عطر آمواج ایمیتیشن مردانه Amouage Imitation For Man

11,905,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر آمواج ایمیتیشن Amouage Imitation For Man

  • عطری ملایم با رایحه ای خاص، منحصر به فرد و بی نظیر
  • با نت های غالب ریشه زنبق، رز، چرم، بنفشه
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

    عطر ایمیتیشن از خانه عطر آمواج، در گروه بویایی عطرهای چرمی توسط Leslie Girard طراحی و در سال 2018 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه ایمیتیشن، از دسته عطرهای ملایم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، Amouage Imitation For Man را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Amouage
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) امواج ایمیتیشن  Amouage Imitation For Man اصل

عطر مردانه ایمیتیشن از برند سلطنتی آمواج (آمواژ) در سال 2018 به بازار عرضه شد. ایمیتیشن تفیسریست از آن لحظات ناب هنگاميكه زندگی خط مشی خود را از هنر می گيرد.آينه ای از خاطرات كودكی “كريستوفر چانگ” و كاوش عميق وی از نيويوركِ دهه هفتاد ميلادی، شهری مملو از نقاشی های ديواری و چراغ های نئون، غليان فرهنگ های مختلف و هرآنچه كه بنيان گذار درك وی از هنر شده است؛ “ايميتيشن”!

آمواژ ایمیتیشن عطری است جسورانه که حاصل تفسیر و برداشت كريستوفر چانگ از هنر است. داستان از دهه 70 میلادی آغاز می شود و روایتگر آن فرد به عنوان یک کودک است. نیویورک در چنگال برف و کولاک به دام افتاده است. کودکی برف را برای نخستین بار می بیند. نیویورک در دهه 70 پر از دیوارنگاری بوده و تداعی گر یک شهر کثیف و در حال نابودی است. در تابستان، خیابان ها از حال و هوای کارناوال های امریکای لاتین و شادی پر شده است. چند فرهنگ گرایی گونه ای از فرهنگ و هنر شده است. 

شروعی عجيب از نتهای در هم تنيده بنفشه، فلفل سياه و سيترون كه با حال و هوای تند و اسيدی خود، عطر را در ابهامی معماگونه نگه می دارد. از ابهام به تعليق می رسد و از تعليق به كاوش! پس از تعليق، نوبت به شكوفايی ايميتيشن و كاوش نت های پيش رو می رسد. فضايی پيچيده از همنشينی چرم، صمغ مر و فضای انيماليك كستورم، خالق اتمسفری منحصر بفرد و امضاگونه می شود. رايحه ای كه تداعی كننده شوره زار و حال و هوای نمكين است با چرم همنشين شده و عطر را پيچيده تر و سخت پوش تر از قبل ارائه می دهد. روايح در مسيری مشخص و هدفگذاری شده حركت می كنند كه اين امر حاكی از ايدئولوژی دقيق و كارگردانی حرفه ای اين رايحه ست.

 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر آمواج ایمیتیشن مردانه Amouage Imitation For Man

  1. گالری مارسلا

    امواج ایمیتیشن مردانه عطری است با آکوردهای غالب چرمی، پودری و چوبی. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Amouage Imitation For Man را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن آمواج ایمیتیشن مردانه Amouage Imitation For Man
عطر آمواج ایمیتیشن مردانه Amouage Imitation For Man

موجود در انبار

تعداد: