سمپل / دکانت عطر دولچه گابانا کی بای دولچه اند گابانا ادو تویلت (دی اند جی کینگ) مردانه Dolce & Gabbana K (King) EDT

126,500 تومان254,500 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

سمپل / دکانت عطر دولچه گابانا کی (کینگ) Dolce & Gabbana K EDT

  • عطری ملایم با رایحه ای پر نشاط ، شاداب ، مدرن و منحصر به فرد
  • نمادی از مردی خودساخته، مدرن و سر زنده
  • با نت های غالب دانه سرو کوهی، مرکبات، فلفل قرمز شیرین، پرتقال خونی
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

عطر دی اند جی کینگ از خانه عطر دولچه گابانا، در گروه بویایی عطرهای معطر چوبی توسط Daphne Bugey و Nathalie Lorson طراحی و در سال 2019 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه کی بای دولچه اند گابانا ادو تویلت، از دسته عطرهای ملایم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید سمپل عطر اورجینال، سمپل ادکلن مردانه Dolce & Gabbana K (King) EDT را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.


مشاهده و خرید عطر دولچه گابانا کی بای دولچه اند گابانا

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید سمپل / دکانت عطر (ادکلن) دلچه گابانا کینگ کی (دی اند جی کی) ادوتویلت Dolce & Gabbana King EDT اصل

عطر ادکلن دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا K by Dolce & Gabbana عطری مدرن، پر نشاط و شاداب

عطر مردانه “دولچه گابانا کی” “K” ، عطریست مدرن،بسیار شیک و جذاب که جوهره‌ی وجودی هر مرد را در خود جای می‌دهد.مردی جذاب که پادشاه زندگی خود است و مسیر خودش را دنبال می‌کند و خانواده و عزیزانش را نسبت به همه چیز در اولویت قرار می‌دهد، و از نشان دادن سرزندگی خود هراسی ندارد، به ریشه‌هایش وفادار می‌ماند و با وجود پذیرش مدرنیته، به سنت‌ها احترام می‌گذارد.
دولچه گابانا کی K با مرکبات بامزه‌ای شروع می‌شود که به حواس نیرو می‌بخشند: هم‌آمیزی پرانرژی پرتقال خونی درخشان و لیموی فشرده‌ی سیسیلی. طراوت این ترکیب با طعم تازه‌ی میوه‌ی سرو کوهی ته‌رنگ گرفته است.
درپوش عطر دلچه گابانا کی مانند تاج پادشاه با نگین های آبی رنگ تزیین شده که همواره نمادی از قدرت و استوار و استقامت را نشان می دهد.

به عقیده کارشناسان مارسلا و کاربرانی که از دلچه گابانا کی K استفاده کرده اند بهترین فصل استفاده از این عطر بهار ، تابستان و پاییز میباشد.


روایح و نت های به کار رفته در عطر دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا (دی اند جی کینگ) مردانه Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana

نت های آغازین “دولچه گابانا کی” با رایحه ای از نتهای  پرتقال خونی، مرکبات و لیمو ترش شروع میشود…. پس از آن نت های میانی شامل فلفل قرمز شیرین، دانه سرو کوهی خودنمایی کرده و در نهایت روایحی بی نظیر از وتیور، سدر و پچولی شما را شگفت زده خواهد کرد.

بیشترین نت هایی که هنگام اسپری کردن عطر دولچه گابانا کی خودنمایی کرده و به مشام میرسند به ترتیب شامل: دانه سرو کوهی، روایح مرکباتی، پرتقال خونی، وتیور و فلفل شیرین هستند


نزدیکترین (مشابه ترین ) رایحه به عطر دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا (دی اند جی کینگ) مردانه Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana از دید و نظر مصرف کنندگان این عطر :

دولچه گابانا کی ادوپرفیوم

D&G Anthology L’Amoureux 6


مشاهده و خرید عطر دولچه گابانا کی بای دولچه اند گابانا


برچسبهای مرتبط:

قیمت عطر دی اند جی کی | خرید ادکلن D&G K | فروش عطر دلچه اند گابانا کی | خرید عطر K by Dolce Gabbana

توضیحات تکمیلی
طبع

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای سمپل / دکانت عطر دولچه گابانا کی بای دولچه اند گابانا ادو تویلت (دی اند جی کینگ) مردانه Dolce & Gabbana K (King) EDT

  1. گالری مارسلا

    دولچه گابانا کی بای دولچه اند گابانا ادو تویلت (دی اند جی کینگ) عطری است با آکوردهای غالب معطر، مرکباتی و چوبی . این عطر مناسب استفاده روزانه و تا حدودی شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا دکانت Dolce & Gabbana K (King) EDT را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید