عطر آمواج اینترلود زنانه Amouage Interlude For Women

12,335,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر گرم زنانه اینترلود از خانه عطر و ادکلن آمواج، در گروه بویایی عطرهای گُلی چایپری توسط Karine Vinchon Spehner طراحی و در سال 2012 روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه اینترلود، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب پاییز، زمستان و تا حدودی بهار و تابستان می باشد.


  • عطری نسبتا گرم

  • نت های غالب: بخور، گردو، بومادران، کیوی

  • بهترین فصل برای استفاده: پاییز، زمستان و تا حدود کمی بهار و تابستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روزشبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب تمام گروه های سنی بخصوص خانم های بالای 38 سال

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: قرار ها، دیت ها و دورهمی های شبانه، استفاده روزمره، محیط هاس دوستانه و اوقات فراغت، محیط های رسمی و جلسات کاری

  • ماندگاری: 4 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 4 از 5

 گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر Amouage Interlude For Women را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Amouage
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) امواج اینترلود اصل

محصولی از کمپانی Amouage که در سال 2012 توسط Karine Vinchon Spehner طراحی و روانه بازار گردید . این عطر منحصر به فرد با پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری بسیار بالا ، از نت های گریپ فروت ، زنجبیل ، گل رز ، کندر ، گل یاس ، شکوفه پرتقال ، صندل ، قهوه ، کیوی ، عسل ، وانیل ، کهربا ، چوب صندل ، گلسنگ ، چرم و تونکا تشکیل شده است . بطری بسیار زیبای این عطر نیز که با رنگ آبی مسحور شده است ، به رنگ یاقوت کبود سیر می کند و با تزئینات مجلل ، شکوه این عطر را به رخ همگان می کشد . به عقیده کارشناسان مارسلا در این عطر ترکیب خاص و جادویی به کار رفته است . در ابتدا شما بویی از کیوی و عسل را حس خواهید کرد . عمر نت اولیه این عطر زیاد است و برای مدت طولانی شما همچنین تجربه ای را خواهید داشت . رفته رفته بوی چرم گونه ی این عطر برای شما رو نمایی می شود . البته همچنان بوی شیرین و جذاب عسل را با خود همراه دارد . اما باید همچنان منتظر بمانید ، زیرا گل رز هنوز شکوه خود را به نمایش نگذاشته است . ترکیب این نت ها با یکدیگر و ترتیب آنها همگی دال بر عظمت این عطر دارند . این محصول دارای جفت مردانه نیز می باشد که می تواند یک جفت بسیار زیبا برای یک زوج متاهل باشد .

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر آمواج اینترلود زنانه Amouage Interlude For Women

  1. گالری مارسلا

    امواج اینترلود زنانه عطری است با آکوردهای غالب امبری، ادویه ای و شیرین . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Amouage Interlude For Women را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت و خرید عطر (ادکلن) آمواج اینترلود زنانه Amouage Interlude For Women
عطر آمواج اینترلود زنانه Amouage Interlude For Women

موجود در انبار

تعداد: