عطر گوچی گیلتی بلک پور هوم مردانه Gucci Guilty Black Pour Homme

5,290,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) گوچی گیلتی بلک پور هوم Gucci Guilty Black Pour Homme اصل

هر دو مدل Gucci Guilty و Gucci Guilty Intense به عنوان رایحه های مسحور کننده شناخته می شوند و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند. افرادی که از این عطرها استفاده کرده اند اذعان می کنند که رایحه ای بسیار اعتیاد آور و دوست داشتنی دارند. 

هم اکنون نسخه جدید Gucci Guilty یعنی Gucci Guilty Black با شیشه ای مشکی رنگ و مرموز و رایحه ای بسیار اغوا کننده تر ارائه گردیده است. فصلی تازه از سری عطرهای Guilty از کمپانی Gucci که از هم اکنون در دسترس شما می باشد.

شیشه این عطر که ترکیبی از رنگ مشکی و سبز می باشد، حس پویایی و تحرک را منعکس می سازد. نت ابتدایی این عطر گشنیز و اسطو خودوس است، پس از مدتی که از اسپری آن می گذرد نت میانی آن شامل شکوفه پرتقال، شکوفه نارنج و نت های گیاهی معطر است که بوی همیشه دلنشینی به این عطر می دهد و در آخر نیز نعناع هندی و چوب سرو است که ماندگاری بالای این عطر را با رایحه ای دلنشین برای شما مهیا می سازد.

این عطر در سال 2013 و در حجم های 50 و 90 بصورت EDT تولید شده است. فروشگاه اینترنتی مارسلا این محصول را برای استفاده در چهار فصل سال مناسب میداند.


برچسب های مرتبط:

ادکلن گوچی گیلتی بلک پور هوم | ادوتویلت مردانه گوچی گیلتی بلک پور هوم 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر گوچی گیلتی بلک پور هوم مردانه Gucci Guilty Black Pour Homme

  1. گالری مارسلا

    گوچی گیلتی بلک پور هوم عطری است با آکوردهای غالب روایح سبز و گیاهی، معطر و روایح گل های سفید. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Gucci Guilty Black Pour Homme را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر (ادکلن) گوچی گیلتی بلک پور هوم مردانه Gucci Guilty Black Pour Homme
عطر گوچی گیلتی بلک پور هوم مردانه Gucci Guilty Black Pour Homme

موجود