عطر نارسیسو رودریگز مشک کالکشن مردانه Narciso Rodriguez for Him Musk Collection

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 2)
موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) نارسیسو رودریگز مشک کالکشن Narciso Rodriguez for Him Musk Collection اصل

نارسیس مردانه یا نارسیس فور هیم اولین محصول مردانه Narciso Rodriguez است که در سال 2007 به بازار آمد ( کمی بعد از جفت زنانه خود ) شرکت نارسیس رودریگرز این دو محصول خود را به عنوان بهترین ها معرفی کرد در واقع این ادعای کارخانه حقیقت داشت این محصول بویی مردانه داشته و الحام گرفته از عطر های دهه 90 قرن گذشته است که به شیوه ای خواص و هنرمندانه مدرن شده است. Narciso Rodriguez for him بسیار مناسب برای موقعیت های رسمی است. این عطر که در گروه بویایی رایحه ی جنگلی و چوب های معطر قرار می گیرد از نت مشک که نت قالب آن است بهره می برد.

طبق بررسی های فروشگاه اینترنتی گیفت گالری و نظر کاربران خبره اینترنتی در مورد عطر و ادکلن این محصول دومین کار مردانه نارسیس میباشد که کار خوبی هم از آب در آمد . البته بخاطر اینکه ما شرقی هـا و ایرانیان از بدو تولد با روایح مختلف از اسپند گرفته تا گلاب و دارچین و هـل و زعفران و دیگر ادویه جات آشنا بوده و هـمیشه با آنهـا سر و کار داریم بی دلیل نیست که استشمام بعضی ادکلن هـا برای ما زیاد جالب نباشد و مسلما فورا می گوییم بوی دارچین می دهـد یا بوی اسپند و یا هـل می دهـد از این رو این گونه عطرهـا زیاد نمی تواند نظر ما را جلب کند مگر اینکه از آن رایحه خوشمان بیاید.


برچسب های مرتبط: 

ادکلن نارسیسو رودریگز مشک کالکشن | عطر نارسیسو رودریگز فور هیم مشک کالکشن 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

نظرات (2)

2 دیدگاه برای عطر نارسیسو رودریگز مشک کالکشن مردانه Narciso Rodriguez for Him Musk Collection

  1. فرشاد فیروزی

    هرکسی ممکنه ازین عطر خوشش نیاد ولی بسار کارجالب و خوشبوییه.خیلی مردانه و رسمیه .حس یک عطر گران قیمت به آدم میده در حالیکه قیمتش خیلی مناسبه.

  2. گالری مارسلا

    نارسیسو رودریگز مشک کالکشن عطری است با آکوردهای غالب مشکی، پودری و رایحه زنبق. این عطر مناسب استفاده شبانه و تا حدودی روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد. گالری مارسلا Narciso Rodriguez for Him Musk Collection را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید