عطر مارک جاکوبز بنگ مردانه Bang Marc Jacobs

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(1 بررسی مشتری)

عطر مارک جاکوبز بنگ Bang Marc Jacobs

  • عطری ملایم
  • با نت های غالب فلفل، فلفل صورتی، روایح چوبی، وتیور
  • مناسب جهت استفاده در چهار فصل


    عطر مردانه بنگ از خانه عطر مارک جاکوبز، در گروه بویایی عطرهای چوبی ادویه ای توسط Ann Gottlieb ، Yann Vasnier طراحی و در سال 2010 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه بنگ، از دسته عطرهای ملایم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب چهار فصل می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Bang Marc Jacobs را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Marc Jacobs
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) مارک جاکوبز بنگ Bang Marc Jacobs اصل

کافیست حس پرواز را داشته باشید.
با این محصول که اولین محصول مردانه برند Marc Jacobs می باشد، می توانید تا اعماق آسمانها را با قدرت بی نظیر مردانه بشکافید تا بتوانید به کهکشان ها رفته و تمامی فضا را از عطر خارق العاده و بسیار خاص و شیک و باکلاس این محصول پر کنید. محصولی کاملا مردانه، البته نه فقط جوانان بلکه برای هر نوع و هر سلیقه و هر تیپی که باشد.
این محصول آنقدر هماهنگ و بروز و شیک و بی نظیر است که در همان ماه نخست تولید توانست 3 جایزه بهترین عطر ماه را برای خود کنار بگذارد. از افتخارات این محصول همین بس که با وجود اولین محصول مردانه بودن از یک برند نو ظهور، توانست تمامی برندهای قدیمی و صاحب سبک را کنار بزند.
این محصول فوق العاده و شاهکار در زمینه عطر و ادکلن در دنیا، توسط Ann Gottlieb طراح و سازنده قهار بهترین و بی نظیرترین عطرهای دنیا در اواخر سال 2010 تولید و معرفی شد. این عطر در گروه بویایی رایحه ی جنگلی و چوب های معطر قرار می گیرد و مناسب استفاده در مهمانیها و مراسم ویژه می باشد. این محصول مربوط به سال 2010 می باشد و جز عطرهای پیشنهادی مارسلا برای تمام سلیقه ها و تمام سنین می باشد.


برچسب های مرتبط:

ادکلن مارک جاکوبز بنگ مردانه | مارک جاکوبس بنگ ادوتویلت مردانه

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر مارک جاکوبز بنگ مردانه Bang Marc Jacobs

  1. مشتری

    مارک جاکوبز بنگ عطری است با آکوردهای غالب ادویه ای فرش، چوبی و ادویه ای گرم. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Bang Marc Jacobs را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید