عطر آمواج اینترلود بلک ایریس مردانه Amouage Interlude Black Iris Man

13,405,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر آمواج اینترلود بلک ایریس Amouage Interlude Black Iris

  • عطری گرم با فضایی نسبتا تاریک و به شدت جذاب
  • با نت های غالب ریشه زنبق، صمغ کندر، چرم، صمغ درختچه مر
  • انتخابی عالی برای دوستداران روایح خاص و مرموز
  • نسخه ای اصلاح و رام شده از نسخه ی ابتدایی عطر به شدت محبوب آمواج اینترلود
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و تا حدودی بهار

    عطر مردانه اینترلود بلک ایریس از خانه عطر آمواج، در گروه بویایی عطرهای آمبری چوبی توسط Pierre Negrin طراحی و در سال 2020 روانه ی بازار شد. اینترلود بلک آیریس، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، Amouage Interlude Black Iris Man را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Amouage
توضیحات

بررسی مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) امواج اینترلود بلک آیریس Amouage Interlude Black Iris Man اصل

بررسی مشاهده قیمت و خرید عطر آمواج (آمواژ) اینترلود بلک ایریس مردانه Amouage Interlude Black Iris اصل

نام عطر مردانه اینترلود بلک آیریس برگرفته از نقاشی خانم “جورجیا اوکیف” در سال 1926 میلادی است ، او در این میان با نگاهی جزئی نگر و به صورت نزدیک گل زنبقی را ترسیم می نماید که نماینده تصورات شخصی و درونی او نسبت به این گل می شود. اوکیف در این اثر از رنگ های مختلفی استفاده کرد؛ با این وجود بیشتر تمرکز او بر روی بخش های تیره تر بوده است. به همین ترتیب در اینترلود بلک آیریس شاهد حضور نت های مختلف در کنار هم هستیم در حالی که فضای تیره عطر بیش از همه خودنمایی می کند. این تمام آن چیزی است که قرار است بلک آیریس برای ما روایت کند.

“آمواج اینترلود بلک آیریس” در قیاس با نسخه ی قدیمی اینترلود ساده تفاوت های زیادی در جزئیات دارد و هرچند که فضای کلی هر دو تاریک است اما تاریکی بلک آیریس یک تاریکی تمام عیار و مطلق نیست.اول از همه باید گفت فضای گرم، سنگین و نفس گیر ادویه ای که در اینترلود ساده سراغ داشتیم در این نسخه کمتر فرصتی برای عرض اندام به دست می آورد. دو اینکه هنر عطار بلک آیریس افزودن آکورد فلورال به فضای تیره و تاری است که کندر و چرم و ادویه و چوب به وجود می آورند. سوم اینکه در این کار شاهد نوع جدیدی از فضاهای گورماند مخصوصا در قلب و پایان رایحه هستیم. فضای گورماندی که قبلا احتمالا تجربه آن را کمتر داشته ایم.

بررسی مشاهده قیمت و خرید عطر آمواج (آمواژ) اینترلود بلک ایریس مردانه Amouage Interlude Black Iris اصل

نقاشی خانم جورجیا اوکیف از تصویر زنبق

شروع آمواج بلک آیریس از آن فضای ادویه ای و نفس گیر اینترلود ساده تا حدود زیادی فاصله گرفته و به جای آن شاهد یک شروع مرطوب، گیاهی و مرکباتی هستیم. سپس این فضا کمی به شیرینی می گراید که منشا آن بنفشه است. آکورد فلورال بلک آیریس با حضور زنبق به عنوان نت بارز تکمیل تر هم می شود. زنبقی که بیشتر فضایی چوبی خاکی ارائه می دهد. می توان گفت زنبق و برگ بنفشه به گونه ای مکمل یکدیگرند و در کنار آن نه تنها ماهیت قبلی اینترلود را عوض نمی کنند بلکه روی آن تاکید دارند و آن را نیرو می بخشند. در واقع شما روی پالت رنگ های جدیدی می بینید که روی همان بیس قدیمی اضافه می شود اما همچنان اثرات حضور رنگ های قبلی کاملا مشهود است.
از اینجا به بعد دو نت دیگر شروع به خودنمایی می کنند. یکی کندر و دیگری مر. این دو، فضای کلی عطر را سنگین تر و جدی تر ارائه می دهند و به تلخی بیشتری دامن میزنند. اما دیری نمی پاید که شیرینی دیگری به این فضا میپیوندد که محصور در دود و بخور است. یکی وانیل و دیگری چرم. نت پایانی این عطر را می توان چوبی و تا حدودی هم چرمی دانست.
بنابراین اینترلود بلک آیریس عطری گل بو، بالزامیکی، چرمی، چوبی و ادویه ای است که امضای اینترلود ساده را در خود دارد و به عنوان اولین فلنکر خانه عطرسازی امواج همراه مناسبی برای روزهای سرد سال است.

به عقیده کارشناسان مارسلا و کاربرانی که از آمواج اینترلود بلک ایریس  استفاده کرده اند بهترین فصل استفاده از این عطر پاییز و زمستان میباشد.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر آمواج اینترلود بلک ایریس مردانه Amouage Interlude Black Iris Man

  1. گالری مارسلا

    امواج اینترلود بلک ایریس عطری است با آکوردهای غالب امبری، چوبی و زنبقی. این عطر مناسب استفاده شبانه و تا حدودی روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 5 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Amouage Interlude Black Iris را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر آمواج اینترلود بلک ایریس مردانه Amouage Interlude Black Iris
عطر آمواج اینترلود بلک ایریس مردانه Amouage Interlude Black Iris Man

موجود در انبار

تعداد: