عطر دیور هوم کلون -کلن – کولون – کلوژن مردانه Dior Homme Cologne 2022

7,920,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر مردانه هوم کلون -کلن – کولون – کلوژن از خانه عطر و ادکلن دیور، در گروه بویایی معطر مرکباتی در سال 2013 توسط Francois Demachy طراحی و روانه ی بازار شد. هوم کلون -کلن – کولون – کلوژن، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر مردانه مناسب فصول گرم سال می باشد. 


  • عطری خنک، ترش با طراوت و پاک

  • نت های غالب: ترنج، شکوفه گریپ فروت، مشک

  • بهترین فصل برای استفاده: بهار، تابستان، و تا حدود کمی پاییز و زمستان 

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه و تا حدودی شبانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفادهاستفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيطهای دوستانه، محيط های ورزشی، محيط های رسمی و جلسات کاری و تا حدودی قرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه

  • ماندگاری: 3 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، Dior Homme Cologne 2013 را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Dior
توضیحات

خرید عطر ادکلن دیور هوم  کلون -کلن – کولون – کلوژن Dior Homme Cologne اصل

خرید عطر ادکلن دیور هوم کلون -کلن - کولون - کلوژن Dior Homme Cologne 2013 اصل

پس از تولید و ارائه ی بسیار موفق Dior Homme دیور هوم در سال 2005 توسط برند معتبر و خوش نام دیور Dior، نسخه های متعدد دیگری مانند دیور هوم اسپرت، دیور هوم اینتنس، دیور هوم پرفیوم از این سری محبوب دیور عرضه شدند و همه به محبوبیت و فروش فوق العاده ای در بین دوستداران عطر دست یافتند. سرانجام دیور در سال 2013 نسخه ی دیگری از این سری محبوب با نام دیور هوم کلون توسط عطرساز مطرح این صنعت Francois Demachy تولید و روانه ی بازار کرد که این نسخه هم همانند نسخه های دیگر دیور هوم (دیور اوم) جایگاه ویژه ای در بین دوستداران صنعت عطر پیدا کرد و خیلی زود به فروش قابل قبولی دست یافت. آنچه که ظاهر نشان می دهد دیور کلون را میتوان به مدرن بودن سادگی طبیعی بودن و در عین حال پیچیدگی شناخت. خالق این عطر به گونه ای ترکیبات آن را چیده است که آکوردهای غالبی که در این عطر شما را همراهی می کند مرکبات گل و مشک است. ترکیبی از ترنج کالابریایی در بخش نت اولیه، شکوفه گریپ فروت نت میانی و مشک در بخش نت پایه شما را مهمان درجه بالایی از خلوص، طراوت و پاکی یک پیراهن نخی سفید بعد از دوش گرفتن می کند.

چهره‌ی اصلی در کمپین تبلیغاتی دیور هوم کلون Dior Homme Cologne کسی نیست جز مدل مشهور یعنی Jude Law و عکس‌های این تبلیغات موفق توسط Peter Lindbergh گرفته شده‌اند.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر دیور هوم کلون -کلن – کولون – کلوژن مردانه Dior Homme Cologne 2022

  1. گالری مارسلا

    دیور هوم کلون -کلن – کولون – کلوژن مردانه عطری است با آکوردهاي غالب مرکباتی، شکوفه های سفید و ادویه ای تازه . اين عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتياز ماندگاری اين عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 مي باشد.
    گالری مارسلا Dior Homme Cologne 2013 را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقديم می نمايد.

دیدگاه خود را بنویسید

عطر دیور هوم  کلون -کلن - کولون - کلوژن مردانه Dior Homme Cologne 2013
عطر دیور هوم کلون -کلن – کولون – کلوژن مردانه Dior Homme Cologne 2022

موجود در انبار

تعداد: