عطر باربری مستر باربری المنت Burberry Mr. Burberry Element
- عطری معتدل و با طراوت
- با نت های غالب عنبر، سرو کوهی، روایح معدنی، خزه درخت بلوط
- مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال
عطر مستر باربری المنت از خانه عطر باربری، در گروه بویایی عطرهای آمبری فوژه توسط Jerome Di Marino طراحی و در سال 2020 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه مستر باربری المنت، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمامی فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Burberry Mr. Burberry Element را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.
بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) باربری مستر بربری المنت Burberry Mr. Burberry Element اصل
" مستر بربری المنت " با رایحه چوبی مدرن، با الهام از تقارن زیبای موجود در طبیعت بریتانیا یکی از جدیدترین عطری است که در سال 2020 به خانواده مستر باربری پیوست. این عطر در یک کمپین مدرن، مردانه و تازه به تصویر کشیده شده است.
نت های پایه قدرتمند خزه بلوط، روایح معدنی، عنبر نهنگ در تضاد با یکدیگر می باشند، تا تفسیری منحصر به فرد از یک رایحه مردانه چوبی ایجاد کند. در دل این ادو تویلت، نت چوبی بادام اعتیادآور جای خود را به رایحه سبز و خاص درخت سرو می دهد.
- جنسیت
- مردانه
- نوع عطر
- Eau de Toilette
- رایحه اصلی
- ملایم
- حجم
- 100 میلی لیتر
- نت اولیه
- بادام سبز
- نت میانی
- سرو کوهی
- نت پایه
- خزه درخت بلوط ، عنبر، روایح معدنی
- گروه بویایی
- آمبری فوژه (Amber Fougere)
- بهترین فصل استفاده
- چهار فصل
- ماندگاری عطر
- خوب
- پخش بو
- متوسط
- طراح (سازنده) عطر
- Jerome Di Marino
- کشور مبدا برند
- انگلستان
- سال معرفی به بازار
- 2020
- گارانتی
- اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت عدم اصالت
عطر و ادکلن برند باربری - بربری (Burberry)
تاریخچه ی برند باربری:
در روز 27 آگوست 1835 توماس بربری (Thomas Burberry) در دهکده بروکهام گرین در نزدیکی شهر لندن متولد شد. او در نوجوانی نزد یک پارچه فروش کار میکرد و پس از مدتی در سال 1856 خودش در بیسینگ استاک (BasingStoke) -همشایر، یک فروشگاه کوچک لباس باز کرد، ولی در ابتدا موفقیت چندانی نداشت. در سال 1870 او روی فروش لباسهای بیرون متمرکز شد. توماس به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و پس از مراجعه به دکتر برای دردهای روماتیسمی متوجه شد که دلیل آن پوشیدن بارانیهای پلاستیکی است؛ بنابراین به فکر افتاد که نوعی بارانی نخی درست کند که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود؛ بنابراین پارچه مقاوم و جدید «گاباردین» را در سال 1880 ابداع نمود و با این کار به شهرت زیادی رسید.
bagدر سال 1891 شعبه دوم بربری در لندن افتتاح و به عنوان دفتر مرکزی شرکت معرفی شد. خانواده سلطنتی انگلیس و ارتش نیز به این برند علاقهمند شده بودند و فرماندهان و سربازان ارتش بریتانیا در جنگ جهانی اول لباسهای ضدآب بربری مانند بارانی و ترنچ کت (Trench Coat) معروف بربری را به تن میکردند.
خاندان سلطنتی نیز حکم مخصوص سلطنتی انتصاب (Royal Warrants of Appointment) را به نشان تایید به توماس بربری داد.
کیفیت ضد آب بودن لباسهای بربری زمانی که در سال 1911، کاپیتان روآلد آموندسن نروژی که برای نخستین بار پا به قطب جنوب گذاشت و برای سفرهای اکتشافی خود از لباسهای بربری استفاده کرد، کاملا تایید شد. همفری بوگارت نیز در فیلم کازابلانکا یک بارانی بربری بر تن کرده بود. در سال 1955 فروشگاههای بزرگ یونیورسال (Great Universal Stores) یا همان GUS نام تجاری بربری را خریداری کرد، ولی در آن زمان مدتها بود که پارچه منحصر به فرد بربری بدون هیچگونه تغییری در سطح بینالمللی به فروش میرسید و متناسب با تغییرات مد پیش نرفته بود.
بربری دیگر به نام تجاری قدیمی تبدیل شده بود که آرام آرام به سراشیبی سقوط هدایت میشد. در دهه 1960 طرح شطرنجی بربری روی چتر، کیف، چمدان، شال و روسری هم دیده شد. تا آن زمان از این طرح بیشتر برای آسترکاری کت و بارانی استفاده میشد. این برند با وجود اینکه هنوز یک نام خوش کیفیت در بازار پوشاک بود، ولی دیگر جذابیت اولیه خود را نداشت. تا اینکه در سال 1997 رز ماری براوو آمریکایی، به سمت مدیرعامل جدید بربری منصوب شد و همه چیز را تغییر داد و برنامه جدیدی برای آینده شرکت تدوین کرد.
او به جای کنار گذاشتن میراث با ارزش بربری، از آن برای رسیدن به کالای لوکس و مد روز استفاده كرد. رز ماری شکل جدیدی به باربری داد و کمک کرد تا این نام در کنار نامهای بزرگ مد دنیا قرار گیرد. کمپینهای تبلیغاتی با اهداف دقیق در رسانههای معتبر و به روز کردن طرح لباسها و استفاده از پارچه شطرنجی سنتی بربری، این برند را مورد توجه افراد خوش لباس معروف و طرفداران مد، مانند ویکتوریا بکهام و کیت ماس قرار داد.
امروزه پارچه شطرنجی بربری که در دهه 1920 معرفی شد، در همه نقاط دنیا از برزیل تا اروپا و حتی ژاپن شناخته شده و به صورت علامت مشخصه این نامperfume درآمده است. یعنی همان گونه که لباسهای چهارخانه قرمز، راهی برای متحد کردن اسکاتلندیها است، طرح معروف پارچه بربری هم شیوه مفیدی برای یکی کردن هویت طرفداران قومیتگرای مد شده است تا به نوعی وفاداری خود را به امروزیترین نام تجاری میراثدار نشان دهند. اکنون بربری بیش از 70 فروشگاه در نقاط مختلف جهان دارد و با فروش انواع لباس، تزیینات جانبی و عطر در سال گذشته درآمدی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون دلار داشته است.
بربری در حالی که همچنان میراث کهنه انگلیسی خود را حفظ کرده بود، با سالنهای مد و شیوه جدید و مدرن زندگی ارتباط یافت و با موفقیت توانست مسیر بازارهای بالاتر را در پیش بگیرد و به یک نام تجملی تبدیل شد. در سال 2002 ارزش این نام تجاری به 5/1 میلیارد دلار رسید. در سالهای اخیر، ارتباط بربری با هولیگانهای انگلیسی میتوانست منجر به مخدوش شدن ارزشهای این شرکت شود، با این وجود هنوز محبوبیت بربری در جایگاههای ویژه ورزشگاههای فوتبال، شیکپوشان را به سمت آن میکشاند. در سال 2006 رز ماری بازنشسته شد و آنجلا آرنتس جانشین او شد. رز ماری در طول دوره مدیریت خود در بربری کمک بسیاری به ارتقای این نام در دنیای مد کرد و سهم بزرگی در موفقیت شرکت در تسخیر بازارهای جهانی داشت.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@