عطر پاکو رابان فانتوم مردانه Paco Rabanne phantom

4,876,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر پاکو رابان فانتوم Paco Rabanne phantom

  • عطری معتدل و جذاب
  • با نت های غالب وانیل، اسطوخودوس، پوست لیمو، سیب
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

عطر مردانه فانتوم از خانه عطر پاکو رابان، در گروه بویایی عطرهای معطر چوبی توسط Anne Flipo ، Dominique Ropion ، Juliette Karagueuzoglou و Loc Dong طراحی و در سال 2021 روانه ی بازار شد. فانتوم، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Paco Rabanne phantom را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.


پیش از خرید تست کنید / خرید حجم کمتر:

مشاهده و خرید سمپل / دکانت عطر پاکو رابان فانتوم

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Paco Rabanne
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پاکو رابانا فانتوم Paco Rabanne phantom اصل

عطر پاکو رابان فانتوم مردانه در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این عطر یک دعوت جسورانه برای بیرون رفتن از شرایط عادی و جشن گرفتن زندگی است. پاکو رابان فانتوم با رایحه ی معتدل برای استفاده در تمام فصول سال پیشنهاد می شود. فانتوم مردانه معادل ۱۰۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوتویلت می باشد .

Phantom یک تیم رویایی متشکل از چهار عطر ساز درجه یک از IFF را تشکیل داده است: لاک دانگ به خاطر خلاقیت دیوانه وارش ، جولیت کاراگیوزوگلاو به دلیل دانش عالی در مورد مواد طبیعی ، با همراهی اساتید عطر سازی دومنیک روپیون و آن فلیپو برای توانایی آنها که خوشبوترین عطرهای ماندگار را به وجود می آورند.
این محصول جدید پاکورابان به عنوان یک عطر معطر آینده نگرانه اعلام شده است “که از تلاقی بین تولیدات لوکس و فن آوری جدید ” به وجود آمده است.
با یک اسپری از عطر پاکو رابانا فانتوم به یک مهمانی بین کهکشانی بپیوندید. با استفاده از یک فرآیند خلاقانه و پیشرفته برای انتخاب مواد تشکیل دهنده احساس قدرت و اعتماد به نفسی قوی خواهید کرد . رایحه ای جسورانه با نت هایی از اسطوخودوس اعتیاد آور ، ترکیبی انرژی زا از لیمو و وانیل اغواگر…

توضیحات تکمیلی
نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پاکو رابان فانتوم مردانه Paco Rabanne phantom

  1. گالری مارسلا

    پاکو رابان فانتوم عطری است با آکوردهای غالب مرکباتی، وانیلی و اسطوخودوسی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Paco Rabanne phantom را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن پاکو رابان فانتوم مردانه Paco Rabanne phantom
عطر پاکو رابان فانتوم مردانه Paco Rabanne phantom

موجود

تعداد: