عطر نارسیسو رودریگز مشک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس زنانه Narciso Rodriguez Musc Collection Eau de Parfum Intense

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)

عطر نارسیسو رودریگز مشک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس Narciso Rodriguez Musc Collection Eau de Parfum Intense 

  • عطری معتدل
  • با نت های غالب مشک، گل یلانگ، یاس،شکوفه پرتقال
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

    عطر زنانه مشک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس از خانه عطر نارسیسو رودریگز، در گروه بویایی عطرهای چوبی گلی مشکی توسط Aurelien Guichard طراحی و در سال 2009 روانه ی بازار شد. مشک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر زنانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Narciso Rodriguez Musc Collection Eau de Parfum Intense را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) نارسیسو رودریگز مشک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس Narciso Rodriguez Musc Collection Eau de Parfum Intense اصل

خرید عطر (ادکلن) نارسیسو رودریگز مشک کالکشن زنانه Narciso Rodriguez Musc Collection اصل

محصولی بی نظیر از کمپانی Narciso Rodriguez به نام Musc Collection For Her که در گروه بویایی رایحه ی گل ها و شکوفه ها قرار می گیرد و از نت های کهربا، وانیل، عنبر، خس خس، مشک و نعناع هندی تشکیل شده است در اپریل سال 2004 توسط Christine Nagel و Francis Kurkdjian طراحی و به بازار ارائه گردیده است.

این محصول منحصر به فرد مخصوص دختران جوان و امروزی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نموده است. فروشگاه اینترنتی مارسلا استفاده از این عطر را به تمام دختران جوان پیشنهاد و توصیه می کند در مهمانی های شبانه از آن استفاده نمایید.


برچسب های مرتبط:

ادکلن نارسیسو رودریگز مشک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر نارسیسو رودریگز مشک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس زنانه Narciso Rodriguez Musc Collection Eau de Parfum Intense

  1. گالری مارسلا

    نارسیسو رودریگز مشک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس عطری است با آکوردهای غالب مشکی، روایح گل های سفید و شیرین. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Narciso Rodriguez Musc Collection Eau de Parfum Intense را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید