عطر ویکتوریا سکرت بامب شل پشن زنانه Victoria’s Secret Bombshell Passion

7,194,400 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ویکتوریا سیکرت بامبشل پشن Victoria’s Secret Bombshell Passion اصل

ویکتوریا سکرت باز هم برای جذابیت زنان اثری خارق العاده خلق کرده است. عطر ویکتوریا سکرت بامب شل پشن محصولی زنانه با رایحه معتدل و گروه بویایی گلی است. این محصول برای اولین بار در سال 2020 توسط برند مطرح و نام آشنای Victoria Secret به بازار عطر عرضه شد و مورد توجه طیف وسیعی از خانم‌ها قرار گرفت. این عطر یکی از عطرهای محبوب و پرطرفدار از مجموعه بامب شل ویکتوریا سیکرت است که به دلیل استفاده از گل‌های خوشبو و ملیح در ترکیبات خود مورد پسند خانم‌های خوش سلیقه و خاص پسند قرار گرفت.

رایحه ی گلدار بامبشل پشن بسیار گیرا و جذاب است و در اوج حس زنانگی شما را شاد و با طراوت نگه می دارد. در ابتدا رایحه برگ و جوانه انگور فرنگی سیاه شما را در بر میگیرد. قلب این عطر دشتی از گل های صدتومانی است، کمی بعد فضای اطرافتان را رایحه ی گل رز پر خواهد کرد. عطر ویکتوریا سیکرت بمب شل پشن زنانه را در تمام فصول سال می توانید استفاده کنید.

اگر می‌خواهید در محافل و مهمانی‌های شبانه و سرد زمستانی، خوش بدرخشید و دیگران را مجذوب بوی خوش عطر خود کنید حتما عطر زنانه ویکتوریا سیکرت مدل بامب شل پشن را امتحان کرده و حس مثبت فصل بهار را همراه خود به فصل زمستان ببرید. این محصول ویژه با شیشه صورتی رنگ به همراه روبانی صورتی متصل به درپوش آن تولید شده و نام برند ویکتوریا سیکرت نیز درست در وسط آن و با بک گراند صورتی ملایم حک شده است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر ویکتوریا سکرت بامب شل پشن زنانه Victoria’s Secret Bombshell Passion

  1. گالری مارسلا

    ویکتوریا سکرت بامب شل پشن عطری است با آکوردهای غالب رزی، گلی و فِرش . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Victoria’s Secret Bombshell Passion را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن ویکتوریا سکرت بامب شل پشن زنانه Victoria's Secret Bombshell Passion
عطر ویکتوریا سکرت بامب شل پشن زنانه Victoria’s Secret Bombshell Passion

موجود