عطر دولچه گابانا د وان گلد (دلچه گابانا طلایی) مردانه Dolce & Gabbana The One Gold For Men
عطر دولچه اند گابانا د وان گلد (دلچه گابانا طلایی) Dolce & Gabbana The One Gold For Men
- عطری معتدل و جذاب
- با نت های غالب پرتقال خونی، مریم گلی، هل، زنجبیل
- مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال
عطر مردانه د وان گلد از خانه عطر دولچه اند گابانا، در گروه بویایی عطرهای معطر ادویه ای توسط Michel Girard ، Olivier Pescheux و Rodrigo Flores-Roux طراحی و در سال 2021 روانه ی بازار شد. دوان گلد طلایی، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، Dolce & Gabbana The One Gold For Men را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.
بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) دلچه گابانا د وان گلد مردانه (دولچه گابانا طلایی) Dolce & Gabbana The One Gold اصل
" دلچه گابانا د وان گلد مردانه " مردی را تجلیل می کند که دارای خاصیت مغناطیسی طبیعی اما غیرقابل انکار است. او که یک جنتلمن واقعی است، با ظرافت ذاتی و سبک منحصر به فرد خود اعتماد به نفس دارد. رایحه د وان گلد مردانه تجسم بویایی این کاریزمای مردانه است، یک ادو پرفیوم اینتنس پیچیده که به اندازه مردی که آن را می پوشد جذاب است. د وان گلد مردانه با طراحی سه طراح برتر عطرسازی، در سال 2021 معرفی شد.
نت اولیه: ترکیبی نیروبخش از ترنج آبدار ایتالیایی و پرتقال قرمز خوش طعم، عطر را باز می کند، با زنجبیل قرمز که تندی گرمی به نت های ابتدایی مرکبات می بخشد. نت میانی : انرژی پر جنب و جوش این مرکبات درخشان به قلب مردانه ای از مریم گلی معطر و جوهر شمعدانی مصری تبدیل می شود که با نت های تند اسانس هل به طور کامل زنده می شود. نت پایه : نعناع هندی اسرارآمیز به عطر پایه ای بسیار جذاب می بخشد، غنا و دود ملایم آن با وتیور خاکی هائیتی و نت های کهربایی چوبی متعادل می شود. بطری عطر د وان گلد با لایه طلای درخشان، دوباره طراحی شد. لاک طلایی متالیک که نمادی از تجمل و ظرافت است، نور را با درخشش درخشان خود جذب می کند و هاله جذاب رایحه درونی خود را منعکس می کند.
- جنسیت
- مردانه
- نوع عطر
- Eau de Perfume
- رایحه اصلی
- ملایم
- حجم
- 100 میلی لیتر
- نت اولیه
- پرتقال خونی، زنجبیل، ترنج سیسیلی
- نت میانی
- مریم گلی، هل، شمعدانی
- نت پایه
- چوب عنبر، وتیور، نعناع هندی(پچولی)
- گروه بویایی
- معطر ادویه ای (Aromatic Spicy)
- بهترین فصل استفاده
- چهار فصل
- ماندگاری عطر
- خوب
- پخش بو
- متوسط
- طراح (سازنده) عطر
- Michel Girard ، Olivier Pescheux ، Rodrigo Flores-Roux
- کشور مبدا برند
- ایتالیا
- سال معرفی به بازار
- 2021
- گارانتی
- اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت عدم اصالت
عطر و ادکلن برند دلچه گابانا - دولچی گابانا - دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)
تاریخچه ی برند دلچه گابانا:
دلچه و گابانا یا به اختصار (D&G) یکی از معروفترین نامها در جهان فشن است که بعضا در سایر حوزهها هم به چشم می خورد. نام این کمپانی بر اساس اسم و فامیل رئیسان این کمپانی تعیین شده است. این نام در حقیقت نام یکی از سالن های مشهور و سطح بالای فشن است که دومنیکو دلچه و استفانو گابانا آن را تاسیس کرده اند. شرکت دلچه و گابانا درکشور ایتالیا و در نزدیکی میلان واقع شده است .دومنیکو دلچه و استفانو گابانا برای طراحی لباس در صنعت هالیوود بسیار مشهور هستند. آنها لباس هایی را برای مدونا، ژیسل بوندچن، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، کایلی مینوگ، نیکول کیدمن، دمی مور و بسیاری از افراد مشهور دیگر طراحی کرده اند.
اولین ملاقات دومنیکو دلچه ۱۳ سپتامبر سال ۱۹۵۸ در نزدیک پالرمو سیسیلی ایتالیا و استفانو گابانا روز ۱۴ نوامبر سال ۱۹۶۲ درمیلان متولد شد. دلچه طراحی فشن را درسیسلی فراگرفت و در کارگاه لباس کوچک خانوادگی مشغول به کار بود. اما گابانا در زمینه فشن تحصیلاتی ندارد و طراحی گرافیک خوانده است.این دو نفر برای نخستین بار یکدیگر را در سال ۱۹۸۰ در میلان ملاقات کردند، کمپانی دوچله گابانا در سال ۱۹۸۰ میلادی کار خودش را رسما شروع کرد زمانی که به عنوان دستیار برای یک کارگاه هنری کار می کردند. آنها شغل حرفه ای مشترک خود را در سال ۱۹۸۲ آغاز کردند.در سال ۱۹۸۵ زمانی که برگزار کنندگانMilano Collezioni از دلچه و گابانا دعوت کردند تا در نمایش فشنی برای معرفی استعدادهای جدید شرکت کنند، آنها نام مشترک خود (دلچه و گابانا) را ایجاد کردند.
نمایش اولین مجموعه دولچه گابانا
یک سال بعد در سال ۱۹۸۶ آنها نخستین مجموعه آماده پوشیدن زنانه مستقل خود را ارائه کردند که مورد تحسین جهانی قرار گرفت. این برند به زودی با ورود به عرصهی لباس های کشباف، لباس شنا و لوازم جانبی توسعه یافت و سپس شعبه لباس مردانه و عطر خود را وارد بازار کرد. آنها در سال ۱۹۹۰ نخستین مجموعه مردانه خود را نمایش دادند.نخستین بوتیک دلچه و گابانا در سال ۱۹۸۹ در توکیو ژاپن افتتاح شد. پس از آن در میلان و هنگ کونگ نیز فروشگاه هایی افتتاح شد.در سال ۱۹۹۹ دلچه و گابانا فروشگاه خود را در لندن باز کردند.
سبک دلچه و گابانا:
دلچه و گابانا بسیاری از اوقات از فیلم های معتبر ایتالیایی برای طراحی مجموعه های خود الهام می گیرند. دومینکو دلچه گفت: (( ما مجموعه خود را مانند یک فیلم طراحی می کنیم. ما به یک داستان فکر می کنیم و سپس لباس ها را متناسب با آن طراحی می کنیم)).دلچه و گابانا ادعا می کنند که بیشتر به خلق بهترین و مناسبترین مدل توجه می کنند، تا اینکه فقط به گرایشات و سبک فصلی توجه کنند.نشانه های مشخصه تجاری دلچه و گابانا، لباس زیر به عنوان لباس رو، کت شلوارهای راه راه باریک گنگستری، کتهایی که به شکلی اغراق آمیز طرح دار و تزئین شده است، و رنگ سیاه می باشد.دلچه و گابانا اساسا برای خلق مدلهای زنانه کاملا ساده و بینهایت جذاب و فریبنده خود معروف هستند. به آنها لقب«جورج و گیلبرت فشن ایتالیا» را داده اند.
برندهای اصلی دلچه و گابانا؛Dolce&Gabbana یا D&G:
دلچه و گابانا دو برند اصلی دارد: Dolce&Gabbana:که به کالاهای لوکس و گرانقیمت اختصاص دارد و رسمی تر و دائمی تر است و بیشتر پاسخ گوی گرایشات طولانی مدت است تا تغییرات فصلی.این برند، لباس شنا، لباس زیر، عینک آفتابی، عطر و کیف نیز عرضه می کند.
D&G: برند غیر رسمی تر این دونفر است و سعی می کند به جای دنبال کردن گرایشات فصل، آنها را ایجاد کند. این برند جوان پسندتر و پر زرق وبرق تر است. این برند هم علاوه بر لباس، لباس شنا، لباس زیر، عینک آفتابی، عطر، جواهرات و ساعت نیز تولید می کند.
D&G Junior :یک برند جداگانه است که لباس های کودکان زیر ۱۱ سال را تهیه می کند. همانند برند بزرگسال D&G، این برند هم گرایشات فصلی دختران و پسران این سنین را دنبال می کند.
آنها در اکتبر ۲۰۰۶ نخستین رستوران خود را در میلان افتتاح کردند.
عطر و ادکلن دلچه گابانا
در سال ۲۰۰۸، عطرLight Blue دلچه و گابانا توسط جوایز فی فی آمریکا و جوایز آکادمی عطر دنیا، به عنوان بهترین عطر مردانه سال انتخاب شد.امروزه ادکلن های خوشبو این کمپانی شهرت بسیار فراوانی را در عرصه عطر و ادکلن پیدا کرده است . همچنین این ادکلنها طرفداران زیادی در اروپا مخصوصا ایتالیا و ایران و کشورهای عربی نیز دارد.در حال حاضر این کمپانی سه هزار و صد و چهل هزار نفر کارمند و کارگر دارد.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@