خرید عطر جورجیو آرمانی مانیا مردانه Giorgio Armani Mania for men
    عطر جورجیو آرمانی مانیا مردانه Giorgio Armani...
    خرید عطر جورجیو آرمانی مانیا مردانه Giorgio Armani Mania for men
    عطر جورجیو آرمانی مانیا مردانه Giorgio Armani Mania for men

    عطر جورجیو آرمانی مانیا مردانه Giorgio Armani Mania for men

    7,050,000 تومان

    عطر مردانه مانیا از خانه عطر و ادکلن جورجیو آرمانی، در گروه بویایی چوبی ادویه ای توسط Francis Kurkdjian در سال 2002 روانه ی بازار شد. مانیا، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمامی فصول می باشد. 


    • عطری معتدل با رایحه ای جذاب و شیک

    • نت های غالب: پرتقال ماندارین، سدر، زعفران، مشک، وتیور

    • بهترین فصل برای استفاده: بهار، تابستان، پاییز و تا حدودی زمستان

    • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه و تا حدودی شبانه

    • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

    • ماندگاری: 3 از 5

    • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

    گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر Giorgio Armani Mania for men را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

     

    خرید عطر (ادکلن) جورجیو آرمانی مانیا مردانه Giorgio Armani Mania for men اصل

    عطر جورجیا آرمانی مانیا عطری مردانه و شیک با رایحه چوبی ادویه ای می باشد که در سال 2002 توسط Francis Kurkdjian به بازار عرضه شد. نت های اولیه پرتقال ماندارین، زعفران و برگ درخت نارنج هستند. نت میانی آن سدر و خس خس و نت های پایه را مشک و عنبر تشکیل داده اند.

     ترکیب نت های شاداب کننده، کهربا و چوب نمای کاملی از یک عطر مردانه را ایجاد کرده است. پرتقال ماندارین و به دنبال آن زعفران حس لطافت، سادگی، شیک و در عین حال مدرن بودن را در مخاطب ایجاد میکند.

    طراوت در رنگ جورجیا آرمانی شاه کلید این مجموعه می باشد. در کنار سادگی و لطافت این عطر نت های چوبی نیز هنرنمایی کرده و نماد گرمی، سرزندگی و قدرت در این عطر شده اند.

    و در نهایت گرمای حاصل از بوی مشک بر روی پوست تمام آن چه لازمه ی یک عطر گیرا می باشد را به آن می افزاید.

    نتهای غالب تشکیل دهنده ی جورجیو آرمانی مانیا مردانه

    نتهای غالب تشکیل دهنده ی جورجیو آرمانی مانیا مردانه:

    پرتقال ماندارین، سدر، زعفران، مشک، وتیور بیشترین نقش را در جورجیو آرمانی مانیا مردانه ایفا می کنند

    جورجیو آرمانی مانیا مردانه در چه دسته بندی جای دارد؟

    جورجیو آرمانی مانیا مردانه در کدام گروه بویایی قرار میگیرد؟

    جورجیو آرمانی مانیا مردانه عطریست در گروه بویایی چوبی ادویه ای و با آکوردهای غالب چوبی،مرکباتی و ادویه گرم

    جورجیو آرمانی مانیا مردانه در چه فصلی بهترین بازخورد را دارد؟

    جورجیو آرمانی مانیا مردانه در چه فصلی بهترین بازخورد را دارد؟

    Giorgio Armani Mania for men عطری معتدل بوده و مناسب استفاده در تمام فصول سال می باشد.

    دیور ادیکت برای چه گروه سنی و چه جنسیتی بهترین بازخورد را دارد؟

    جورجیو آرمانی مانیا برای چه گروه سنی و چه جنسیتی بهترین بازخورد را دارد؟

     جورجیو آرمانی مانیا عطریست مردانه که به خوبی برای تمام گروه های سنی بخصوص رنج سنی زیر 50 سال مناسب استفاده است.

    جورجیو آرمانی مانیا مردانه را کی و کجا بپوشیم (استفاده کنیم)؟

    جورجیو آرمانی مانیا مردانه را کی و کجا بپوشیم ؟

    بهترین پرفورمنس را جورجیو آرمانی مانیا  درروز خواهد داشت. این عطر را میتوان در محیط های رسمی و کاری، محیط های دوستانه و اوقات فراغت، دورهمی ها و قرارهای شبانه استفاده کرد.

    همانطور که در نمودار مشاهده میفرمائید جورجیو آرمانی مانیا مردانه برای محیط های رسمی و کاری بازخورد بسیار عالی میتواند داشته باشد. 

    ماندگاری و پخش بوی جورجیو آرمانی مانیا مردانه چقدر است؟

    ماندگاری و پخش بوی جورجیو آرمانی مانیا مردانه چقدر است؟

    طبق امتیاز کاربرانی که از عطر جورجیو آرمانی مانیا مردانه استفاده کرده اند، میزان ماندگاری و پخش بوی این عطر متوسط است.

    امتیاز مصرف کنندگان جورجیو آرمانی مانیا مردانه را در این نمودار میتوانید مشاهده بفرمائید

    پرفیومر عطر جورجیو آرمانی مانیا مردانه

    پرفیومر (عطار) جورجیو آرمانی مانیا مردانه

    جورجیو آرمانی مانیا مردانه در سال 2002 توسط عطار پر آوازه ، Francis Kurkdjian طراحی و به بازار عرضه شد. 

    آقای Kurkdjian خالق عطرهای بسیار محبوبی همچون باکارات رژ 540، نارسیسو رودریگز ادوتویلت و ادوپرفیوم زنانه، ژان پل گوتیه له مال و اولترا مال، الیزابت آردن گرین تی، گرند سویر و ده ها عطر و ادکلن خارق العاده ی دیگر نیز هستند.

    ویدئو کلیپ نمای 360 درجه محصول

    نزدیک ترین روایح مشابه به جورجیو آرمانی مانیا مردانه

    افرادی که عطر جورجیو آرمانی مانیا مردانه را می پسندند، عطرهای زیر را نیز دوست دارند:

    پر فروشترین و محبوب ترین عطر و ادکلن های برند جورجیو آرمانی

    خرید مطمئن عطر ادکلن جورجیو آرمانی مانیا مردانه اصل و اوریجینال از مارسلا

    گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و  ادکلن اورجینال، این محصول را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

    *

    شرایط ضمانت و بازپس دادن - عودت بی چون و چرای عطر و ادکلن را در گالری مارسلا، میتوانید در بخش قوانین مرجوعی و سوالات متداول سایت مطالعه فرموده و با خیال آسوده، عطر خود را از مارسلا تهیه فرمائید.

    قیمت عطر ادکلن Giorgio Armani Mania اصل در سایت مارسلا

    همواره در مارسلا تلاش ما ارائه ی بهترین قیمت ممکن در کنار حفظ کیفیت محصول و خدمات دهی ارزنده و در خور شان و شخصیت کاربران ارزشمند مجموعه مارسلا بوده است.

    در همین راستا، همیشه قیمت محصولات توسط تیم مربوطه بازبینی و بروزرسانی میشود و قیمت اعلامی در سایت معتبر است.

    اگر محصولی مشاهده فرمودید که فاقد قیمت یا سبد خرید فعال است (به دلیل عدم موجودی)، حتما با ما تماس بگیرید تا در صورت امکان تهیه ، بهترین قیمت روز را تقدیم شما کنند.

    - خرید ادکلن جورجیو آرمانی مانیا - بهترین قیمت ادکلن جورجیو آرمانی مانیا - خرید آنلاین ادکلن Giorgio Armani Manial - فروش عطر جورجیو آرمانی مانیا

    جنسیت
    مردانه
    نوع عطر
    Eau de Toilette
    رایحه اصلی
    ملایم
    حجم
    100 میلی لیتر
    نت اولیه
    پرتقال ماندارین- زعفران- برگ درخت نارنج
    نت میانی
    سدر- وتیور (خس خس)
    نت پایه
    مشک- کهربا
    گروه بویایی
    چوبی ادویه ای (Woody Spicy)
    بهترین فصل استفاده
    چهار فصل
    ماندگاری عطر
    متوسط
    پخش بو
    متوسط
    طراح (سازنده) عطر
    Francis Kurkdjian
    کشور مبدا برند
    ایتالیا
    نوع برند
    نیش
    سال معرفی به بازار
    2002
    گارانتی
    اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت عدم اصالت

    عطر و ادکلن برند جورجیو آرمانی - جورجو آرمانی (GIORGIO ARMANI)

    جورجیو آرمانی متولد پیاچنزای ایتالیا در۱۱ جولای سال ۱۹۳۴، یکی از معروفترین و با نفوذترین طراحان لباس است.
    پدر جورجیو، اوگو، مدیر حمل و نقل و مادرش ماریا، خانه‌دار بود .آرمانی به رشته پزشکی علاقه داشت و به دانشگاه بولونیا رفت و پس از دو سال تحصیل در این دانشگاه در سال ۱۹۵۳ برای خدمت در ارتش فراخوانده شد. او باید در بیمارستان ارتش کار می‌کرد، این تجربه باعث شد پزشکی را کنار بگذارد و بر حسب اتفاق وارد رشته فشن بشود.
    حرفه خود را با یک میزآرایشی ویترینی، در یک فروشگاه بزرگ در میلان با نام لاریناسکنت آغازکرد. او بعدا بیان کرد که سبک کلاسیک خود را، در طول این دوره و به دنبال سفرهای مکرر خود به بریتانیا، رشد و توسعه داده است. او می گوید:” انگلستان واقعا مهمترین مرکز الهام بخش برای من بود. زمانی که من در فروشگاه لاریناسکنت مشغول به کار بودم دائما برای کسب اعتبار در بازار، دیدن مغازه ها و یاد گرفتن شیوه کار آنها، به لندن سفر می کردم. من به خاطر دارم که تعدادی ژاکت کشباف پشمی زرد رنگ در یک بوتیک کوچک دیدم و آنها را به فروشگاه خودمان آوردم، همه فکر کردند که من دیوانه هستم. این ژاکتهای پشمی زرد مورد استفاده دوک ویندسوربودند و مردم متوسط از آن استفاده نمی کردند. این نوع تفکر در مورد این قبیل پوشاک بسیار انگلیسی بود.

    او به تدریج پیشرفت کرد و تجارب باارزشی هم در بازاریابی در صنعت مد و پوشاک به‌دست آورد. آرمانی در اواسط دهه ۱۹۶۰ به عنوان طراح پوشاک مردان شرکت نینو چروتی استخدام شد. مهارت‌های او بسیار متقاضی داشت و طی دهه بعد همزمان با کار در چروتی به عنوان طراح آزاد برای بیش از ده تولیدکننده دیگر نیز کار می‌کرد. آرمانی در اواخر دهه ۱۹۶۰ با سرجیو گالئوتی،‌ یک طراح معمار‌ آشنا شد. این آغاز یک ارتباط شخصی و حرفه‌ای بود که برای سال‌ها ادامه پیدا کرد. گالئوتی در سال ۱۹۷۳ آرمانی را متقاعد کرد یک دفتر طراحی در میلان باز کند. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا فراتر رفت. این کار منجر به این شد که آرمانی طی یک دوره طولانی به عنوان طراح با خانه‌های مد و طراحی لباس معروفی چون آلگری، ‌باگوتا،‌ هیلتون، ‌گیبو، مونتدورو و تاندرس همکاری کند. به زودی رسانه‌های بین‌المللی پس از نمایش لباسی در پیتی پالاس در فلورانس به صحبت درباره طرح‌های آرمانی پرداختند. این تجربه فرصت‌هایی را برای آرمانی فراهم کرد تا شیوه کار مخصوص خود را در مسیرهای جدیدی پیش ببرد. او دیگر آماده بود که انرژی خود را صرف نام تجاری خود کند. جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ برند جورجیو آرمانی Spa را به همراه دوست خود گالئوتی در میلان راه اندازی کرد.
    در همان سال، آرمانی به سرعت لباس زیر، لباس شنا، لوازم جانبی و … را با مارک جورجیو آرمانی راه اندازی کرد و به بازار فرستاد.
    یکی از موفقیت‌های اصلی جورجیو آرمانی زمانی اتفاق افتاد که در یک فیلم مشهور آن زمان لباس هنرپیشه معروف «ریچارد گری» را طراحی کرد. آرمانی در دنیای مد تنها طراحی است که نامش باعث تضمین فروش یک فیلم می‌شود. این شرکت در اوایل دهه ۱۹۸۰ توافقات مهمی با شرکت اورئال برای تولید عطر انجام داد و خطوط جدید دیگری هم به شرکت اضافه کرد.

    در سال ۱۹۸۱، اولین سری فروشگاههای پخش و فروش ارزانتر خود، شلوارهای جین آرمانی و بازار بزرگ آرمانی را افتتاح کرد. آرمانی در سال ۲۰۰۰ بخش جدید گریم و آرایشی را به محصولات خود افزود که توسط پت مگراس طرح ریزی می شد. امروزه امپراطوری آرمانی شامل ۲۰۰۰ مرکز فروش جهانی با فروش سالیانه بیشتر از یک میلیارد دلار می باشد. پس از اینکه پلیس پاریس، خیمه های مشکی نمایش او را در سینت سولپایس پاریس، با این ادعا که ساخت و استقرارآنها امن نیست ممنوع کرد؛ آرمانی مجبور شد در مارس ۱۹۹۸ درشهرنیویورک کارهای خود را به نمایش بگذارد. در این زمان نمایش های راهرویی او، معمولا جمعیت زیادی را به خود جلب می کرد و رابرت دنیرو، مارک والبرگ، مارتین اسکورسیسی، سوفیا لورن و بسیاری دیگر به تماشای آن می آمدند.
    با این حال آرمانی ادعا می کند که از مردم معمولی که در خیابانها هستند، برای طراحی مدل های خود الهام می گیرد. او اعتقاد دارد که لباسها باید برای پوشیدن تولید شود، نه فقط برای نمایش و ترسیم مهارتهایی که او به عنوان یک طراح لباس آموخته است تا لباسهای معاصری را برای زنان تولید کند. لباسهای دارای شانه های پهن به مدلی عملی تر، سودمندتر و انعطاف پذیرتر بدل شده است و مجموعه های آرمانی امروزه زیبا و ظریف هستند.
    جورجیو آرمانی در سال ۹۱ از طرف مجله مردم بعنوان یکی از ۵۰ شخص زیبای جهان برگزیده شد. در سال ۲۰۰۰ مجله ماهانه آمریکایی فوربز، آرمانی را به عنوان موفق ترین طراح دنیا معرفی کرد، که در آمد شخصی او در سال ۱۹۹۹، ۱۳۵ میلیون دلار بود. در سال ۲۰۰۱ این مجله او را در ریف نوزدهم (بعد از خانواده بولگاری و قبل از پرادا) در لیست اعضای جدید مد قرار داد. شرکت جورجیو آرمانی در حال حاضر بیش از ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. همچنین آرمانی نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در ۳۶ کشور دنیا دارد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۵ در حدود ۶۹/۱ میلیارد دلار برآورد شده بود.
    راز موفقیت بی پایان جورجیو آرمانی کیفیت لباس‌هایش است. او لباس‌هایش را از بهترین مواد و پارچه‌ها تهیه می‌کند، همه دست‌اندرکاران دنیای مد و تمام منتقدین این صنعت اعتراف می‌کنند که لباس‌هایی که توسط این برند طراحی و تولید شده باشد قطعا از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات است.
    در حال حاضر این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارک‌های گوناگونی شامل جورجیو آرمانی، آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج و آرمانی کاسا می‌پردازد.
    در زمینه عطریات هم عطریات بلک کد( تولید جورجیو آرمانی )، آکوآ دی جیو (تولید جورجیو آرمانی)، از پر فروش ترین عطریات آرمانی می باشد.

    این شرکت همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها به حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتل‌ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل نیز وارد شده است. آرمانی با همکاری با شرکت سامسونگ، اقدام به طراحی و عرضه گوشی‌های موبایل لوکس با مارک آرمانی نموده است.
    جورجیو آرمانی با بهره گیری از چهره های شاخص و محبوب همچون: فابیو کاناوارو، لوئیس فیگو، دیوید بکهام، ویکتوریا بکهام و رونالدو و بسیاری دیگر از چهره های محبوب دیگر جایگاه خود را هر چه بیشتر در بین افراد باز می کند.

    برچسبهای مرتبط:

    قیمت عطر جورجیو آرمانی | قیمت ادکلن جورجیو آرمانی | محصولات جورجیو آرمانی | خرید عطر جورجیو آرمانی | فروش عطر جورجیو ارمانی | فروش جورجیو ارمانی

    منبع 1 | منبع 2

    @COMMENT_AVATAR@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
    @VERIFY_PURCHASE@
    ☆☆☆☆☆ ★★★★★ (@COMMENT_GRADE@)
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@

    @COMMENT_TITLE@

    @COMMENT_COMMENT@

    @COMMENT_IMAGES@
    @COMMENT_VIDEOS@
    آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر

    @COMMENT_TITLE@

    @CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@

    @COMMENT_COMMENT@

    پاسخ @ANSWERS_NB@ پسند شده @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ پسند نشده @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ دیدگاه @COMMENTS_NB@
    نوشتن پاسخ ثبت دیدگاه درباره این نظر
    @COMMENT_AVATAR@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
    @VERIFY_PURCHASE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@

    @COMMENT_COMMENT@

    @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
    @TOTAL_USEFULNESS@
    @COMMENT_COMMENT@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@
    ثبت دیدگاه درباره این نظر @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@
    @COMMENT_AVATAR@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
    @VERIFY_PURCHASE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@

    @COMMENT_COMMENT@

    @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ

    @COMMENT_COMMENT@

    @CUSTOMER_NAME@

    @AUTHOR_PROFILE@
    @COMMENT_DATE@
    @COMMENT_NO_APPROVE@
    @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
    Product added to wishlist
    Product added to compare.