سمپل / دکانت عطر موسکینو توی بوی (موسچینو توی بوی) مردانه Moschino Toy Boy

126,500 تومان254,500 تومان

(دیدگاه کاربر 1)
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
برند:Moschino
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید سمپل / دکانت عطر (ادکلن) موسکینو توی بوی (موچینو توی وی) Moschino Toy Boy اصل

 توی بوی عطر جدید و انحصاری موسکینو است که وقار را با ته‌رنگی طنزآلود از نو معنی می‌کند. این عطر به مردی بی‌همتا، پویا، مشتاق و پرشور می‌پردازد، که در عین حال از افشا کردن جنبه‌ی لطیف‌تر و شوخ‌طبع شخصیتش باکی ندارد.

موسچینو توی بوی عطر مردانه متفاوت و جذابی که شروعی نسبتا گرم و شیرین از ترکیب رایحه گل رز و کهربا دارد که تلخی ملایمی از چوبها نیز آنها را همراهی میکنند. با گذر زمان از شیرینی عطر کاسته شده و رایحه گل رز ملایمتر میگردد و همزمان با اضافه شدن میخک، چوب صندل و وتیور عطر حسی تلخ تر و چوبی تر پیدا میکند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گرم، نیمه شیرین، تلخ، چوبی، گلی و کمی ادویه ای است که مردانه و شکیل و همزمان کمی لطیف و گلی است. موسچینو توی بوی پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بسیار شایسته ای جهت مصرف رسمی یا روزانه در تمامی فصول سال میباشد.

عطر توی بوی دارای رایحه‌ای استثنایی میباشد و به هنگام استفاده از این عطر پرشور و منحصر به فرد میتوانید شادابی و نشاط را احساس نمایید.
طراحی این عطر توسط طراحی نامدار به نام یان واسنیر (Yann Vasnier) از جمله طراحان معتبر و محبوب در حوزه عطرسازی انجام شده است.
نت آغازین
Toy Boy مرکب از روایح ترنج، فلفل صورتی، گلابی، صمغ لامی و جوز هندی میباشد و بعد از گذشت چند ساعت روایح گل رز، میخک، مگنولیا و کتان قابل استشمام خواهد بود و در نهایت نت‌های پایانی از روایح  وتیور، چوب صندل، کشمیر، کهربا و سیلکولید تشکیل شده است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع محصول

نظرات (1)

1 دیدگاه برای سمپل / دکانت عطر موسکینو توی بوی (موسچینو توی بوی) مردانه Moschino Toy Boy

  1. گالری مارسلا

    موسکینو توی بوی (موسچینو توی بوی) عطری است با آکوردهای غالب رزی، گلی و مُشکی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا دکانت عطر Moschino Toy Boy را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید