر، احساس، شور انرژی و میل به رهایی را داریم
نت های ابتدایی از توت فرنگی، تمشک، توت سیاه، گیلاس، انگور سیاه، پرتقال ماندارین و لیمو تشکیل شده است. نت میانی بنفشه و یاس را در خود جای داده است. و در انتها این نت های پایه که متشکل از مشک، وانیل، کشمیران، نت های چوبی، خزه بلوط، کهربا و نعناع هندی هستند که بر روی جان و تن ما باقی می مانند.
باربری هر با این هدف طراحی شده است که روح جوان شهر لندن را به تصویر بکشد ــ لندن: این کلانشهر خلاق و متنوع. روحی پرجنب و جوش، ماجراجو و شجاع. باربری هر برای زنانی ساخته شده است که در قلبشان احساس میکنند لندنی هستند. باربری هر که توسط فرانسیس کورکجان پدید آمده و درواقع تفسیر متفاوت و خاص او از یک آمیزه گلفامـمیوهای با تهمایههای بوی خوراکیهای شیرین را عرضه میکند. بوی توت لهشده در نتهای آغازین باربری هر با یاس و بنفشه در نتهای میانی آمیخته میشود، درحالی که چوبها و کهربا نیز در لایه پایانی جای میگیرند.
فرانسیس کورکجان درباره این عطر میگوید: «عطر ادو پارفیوم باربری هر واقعا عطر منحصربهفردی است، زیرا امضای ماندگار و خاطرهانگیزی دارد. برای خلق این امضا، به یک آکورد قوی نیاز داشتم؛ داستانی در جهان روایح که بتواند بینش را به درجه ی بروز و ظهور برساند. آمیزه توتهای آفتابخورده و روح بریتانیایی در باربری هر با آکوردهای کهربایی و مشکفام آمیخته شدهاند تا این امضای یگانه و خاص را خلق کنند. پس اگر کسی این عطر را زده باشد، بلافاصله میتوانید تشخیصش بدهید. باربری هر یکی از امضاهای خاص در دنیای روایح است».
- جنسیت
- زنانه
- نوع عطر
- Eau de Perfume
- رایحه اصلی
- ملایم
- حجم
- 100 میلی لیتر
- نت اولیه
- توت فرنگی- تمشک- توت سیاه- گیلاس ترش- انگور سیاه- پرتقال ماندارین- لیمو
- نت میانی
- یاس- بنفشه
- نت پایه
- مشک- وانیل- روایح چوبی- خزه درخت بلوط- کهربا- نعنا هندی
- گروه بویایی
- گلی میوه ای شیرین (Floral Fruity Gourmand)
- بهترین فصل استفاده
- چهار فصل
- ماندگاری عطر
- خوب
- پخش بو
- متوسط
- طراح (سازنده) عطر
- Francis Kurkdjian
- کشور مبدا برند
- انگلستان
- نوع برند
- نیش
- سال معرفی به بازار
- 2018
- گارانتی
- اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت عدم اصالت
عطر و ادکلن برند باربری - بربری (Burberry)
تاریخچه ی برند باربری:
در روز 27 آگوست 1835 توماس بربری (Thomas Burberry) در دهکده بروکهام گرین در نزدیکی شهر لندن متولد شد. او در نوجوانی نزد یک پارچه فروش کار میکرد و پس از مدتی در سال 1856 خودش در بیسینگ استاک (BasingStoke) -همشایر، یک فروشگاه کوچک لباس باز کرد، ولی در ابتدا موفقیت چندانی نداشت. در سال 1870 او روی فروش لباسهای بیرون متمرکز شد. توماس به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و پس از مراجعه به دکتر برای دردهای روماتیسمی متوجه شد که دلیل آن پوشیدن بارانیهای پلاستیکی است؛ بنابراین به فکر افتاد که نوعی بارانی نخی درست کند که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود؛ بنابراین پارچه مقاوم و جدید «گاباردین» را در سال 1880 ابداع نمود و با این کار به شهرت زیادی رسید.
bagدر سال 1891 شعبه دوم بربری در لندن افتتاح و به عنوان دفتر مرکزی شرکت معرفی شد. خانواده سلطنتی انگلیس و ارتش نیز به این برند علاقهمند شده بودند و فرماندهان و سربازان ارتش بریتانیا در جنگ جهانی اول لباسهای ضدآب بربری مانند بارانی و ترنچ کت (Trench Coat) معروف بربری را به تن میکردند.
خاندان سلطنتی نیز حکم مخصوص سلطنتی انتصاب (Royal Warrants of Appointment) را به نشان تایید به توماس بربری داد.
کیفیت ضد آب بودن لباسهای بربری زمانی که در سال 1911، کاپیتان روآلد آموندسن نروژی که برای نخستین بار پا به قطب جنوب گذاشت و برای سفرهای اکتشافی خود از لباسهای بربری استفاده کرد، کاملا تایید شد. همفری بوگارت نیز در فیلم کازابلانکا یک بارانی بربری بر تن کرده بود. در سال 1955 فروشگاههای بزرگ یونیورسال (Great Universal Stores) یا همان GUS نام تجاری بربری را خریداری کرد، ولی در آن زمان مدتها بود که پارچه منحصر به فرد بربری بدون هیچگونه تغییری در سطح بینالمللی به فروش میرسید و متناسب با تغییرات مد پیش نرفته بود.
بربری دیگر به نام تجاری قدیمی تبدیل شده بود که آرام آرام به سراشیبی سقوط هدایت میشد. در دهه 1960 طرح شطرنجی بربری روی چتر، کیف، چمدان، شال و روسری هم دیده شد. تا آن زمان از این طرح بیشتر برای آسترکاری کت و بارانی استفاده میشد. این برند با وجود اینکه هنوز یک نام خوش کیفیت در بازار پوشاک بود، ولی دیگر جذابیت اولیه خود را نداشت. تا اینکه در سال 1997 رز ماری براوو آمریکایی، به سمت مدیرعامل جدید بربری منصوب شد و همه چیز را تغییر داد و برنامه جدیدی برای آینده شرکت تدوین کرد.
او به جای کنار گذاشتن میراث با ارزش بربری، از آن برای رسیدن به کالای لوکس و مد روز استفاده كرد. رز ماری شکل جدیدی به باربری داد و کمک کرد تا این نام در کنار نامهای بزرگ مد دنیا قرار گیرد. کمپینهای تبلیغاتی با اهداف دقیق در رسانههای معتبر و به روز کردن طرح لباسها و استفاده از پارچه شطرنجی سنتی بربری، این برند را مورد توجه افراد خوش لباس معروف و طرفداران مد، مانند ویکتوریا بکهام و کیت ماس قرار داد.
امروزه پارچه شطرنجی بربری که در دهه 1920 معرفی شد، در همه نقاط دنیا از برزیل تا اروپا و حتی ژاپن شناخته شده و به صورت علامت مشخصه این نامperfume درآمده است. یعنی همان گونه که لباسهای چهارخانه قرمز، راهی برای متحد کردن اسکاتلندیها است، طرح معروف پارچه بربری هم شیوه مفیدی برای یکی کردن هویت طرفداران قومیتگرای مد شده است تا به نوعی وفاداری خود را به امروزیترین نام تجاری میراثدار نشان دهند. اکنون بربری بیش از 70 فروشگاه در نقاط مختلف جهان دارد و با فروش انواع لباس، تزیینات جانبی و عطر در سال گذشته درآمدی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون دلار داشته است.
بربری در حالی که همچنان میراث کهنه انگلیسی خود را حفظ کرده بود، با سالنهای مد و شیوه جدید و مدرن زندگی ارتباط یافت و با موفقیت توانست مسیر بازارهای بالاتر را در پیش بگیرد و به یک نام تجملی تبدیل شد. در سال 2002 ارزش این نام تجاری به 5/1 میلیارد دلار رسید. در سالهای اخیر، ارتباط بربری با هولیگانهای انگلیسی میتوانست منجر به مخدوش شدن ارزشهای این شرکت شود، با این وجود هنوز محبوبیت بربری در جایگاههای ویژه ورزشگاههای فوتبال، شیکپوشان را به سمت آن میکشاند. در سال 2006 رز ماری بازنشسته شد و آنجلا آرنتس جانشین او شد. رز ماری در طول دوره مدیریت خود در بربری کمک بسیاری به ارتقای این نام در دنیای مد کرد و سهم بزرگی در موفقیت شرکت در تسخیر بازارهای جهانی داشت.
برچسبهای مرتبط:
قیمت عطر باربری | قیمت ادکلن باربری | محصولات باربری | خرید عطر باربری | فروش عطر بربری | فروش ادکلن بربری
نظر / پرسش
- نظر (1)
- پرسش و پاسخ (0)
- Latest
- Latest
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@