اخبار دنیای عطر و ادکلن

حضور Jenna Ortega (بازیگر نقش ونزدی آدامز) در کمپین جدید عطر گریس دیور Gris dior

خانه عطر و ادکلن دیور با کمپین جدیدی که در آن برخی از ستاره های در حال ظهور نسل جدید حضور دارند، عطر خود گری دیور Gris Dior را مورد توجه قرار داده است . جنا اورتگا (بازیگر سریال ونزدی)، لیو یو شین، مایا هاوک ، اورلسان، فای خدرا، توسو امبادو و جوزف کوین چهره های کمپین جدیدی هستند که توسط Mikael Jansson به تصویر کشیده شده. شما میتوانید برای خرید ادکلن دیور از فروشگاه اینترنتی مارسلا اقدام نمایید.
مجموعه‌ای از هنرمندان به‌عنوان پالتی از شخصیت‌های قوی، قاطع و جسور. چه کمدین، بازیگر، خواننده، مدل یا طراح ، با عطر دیور گریس ، جرات می‌کنند شگفت‌انگیزترین، مرموزترین و غیرمنتظره‌ترین جنبه‌های خود را آشکار کنند. گریس دیور پس زمینه بویایی آنها می شود، پس زمینه ای که شخصیت آنها را برجسته می کند.”

کمپین تبلیغاتی عطر ادکلن دیور گریس

جنا اورتگا از زمان ایفای نقش ونزدی آدامز در سریال ونزدی نتفلیکس به کارگردانی تیم برتون، در کانون توجه قرار گرفته است. دیور او را مرموز، نترس و جسور در انتخاب های خلاقانه اش و هنرمندی با جنبه های مختلف توصیف می کند، همانطور که عطر گریس دیور نیز همینطور است.
بازیگر سریال ونزدی در کمپین تبلیغاتی عطر ادکلن دیور گریس
عطر زنانه / ادکلن مردانه (یونیسکس) Gris Dior توسط عطرساز مطرح و خوش نام، Francois Demachy ساخته شد و در سال 2017 به بازار عرضه شد. این عطر قبلاً با نام Gris Montaigne شناخته می شد و در سال 2013 به بازار عرضه شد. 
گریس دیور عطری تمیز و خالص است که تجسم رنگ خاکستری است. این رنگ جایگاه ویژه ای در قلب کریستین دیور دارد طرفداران پر و پاقرص زیادی از سال عرضه تا کنون جذب کرده.
ادوپرفیومی یونیسکس که جنسیت را به چالش می‌کشد، گریس دیور یک عطر چایپر قوی است، عطری که شما می‌پذیرید و مطابق با قوانین خود تفسیر می‌کنید.

عطر ادکلن دیور گریس

این عطر از این سوال الهام گرفته شده است که “اگر دیور خاکستری یک عطر بود چه می شد؟” این خاکستری متمایز صرفاً ترکیبی از سیاه و سفید نیست، بلکه نتیجه تلفیقی از رنگ های مختلف است. این انبوه رنگ ها ترکیبی را الهام گرفته است که نت هایی از یاس و ترنج را با روایح چوبی منحصر به فردی ترکیب می کند. نتیجه، رایحه ای چندوجهی و زنده است که به شیوه ای جذاب ظرافت را به نمایش میکشد. 
کمپین Dior Gris که از هفت نقطه مجزا تشکیل شده است، تمرکز اصلی بر روی پلتفرم های دیجیتال خواهد بود. علاوه بر این، هنرمندان در نمایشگاهی به نام “جرات در گریس دیور، منطقه خاکستری Dare in Gris Dior The Grey Zone” در گالری پاپ آپ در لس آنجلس از 11 تا 16 آوریل برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
[pswp_addtocart text=”افزودن به سبد خرید” align=”center” id_product=”4796″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا