عطر گوچی پریمیر ادوپرفیوم (گوچی پرمیر) زنانه Gucci Premiere

8,740,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Gucci
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) گوچی پریمیر ادوپرفیوم (گوچی پرمیر) Gucci Premiere اصل

گوچی پریمیر الهام گرفته از ستاره پایان ناپذیر هالیوود Blake Lively است. این عطر، در واقع یک دعوت نامه ای برای شرکت در فرش قرمز است که حتی در افتتاحیه یک فیلم یا جلسات کاری تمام لحظات او را طلایی می کند. Primiere مظهر ظرافت و زنانگی و عطری است که مکمل عطرهای دیگر گوچی بشمار می رود. 

Frida Giannini طراح مطرح ایتالیایی می گوید: ” برای هر زن موفق چیزی به همان اندازه قابل توجه، نیاز است. Gucci Premiere جذاب و اغوا کننده، مانند لباس دوخته شده کامل است. این عطر در سال 2012 طراحی و به بازار عرضه شد.

گروه بویایی Premirer تغییر کرده است و بر خلاف جد خود که در خانواده چایپر – گل قرار دارد این عطر در گروه چوب – گل – مشک طراحی شده است. نت ابتدایی آن متشکل از شکوفه پرتقال و ترنج است که عطری شفاف ، درخشان و خنک متساعد خواهد کرد. 

نت میانی از مشک تونکین و گل های سفید و نت نهایی از چرم و چوب تشکیل شده است. بسته به آنکه از اسانس ها با چه شدتی استفاده شده باشد و اینکه رایحه ی غالب چه باشد، عطر نهایی می تواند متفاوت باشد.

به احتمالی قوی، عطر چوب های کرمی باید رایحه ای بسیار محسوس باشد و در ادامه مشک و سبدی از گل های سفید دنباله ی رایحه را تشکیل خواهند داد. با توجه به تجربه کارشناسان مارسلا به نظر می رسد Premiere با رایحه ای شیرین از گل ها و مشک، درخشان و شفاف تر از نسخه قبلی عرضه گردد.


برچسب های مرتبط:

ادکلن گوچی پریمیر ادوپرفیوم زنانه | عطر گوچی پرمیر ادوپرفیوم زنانه | عطر گوچی پریمیر زنانه

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر گوچی پریمیر ادوپرفیوم (گوچی پرمیر) زنانه Gucci Premiere

  1. گالری مارسلا

    گوچی پریمیر ادوپرفیوم (گوچی پرمیر) عطری است با آکوردهای غالب روایح گل های سفید، مرکباتی و چوبی. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Gucci Premiere را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر (ادکلن) گوچی پریمیر ادوپرفیوم (گوچی پرمیر) زنانه Gucci Premiere
عطر گوچی پریمیر ادوپرفیوم (گوچی پرمیر) زنانه Gucci Premiere

موجود

تعداد: