عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی سی زنانه Victoria’s Secret Very Sexy Sea

6,670,000 تومان7,470,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ویکتوریا سیکرت وری سکسی سی Victoria’s Secret Very Sexy Sea اصل

عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی سی نسخه دیگری از مجموعه عطرهای جدید وری سکسی ویکتوریا سکرت است که بر خلاف نسخه های قبلی، خنک و تابستانی می باشد. عطر زنانه ویکتوریا سکرت وری سکسی سی با همان شکل و ظاهر اما این بار به رنگی آبی عرضه شد که یادآور دریای نیلگون مدیترانه می باشد.

این محصول با القای احساس جذابیت تصویری از بانویی سرزنده ترسیم می کند. بانویی که از زیستن انرژی میگیرد و به اطرافیانش احساس نشاط هدیه می دهد. ذات عطر وری سکسی سی ادو پرفیوم زنانه طراوت و تازگیست. این محصول کمپانی عطر ویکتوریا سیکرت در دلش دریایی از شادابی و نشاط خروشان است. دریایی آبی رنگ و پاک! با این رایحه هر بانویی احساس شادی و آرامش میکند.
خنکی و طراوت رایحه ی عطر ویکتوریا سیکرت وری سکسی سی نمیگذارد خستگی در قلب هیچ بانویی منزل گزیند. این عطر در ابتدا
با نت مرکباتی و آفتابی ترنج ایتالیایی که به طلای سبز مشهور است به استقبالتان میاید. قلب این ادکلن زنانه مملو از شکوفه بهار نارنج خوشبو و تازه است. این ترکیبات با القای حس سبکبالی و چالاکی شما را برای یک روز شلوغ آماده می کند. کمی بعد رایحه ی سدر شما را در آغوش میگیرد، تا دربرابر هر انرژی منفی ای از شما محافظت کند. Victoria’s Secret Very Sexy Sea در فصول گرم سال بهترین همراه است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی سی زنانه Victoria’s Secret Very Sexy Sea

  1. گالری مارسلا

    ویکتوریا سکرت وری سکسی سی عطری است با آکوردهای غالب مرکباتی، چوبی و ادویه ای فِرش . این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Victoria’s Secret Very Sexy Sea را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید