عطر مردانه کد پارفوم از خانه عطر و ادکلن جورجیو آرمانی، در گروه بویایی معطر چوبی در سال 2022 روانه ی بازار شد. کد پارفوم، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد.
- عطری معتدل با رایحه ای اغوا کننده
- نت های غالب: دانه تونکا، ترنج، زنبق،سدر
- بهترین فصل برای استفاده: مناسب تمام فصول
- بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه
- بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب تمام گروه های سنی
- بهترین مکان و موقعیت استفاده: قرارها ، دیت ها و میهمانی های شبانه ، اوقات فراغت و محیطهای دوستانه، محیط های رسمی و جلسات کاری و تا حدودی محیط های ورزشی
- ماندگاری: 4 از 5
- پخش بو (نشر بو): 3 از 5
گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، Giorgio Armani Code Parfum را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.
خرید عطر (ادکلن) جورجیو آرمانی کد پارفوم مردانه Giorgio Armani Code Parfum اصل
عطر جورجیو آرمانی کد پارفوم با رایحه قوی ولی حساس خود یادآور عطر اصلی آرمانی کد است به طوری که هویت بویایی خود که همان چوبی معطر است را حفظ کرده است و از این طریق ماهیت آرمانی کد را به نمایش می گذارد.
این عطر با نت های ابتدایی معطر و نت های قوی پایه خود احساسات درونی قلب را تقویت می کند.
به لحاظ ظاهری نیز این عطر به گونه ای وامدار شکل اصلی بطری آرمانی کد که بسیار منحصر به فرد و مربع شکل است می باشد. بطری جدید به گونه ای طراحی شده که قابل پر کردن (ریفیل) است و این نشان از توجه جورجیو آرمانی به این سیاره دارد.
بطری آرمانی کد پارفوم با رنگ مشکی، براق و چشمگیر خود و با خطوط نقره ای برجسته که دارد، گویی که برای ماندگار شدن طراحی شده است.
این عطر مردانه با رایحه جذاب و اغواکننده چوبی معطر خود در سال 2022 توسط Antoine Maisondieu طراحی و روانه بازار شد این عطر جذاب و فریبنده در نت های ابتدایی خود ترنج و برگ درخت نارنج را جا داده است. نت های میانی اش زنبق، ریشه زنبق زرد، سالویا اسکلاریا و آلدهید و نت های پایه اش از دانه تونکا و سدر تشکیل شده است.
- جنسیت
- مردانه
- نوع عطر
- perfume
- رایحه اصلی
- ملایم
- حجم
- 125 میلی لیتر
- نت اولیه
- ترنج، برگ درخت ترنج
- نت میانی
- زنبق، ریشه زنبق زرد، سالویا اسکلاریا، آلدهید
- نت پایه
- دانه تونکا، سدر
- گروه بویایی
- معطر چوبی (Woody Aromatic)
- بهترین فصل استفاده
- چهار فصل
- ماندگاری عطر
- خوب
- پخش بو
- متوسط
- طراح (سازنده) عطر
- Antoine Maisondieu
- کشور مبدا برند
- ایتالیا
- سال معرفی به بازار
- 2022
- گارانتی
- اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت عدم اصالت
عطر و ادکلن برند جورجیو آرمانی - جورجو آرمانی (GIORGIO ARMANI)
جورجیو آرمانی متولد پیاچنزای ایتالیا در۱۱ جولای سال ۱۹۳۴، یکی از معروفترین و با نفوذترین طراحان لباس است.
پدر جورجیو، اوگو، مدیر حمل و نقل و مادرش ماریا، خانهدار بود .آرمانی به رشته پزشکی علاقه داشت و به دانشگاه بولونیا رفت و پس از دو سال تحصیل در این دانشگاه در سال ۱۹۵۳ برای خدمت در ارتش فراخوانده شد. او باید در بیمارستان ارتش کار میکرد، این تجربه باعث شد پزشکی را کنار بگذارد و بر حسب اتفاق وارد رشته فشن بشود.
حرفه خود را با یک میزآرایشی ویترینی، در یک فروشگاه بزرگ در میلان با نام لاریناسکنت آغازکرد. او بعدا بیان کرد که سبک کلاسیک خود را، در طول این دوره و به دنبال سفرهای مکرر خود به بریتانیا، رشد و توسعه داده است. او می گوید:” انگلستان واقعا مهمترین مرکز الهام بخش برای من بود. زمانی که من در فروشگاه لاریناسکنت مشغول به کار بودم دائما برای کسب اعتبار در بازار، دیدن مغازه ها و یاد گرفتن شیوه کار آنها، به لندن سفر می کردم. من به خاطر دارم که تعدادی ژاکت کشباف پشمی زرد رنگ در یک بوتیک کوچک دیدم و آنها را به فروشگاه خودمان آوردم، همه فکر کردند که من دیوانه هستم. این ژاکتهای پشمی زرد مورد استفاده دوک ویندسوربودند و مردم متوسط از آن استفاده نمی کردند. این نوع تفکر در مورد این قبیل پوشاک بسیار انگلیسی بود.
او به تدریج پیشرفت کرد و تجارب باارزشی هم در بازاریابی در صنعت مد و پوشاک بهدست آورد. آرمانی در اواسط دهه ۱۹۶۰ به عنوان طراح پوشاک مردان شرکت نینو چروتی استخدام شد. مهارتهای او بسیار متقاضی داشت و طی دهه بعد همزمان با کار در چروتی به عنوان طراح آزاد برای بیش از ده تولیدکننده دیگر نیز کار میکرد. آرمانی در اواخر دهه ۱۹۶۰ با سرجیو گالئوتی، یک طراح معمار آشنا شد. این آغاز یک ارتباط شخصی و حرفهای بود که برای سالها ادامه پیدا کرد. گالئوتی در سال ۱۹۷۳ آرمانی را متقاعد کرد یک دفتر طراحی در میلان باز کند. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم بهعنوان موفقترین طراح از ایتالیا فراتر رفت. این کار منجر به این شد که آرمانی طی یک دوره طولانی به عنوان طراح با خانههای مد و طراحی لباس معروفی چون آلگری، باگوتا، هیلتون، گیبو، مونتدورو و تاندرس همکاری کند. به زودی رسانههای بینالمللی پس از نمایش لباسی در پیتی پالاس در فلورانس به صحبت درباره طرحهای آرمانی پرداختند. این تجربه فرصتهایی را برای آرمانی فراهم کرد تا شیوه کار مخصوص خود را در مسیرهای جدیدی پیش ببرد. او دیگر آماده بود که انرژی خود را صرف نام تجاری خود کند. جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ برند جورجیو آرمانی Spa را به همراه دوست خود گالئوتی در میلان راه اندازی کرد.
در همان سال، آرمانی به سرعت لباس زیر، لباس شنا، لوازم جانبی و … را با مارک جورجیو آرمانی راه اندازی کرد و به بازار فرستاد.
یکی از موفقیتهای اصلی جورجیو آرمانی زمانی اتفاق افتاد که در یک فیلم مشهور آن زمان لباس هنرپیشه معروف «ریچارد گری» را طراحی کرد. آرمانی در دنیای مد تنها طراحی است که نامش باعث تضمین فروش یک فیلم میشود. این شرکت در اوایل دهه ۱۹۸۰ توافقات مهمی با شرکت اورئال برای تولید عطر انجام داد و خطوط جدید دیگری هم به شرکت اضافه کرد.
در سال ۱۹۸۱، اولین سری فروشگاههای پخش و فروش ارزانتر خود، شلوارهای جین آرمانی و بازار بزرگ آرمانی را افتتاح کرد. آرمانی در سال ۲۰۰۰ بخش جدید گریم و آرایشی را به محصولات خود افزود که توسط پت مگراس طرح ریزی می شد. امروزه امپراطوری آرمانی شامل ۲۰۰۰ مرکز فروش جهانی با فروش سالیانه بیشتر از یک میلیارد دلار می باشد. پس از اینکه پلیس پاریس، خیمه های مشکی نمایش او را در سینت سولپایس پاریس، با این ادعا که ساخت و استقرارآنها امن نیست ممنوع کرد؛ آرمانی مجبور شد در مارس ۱۹۹۸ درشهرنیویورک کارهای خود را به نمایش بگذارد. در این زمان نمایش های راهرویی او، معمولا جمعیت زیادی را به خود جلب می کرد و رابرت دنیرو، مارک والبرگ، مارتین اسکورسیسی، سوفیا لورن و بسیاری دیگر به تماشای آن می آمدند.
با این حال آرمانی ادعا می کند که از مردم معمولی که در خیابانها هستند، برای طراحی مدل های خود الهام می گیرد. او اعتقاد دارد که لباسها باید برای پوشیدن تولید شود، نه فقط برای نمایش و ترسیم مهارتهایی که او به عنوان یک طراح لباس آموخته است تا لباسهای معاصری را برای زنان تولید کند. لباسهای دارای شانه های پهن به مدلی عملی تر، سودمندتر و انعطاف پذیرتر بدل شده است و مجموعه های آرمانی امروزه زیبا و ظریف هستند.
جورجیو آرمانی در سال ۹۱ از طرف مجله مردم بعنوان یکی از ۵۰ شخص زیبای جهان برگزیده شد. در سال ۲۰۰۰ مجله ماهانه آمریکایی فوربز، آرمانی را به عنوان موفق ترین طراح دنیا معرفی کرد، که در آمد شخصی او در سال ۱۹۹۹، ۱۳۵ میلیون دلار بود. در سال ۲۰۰۱ این مجله او را در ریف نوزدهم (بعد از خانواده بولگاری و قبل از پرادا) در لیست اعضای جدید مد قرار داد. شرکت جورجیو آرمانی در حال حاضر بیش از ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. همچنین آرمانی نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در ۳۶ کشور دنیا دارد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۵ در حدود ۶۹/۱ میلیارد دلار برآورد شده بود.
راز موفقیت بی پایان جورجیو آرمانی کیفیت لباسهایش است. او لباسهایش را از بهترین مواد و پارچهها تهیه میکند، همه دستاندرکاران دنیای مد و تمام منتقدین این صنعت اعتراف میکنند که لباسهایی که توسط این برند طراحی و تولید شده باشد قطعا از بهترین و با کیفیتترین محصولات است.
در حال حاضر این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارکهای گوناگونی شامل جورجیو آرمانی، آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج و آرمانی کاسا میپردازد.
در زمینه عطریات هم عطریات بلک کد( تولید جورجیو آرمانی )، آکوآ دی جیو (تولید جورجیو آرمانی)، از پر فروش ترین عطریات آرمانی می باشد.
این شرکت همچنین از طریق همکاری با سایر شرکتها به حیطههای تازهای مانند ساخت هتلها و مراکز تفریحی زنجیرهای و حتی ساخت گوشیهای موبایل نیز وارد شده است. آرمانی با همکاری با شرکت سامسونگ، اقدام به طراحی و عرضه گوشیهای موبایل لوکس با مارک آرمانی نموده است.
جورجیو آرمانی با بهره گیری از چهره های شاخص و محبوب همچون: فابیو کاناوارو، لوئیس فیگو، دیوید بکهام، ویکتوریا بکهام و رونالدو و بسیاری دیگر از چهره های محبوب دیگر جایگاه خود را هر چه بیشتر در بین افراد باز می کند.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@