عطر لانکوم پوئم (پوم) زنانه Lancome Poeme

7,825,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر لانکوم پوئم (پوم) Lancome Poeme

  • عطری گرم
  • با نت های غالب گل ابریشم، نرگس، وانیل، مریم
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز و زمستان و تا حدودی بهار


    عطر زنانه پوئم از خانه عطر لانکوم، در گروه بویایی عطرهای روایح گلی توسط Jacques Cavallier طراحی و در سال 1995 روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه پوئم، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب فصول پاییز و زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوانی مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Lancome Poeme را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Lancome
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) لانکوم پوئم (پوم) Lancome Poeme اصل

يك رايحه اي كلاسيك، شرقي از گلهاي معطر وشيرين که در سال 1995 به بازار ارائه شد. تركيبات اصلي مياني پايه اي اين عطر اصلاً مانند نمونه هاي قبلي نيست و طنيني از آنها ندارد. تركيبات مست كننده این عطر گل ابريشم، رز و وانيل است.

پوئم يك غزل در ميان تمام رايحه ها است. این محصول منحصر به فرد از Lancome که توسط Jacques Cavallier طراحی شده است در گروه بویایی رایحه ی گل ها و شکوفه ها قرار می گیرد. فروشگاه اینرنتی مارسلا این عطر را مناسب فصول سرد سال و استفاده در مهمانی های شبانه می داند.


برچسب های مرتبط:

 ادکلن لانکوم پوئم | عطر لانکوم پوم | ادکلن لانکوم پوام | ادوپرفیوم زنانه لانکوم Poeme

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر لانکوم پوئم (پوم) زنانه Lancome Poeme

  1. گالری مارسلا

    لانکوم پوئم (پوم) عطری است با آکوردهای غالب روایح گل های زرد، روایح گل های سفید و پودری. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد. گالری مارسلا Lancome Poeme را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر (ادکلن) لانکوم پوئم (پوم) زنانه Lancome Poeme
عطر لانکوم پوئم (پوم) زنانه Lancome Poeme

موجود در انبار

تعداد: