عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو مردانه Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu
    عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو مردانه Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu
    عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو مردانه Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu
    عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو مردانه Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu

    عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو مردانه Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu

    3,280,000 تومان
    • بهترین قیمت عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu

    • عطری ملایم و شیرین
    • با نت های غالب زوایح میوه ای و آبی
    • انتخابی عالی برای دوستداران روایح میوه ای

     

    خرید عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu اصل

    جورجیو آرمانی آکوا دی جیو آبسولو

    عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu

    پس از تولید بسیار موفق آکوا دی جیو و آکوا دی جیو اسنزا و آکوا دی جیو پروفومو توسط جورجیو آرمانی، اینبار در سال 2018 توسط آلبرتو موریلاس نسخه جدیدی از این سری طراحی و با نام آکوا دی جیو آبسولو روانه ی بازار شد.

    به عقیده کارشناسان مارسلا و کاربرانی که از آکوا دی جیو آبسولو استفاده کرده اند این عطر برای استفاده ی چهار فصل مناسب میباشد.


    روایح و نت های به کار رفته در عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو  Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu

    خرید عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu اصل

    نت های آغازین آرمانی آکوا دی جیو ابسولو با رایحه ای از نتهای روایح میوه ای، ترنج و روایح دریایی شروع میشود....

    پس از آن نت های میانی شامل شمعدانی، اسطوخودوس و رزماری خودنمایی کرده و در نهایت روایحی بی نظیر از نعناع هندی، روایح چوبی، لابدانیوم و لوبیای تونکا شما را شگفت زده خواهد کرد.

    بیشترین نت هایی که هنگام اسپری کردن عطر آکوا دی جیو آبسولو خودنمایی کرده و به مشام میرسند به ترتیب شامل: روایح میوهای، دریایی و چوبی هستند


    نزدیکترین (مشابه ترین ) رایحه به عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو مردانه Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu از دید و نظر مصرف کنندگان این عطر :

    عطر پاکو رابان اینویکتوس آکوا Paco Rabanne Invictus Aqua

    ادکلن اینویکتوس آکوا


    جنسیت
    مردانه
    نوع عطر
    Eau de Perfume
    رایحه اصلی
    ملایم
    رایحه فرعی
    شیرین
    حجم
    125 میلی لیتر
    نت اولیه
    روایح میوه ای، ترنج، روایح دریایی
    نت میانی
    شمعدانی، اسطوخودوس، رزماری
    نت پایه
    نعناع هندی، روایح چوبی، لابدانیوم، لوبیای تونکا
    گروه بویایی
    معطر چوبی (Woody Aromatic)
    بهترین فصل استفاده
    چهار فصل
    ماندگاری عطر
    متوسط
    پخش بو
    متوسط
    طراح (سازنده) عطر
    Alberto Morillas
    کشور مبدا برند
    ایتالیا
    سال معرفی به بازار
    2018
    گارانتی
    اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت نارضایتی

    عطر و ادکلن برند جورجیو آرمانی - جورجو آرمانی (GIORGIO ARMANI)

    جورجیو آرمانی متولد پیاچنزای ایتالیا در۱۱ جولای سال ۱۹۳۴، یکی از معروفترین و با نفوذترین طراحان لباس است.
    پدر جورجیو، اوگو، مدیر حمل و نقل و مادرش ماریا، خانه‌دار بود .آرمانی به رشته پزشکی علاقه داشت و به دانشگاه بولونیا رفت و پس از دو سال تحصیل در این دانشگاه در سال ۱۹۵۳ برای خدمت در ارتش فراخوانده شد. او باید در بیمارستان ارتش کار می‌کرد، این تجربه باعث شد پزشکی را کنار بگذارد و بر حسب اتفاق وارد رشته فشن بشود.
    حرفه خود را با یک میزآرایشی ویترینی، در یک فروشگاه بزرگ در میلان با نام لاریناسکنت آغازکرد. او بعدا بیان کرد که سبک کلاسیک خود را، در طول این دوره و به دنبال سفرهای مکرر خود به بریتانیا، رشد و توسعه داده است. او می گوید:” انگلستان واقعا مهمترین مرکز الهام بخش برای من بود. زمانی که من در فروشگاه لاریناسکنت مشغول به کار بودم دائما برای کسب اعتبار در بازار، دیدن مغازه ها و یاد گرفتن شیوه کار آنها، به لندن سفر می کردم. من به خاطر دارم که تعدادی ژاکت کشباف پشمی زرد رنگ در یک بوتیک کوچک دیدم و آنها را به فروشگاه خودمان آوردم، همه فکر کردند که من دیوانه هستم. این ژاکتهای پشمی زرد مورد استفاده دوک ویندسوربودند و مردم متوسط از آن استفاده نمی کردند. این نوع تفکر در مورد این قبیل پوشاک بسیار انگلیسی بود.

    او به تدریج پیشرفت کرد و تجارب باارزشی هم در بازاریابی در صنعت مد و پوشاک به‌دست آورد. آرمانی در اواسط دهه ۱۹۶۰ به عنوان طراح پوشاک مردان شرکت نینو چروتی استخدام شد. مهارت‌های او بسیار متقاضی داشت و طی دهه بعد همزمان با کار در چروتی به عنوان طراح آزاد برای بیش از ده تولیدکننده دیگر نیز کار می‌کرد. آرمانی در اواخر دهه ۱۹۶۰ با سرجیو گالئوتی،‌ یک طراح معمار‌ آشنا شد. این آغاز یک ارتباط شخصی و حرفه‌ای بود که برای سال‌ها ادامه پیدا کرد. گالئوتی در سال ۱۹۷۳ آرمانی را متقاعد کرد یک دفتر طراحی در میلان باز کند. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا فراتر رفت. این کار منجر به این شد که آرمانی طی یک دوره طولانی به عنوان طراح با خانه‌های مد و طراحی لباس معروفی چون آلگری، ‌باگوتا،‌ هیلتون، ‌گیبو، مونتدورو و تاندرس همکاری کند. به زودی رسانه‌های بین‌المللی پس از نمایش لباسی در پیتی پالاس در فلورانس به صحبت درباره طرح‌های آرمانی پرداختند. این تجربه فرصت‌هایی را برای آرمانی فراهم کرد تا شیوه کار مخصوص خود را در مسیرهای جدیدی پیش ببرد. او دیگر آماده بود که انرژی خود را صرف نام تجاری خود کند. جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ برند جورجیو آرمانی Spa را به همراه دوست خود گالئوتی در میلان راه اندازی کرد.
    در همان سال، آرمانی به سرعت لباس زیر، لباس شنا، لوازم جانبی و … را با مارک جورجیو آرمانی راه اندازی کرد و به بازار فرستاد.
    یکی از موفقیت‌های اصلی جورجیو آرمانی زمانی اتفاق افتاد که در یک فیلم مشهور آن زمان لباس هنرپیشه معروف «ریچارد گری» را طراحی کرد. آرمانی در دنیای مد تنها طراحی است که نامش باعث تضمین فروش یک فیلم می‌شود. این شرکت در اوایل دهه ۱۹۸۰ توافقات مهمی با شرکت اورئال برای تولید عطر انجام داد و خطوط جدید دیگری هم به شرکت اضافه کرد.

    در سال ۱۹۸۱، اولین سری فروشگاههای پخش و فروش ارزانتر خود، شلوارهای جین آرمانی و بازار بزرگ آرمانی را افتتاح کرد. آرمانی در سال ۲۰۰۰ بخش جدید گریم و آرایشی را به محصولات خود افزود که توسط پت مگراس طرح ریزی می شد. امروزه امپراطوری آرمانی شامل ۲۰۰۰ مرکز فروش جهانی با فروش سالیانه بیشتر از یک میلیارد دلار می باشد. پس از اینکه پلیس پاریس، خیمه های مشکی نمایش او را در سینت سولپایس پاریس، با این ادعا که ساخت و استقرارآنها امن نیست ممنوع کرد؛ آرمانی مجبور شد در مارس ۱۹۹۸ درشهرنیویورک کارهای خود را به نمایش بگذارد. در این زمان نمایش های راهرویی او، معمولا جمعیت زیادی را به خود جلب می کرد و رابرت دنیرو، مارک والبرگ، مارتین اسکورسیسی، سوفیا لورن و بسیاری دیگر به تماشای آن می آمدند.
    با این حال آرمانی ادعا می کند که از مردم معمولی که در خیابانها هستند، برای طراحی مدل های خود الهام می گیرد. او اعتقاد دارد که لباسها باید برای پوشیدن تولید شود، نه فقط برای نمایش و ترسیم مهارتهایی که او به عنوان یک طراح لباس آموخته است تا لباسهای معاصری را برای زنان تولید کند. لباسهای دارای شانه های پهن به مدلی عملی تر، سودمندتر و انعطاف پذیرتر بدل شده است و مجموعه های آرمانی امروزه زیبا و ظریف هستند.
    جورجیو آرمانی در سال ۹۱ از طرف مجله مردم بعنوان یکی از ۵۰ شخص زیبای جهان برگزیده شد. در سال ۲۰۰۰ مجله ماهانه آمریکایی فوربز، آرمانی را به عنوان موفق ترین طراح دنیا معرفی کرد، که در آمد شخصی او در سال ۱۹۹۹، ۱۳۵ میلیون دلار بود. در سال ۲۰۰۱ این مجله او را در ریف نوزدهم (بعد از خانواده بولگاری و قبل از پرادا) در لیست اعضای جدید مد قرار داد. شرکت جورجیو آرمانی در حال حاضر بیش از ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. همچنین آرمانی نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در ۳۶ کشور دنیا دارد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۵ در حدود ۶۹/۱ میلیارد دلار برآورد شده بود.
    راز موفقیت بی پایان جورجیو آرمانی کیفیت لباس‌هایش است. او لباس‌هایش را از بهترین مواد و پارچه‌ها تهیه می‌کند، همه دست‌اندرکاران دنیای مد و تمام منتقدین این صنعت اعتراف می‌کنند که لباس‌هایی که توسط این برند طراحی و تولید شده باشد قطعا از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات است.
    در حال حاضر این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارک‌های گوناگونی شامل جورجیو آرمانی، آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج و آرمانی کاسا می‌پردازد.
    در زمینه عطریات هم عطریات بلک کد( تولید جورجیو آرمانی )، آکوآ دی جیو (تولید جورجیو آرمانی)، از پر فروش ترین عطریات آرمانی می باشد.

    این شرکت همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها به حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتل‌ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل نیز وارد شده است. آرمانی با همکاری با شرکت سامسونگ، اقدام به طراحی و عرضه گوشی‌های موبایل لوکس با مارک آرمانی نموده است.
    جورجیو آرمانی با بهره گیری از چهره های شاخص و محبوب همچون: فابیو کاناوارو، لوئیس فیگو، دیوید بکهام، ویکتوریا بکهام و رونالدو و بسیاری دیگر از چهره های محبوب دیگر جایگاه خود را هر چه بیشتر در بین افراد باز می کند.

    برچسبهای مرتبط:

    قیمت عطر جورجیو آرمانی | قیمت ادکلن جورجیو آرمانی | محصولات جورجیو آرمانی | خرید عطر جورجیو آرمانی | فروش عطر جورجیو ارمانی | فروش جورجیو ارمانی

    منبع 1 | منبع 2

    @COMMENT_AVATAR@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
    @VERIFY_PURCHASE@
    (@COMMENT_GRADE@)
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@

    @COMMENT_TITLE@

    @COMMENT_COMMENT@

    @COMMENT_IMAGES@
    @COMMENT_VIDEOS@
    آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر

    @COMMENT_TITLE@

    @CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@

    @COMMENT_COMMENT@

    پاسخ @ANSWERS_NB@ پسند شده @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ پسند نشده @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ دیدگاه @COMMENTS_NB@
    نوشتن پاسخ ثبت دیدگاه درباره این نظر
    @COMMENT_AVATAR@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
    @VERIFY_PURCHASE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@

    @COMMENT_COMMENT@

    @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
    @TOTAL_USEFULNESS@
    @COMMENT_COMMENT@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@
    ثبت دیدگاه درباره این نظر @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@
    @COMMENT_AVATAR@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
    @VERIFY_PURCHASE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@

    @COMMENT_COMMENT@

    @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ

    @COMMENT_COMMENT@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@
    @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
    Product added to wishlist
    Product added to compare.