عطر آمواج ممویر مردانه Amouage Memoir for men

13,405,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر آمواج ممویر  Amouage Memoir

  • عطری گرم و تلخ، با رایحه ای مرموز،بسیار منحصر به فرد، لوکس و شگفت انگیز
  • شاهکاری خاص،باکیفیت و غنی از آمواژ
  • با نت های غالب خاراگوش (افسنطین)، روایح دودی، نعناع، توتون(تنباکو)
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و بهار

    عطر ممویر از خانه عطر آمواج، در گروه بویایی عطرهای چرمی توسط Karine Vinchon Spehner طراحی و در سال 2010 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه ممویر، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان و بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، Amouage Memoir for men را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Amouage
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) امواج ممویر (آمواژ ممویر) Amouage Memoir for men اصل

خرید عطر (ادکلن) آمواج ممویر (آمواژ ممویر) مردانه Amouage Memoir for men اصل

عطر آمواج ممویر (آمواژ ممویر) مردانه Amouage Memoir for men

بررسی اکثر عطرهای برند “AMOUAGE” خاصه همین محصول از نقطه نظر رایحه، تفسیری سطحی خواهد بود که هیچ گاه نمی تواند حق مطلب را ادا کند و تو در توی این آثار فاخر ادبی-هنری را که در قالب یک رایحه به عرصه ظهور می رسد، به ما نشان دهد. “ممویر” سفری از فلسفه تا هنر است؛ “ممویر” الهام گرفته از فضای تاریک یک سفر “اگزیستانسیالیسمی” است. “اگزیستانسیالیسم” باوری فلسفی بین فیلسوفان مکاتب مختلف است که عنوان می کند زندگی به خودی خود بی معناست به شکلی که صرفا بستری برای رشد است تا زمانیکه انسان خود معنا و هدف زندگی اش را می سازد. “ممویر” همچون گوش سپردن به دو سبک هارمونی است به نحوی که استادانه به یکدیگر متصل می شود؛ ممویر نگرسیدن به دو سبک از هنر نقاشی است که در یک نقطه به تلاقی می رسند، رایحه ای فلسفی و درعین حال جذاب که از رویه معمول سرپیچی می کند و فراتر از احساسات و فصل ها حرکت می کند…

شروع این شاهکار بایستی نشانگر شروع یک زندگی باشد، شروعی که همواره سرشار از امید، آرزو، نشاط و حس زیستن است. از این رو نخستین نت “Memoir” نعناع، ریحان و افسنطین است. رایحه نعناع بیش از دو نت دیگر به مشام می رسد که احساس نشاط و طراوت آغاز یک زندگی را به خوبی به ما منتقل کند چرا “اگزیستانسیالیسم” زندگی را بستری خام می داند که در صورت پیش نرفتن به سمت تکامل پژمرده خواهد شد، همچون برگ تازه نعناع و ریحان

حال قرار است در این مکتب، انسانی متکامل را نظاره گر باشیم پس رایحه باید از سطح جدا شده و به عمق خود برسد. “ممویر” رایحه ای بسیار کمپلکس دارد، رایحه ای ٣ بعدی که از آکوردهای سبز به فضایی اسپایسی، چرمی، بالزامیک و چوبی می رسد. سفر بین آکوردهای مختلف این عطر، درکی بی نظیر از مفاهیم والای انسانی است. رایحه به اوج پختگی و تکامل می رسد، فضایی تو در تو از بخور، دود، چرم، صندل، کهربا، عود و خس خس. رایحه دودی لحظه به لحظه ملموس تر می شود همانطور که بسته بندی این عطر نویدش را به ما می دهد و چرم و بخور و عود و صندل نیز به خاص بودن رایحه کمک می کنند. “ممویر” دقیقا در جایی متوقف می شود که هنوز انتظار داریم چهره عوض کند جایی که حس امید و تکامل را به اوج می رساند و همین نقطه عطف، اوج طراحی این شاهکار بی بدیل است! حس امیدی که ما را به آینده سوق می دهد و حس تکاملی که به ما زندگی می بخشد.


نزدیکترین (مشابه ترین ) رایحه به عطر آمواج ممویر (آمواژ ممویر) مردانه Amouage Memoir for men از دید و نظر مصرف کنندگان این عطر :

عطر Tiziana Terenzi Lillipur

عطر Maison Trudon II

 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر آمواج ممویر مردانه Amouage Memoir for men

  1. مشتری

    مواج اممویر مردانه عطری است با آکوردهای غالب اروماتیک، ادویه ای فرش و چوبی. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Amouage Memoir for men را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن آمواج ممویر مردانه Amouage Memoir for men
عطر آمواج ممویر مردانه Amouage Memoir for men

موجود

تعداد: