عطر ویکتوریا سکرت بامب شل عود زنانه Victoria’s Secret Bombshell Oud

6,670,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر ویکتوریا سکرت بامبشل عود Victoria’s Secret Bombshell Oud

  • عطری گرم ، خوشبو و جذاب
  • با نت های غالب عود ، جیر ، زعفران ، برگ بنفشه
  • مناسب جهت استفاده در ماه های سرد سال

    عطر بامب شل عود از خانه عطر و ادکلن ویکتوریا سکرت، در گروه بویایی عطرهای گلی آمبری توسط Clement Gavarry طراحی و در سال 2021 روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه بامبشل عود، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب پاییز و زمستان می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Victoria’s Secret Bombshell Oud را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ویکتوریا سیکرت بامب شل عود Victoria’s Secret Bombshell Oud اصل

ویکتوریا سکرت بامب شل عود به عنوان یک نسخه احساسی و جذاب به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.این محصول به عنوان ادوپرفیومی گرم و شیرین، آمبری و زنانه محسوب می‌شود. نت آغازی عطر ویکتوریا سیکرت بامبشل عود ترکیباتی از رایحه‌های دلپذیر نارنگی ماندارین، زعفران و برگ بنفشه است که به‌محض اسپری کردن روی مچ دستتان شما را مسخ می‌کند. با گذشت زمان نت میانی جای خود را به رایحه‌های قبلی داده و عطر جیر و گل صدتومانی با کیفیتی بیشتر از قبل به مشامتان خواهید رسید و در نهایت نت پایانی ترکیبی از عود و آبروکسان بوده که ترکیبی جادویی، خاص و مجلل به این ادوپارفوم می‌دهد.

استفاده از عطر Bombshell Oud به دلیل طبع گرم و آمبری که دارد برای فصول سرد سال توصیه می‌شود. شیشه بامبشل عود نیز همانند رایحه‌اش جذاب و خیره‌کننده است. این اثر توسط عطرساز Clement Gavarry امضا شده است. او با ایجاد نسخه جدیدی به نام گل صد تومانی جیر ، کیفیت گل صد تومانی را افزایش داد.
بطری کریستالی طراحی‌شده با ترکیباتی از رنگ بنفش تیره و بنفش روشن. این طراحی هوشمندانه با قسمت اسپری و درب بطری کامل‌تر شده، قسمت اسپری از فلز باکیفیت به رنگ طلایی ساخته‌شده و درپوش کریستالی تراش‌خورده زیبایی بر روی آن قرار گرفته است و در نهایت یک روبان سیاه‌رنگ با ظرافتی خاص به دور گردن شیشه عطر پیچیده شده است. نام عطر و نشان تجاری ویکتوریا سکرت با ظرافت و زیبایی در قسمت میانی بدنه عطر و بر روی یک زمینه طلایی‌رنگ نقش بسته است. بسته‌بندی و جعبه بسیار زیبا و شکیلی هم برای
ویکتوریا سکرت بامب شل عود ادوپرفیوم در نظر گرفته‌شده ازاین‌رو انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه به عزیزانتان خواهد بود.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر ویکتوریا سکرت بامب شل عود زنانه Victoria’s Secret Bombshell Oud

  1. گالری مارسلا

    ویکتوریا سکرت بامب شل عود عطری است با آکوردهای غالب عودی، چرمی و مُشکی . این عطر مناسب استفاده شبانه و تا حدودی روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Victoria’s Secret Bombshell Oud را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادلکن ویکتوریا سکرت بامب شل عود زنانه Victoria's Secret Bombshell Oud
عطر ویکتوریا سکرت بامب شل عود زنانه Victoria’s Secret Bombshell Oud

موجود در انبار

تعداد: