عطر مانسرا ویند وود (مانسرا وایند وود) مردانه Mancera Wind Wood

5,382,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر مانسرا ویند وود (مانسرا وایند وود) Mancera Wind Wood

  • عطری نسبتا خنک

  • با نت های غالب بنفشه، ترکیبات سبز و گیاهی، سدر، وتیور

  • مناسب جهت استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز

    عطر مردانه ویند وود از خانه عطر مانسرا، در گروه بویایی عطرهای چرمی توسط Pierre Montale طراحی و در سال 2014 روانه ی بازار شد. وایند وود، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر مردانه مناسب بهار، تابستان و پاییز می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Mancera Wind Wood را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Mancera
توضیحات

بررسی، مشاهده  قیمت و خرید عطر (ادکلن) مانسرا ویند وود (مانسرا وایند وود) Mancera Wind Wood اصل

عطر مردانه مانسرا ویند وود عطری خوش بو، جذاب، شناخته شده و با کیفیت از سری کارهای برند فرانسوی مانسرا است که در سال 2014 برای نخستین بار روانه بازار گردید. عطر Mancera Wind Wood دارای غلظت ادو پرفیوم می باشد.
خالق این برند Pierre Montale است که اولین بوتیک عطرهای لوکس از برند مانسرا را در وندوم (Vendome) پاریس افتتاح کرد. برخی عطرهای مانسرا از مواد نسبتا گرانبها و لوکس، عناصر کمیاب و تصفیه شده ساخته شده اند که از طراحی آرت دکو (Art Deco design) الهام گرفته اند.
گروه بویایی مانسرا وایند وود، چرمی است. این عطر طبعی نسبتا خنک و رایحه ای تلخ دارد. بنابراین عطر Wind Wood بیشتر مناسب استفاده در فصول بهار، پاییز و تابستان است.
پخش بوی عطر مردانه مانسرا وایند وود زیاد است و ماندگاری طولانی دارد، بنابراین دارای پرفورمنس قوی و قابل قبول است. هنگامی که برای اولین بار ادو پرفیوم ویند وود (Wind Wood) را اسپری می کنید. در همان لحظات اول ترکیبی با طروات از نارنگی ماندارین، فلفل صورتی و نت‌های سبز و گیاهی مشام شما را نوازش خواهد کرد. این شروع با طروات و سبز کم کم جای خود را به نت هایی از بنفشه و نعناع هندی به عنوان نت میانی می دهد. نت پایانی در عطر مانسرا ویند وود پس از مدت تقریبی 30 دقیقه برای شما نمایان می شود.
این نت، ماندگاری بیشتری نسبت به نت آغازین و میانی دارد. به عبارتی قدرت و ماندگاری یک عطر، بیشتر وابسته به ترکیبات به کار رفته در پایه هرم بویایی یا همان نت پایانی آن عطر است. در عطر مانسرا ویند وود نت های مستحکم چرمی، به همراه ترکیبی در هم آمیخته از نت های تلخ و پر قدرتی همچون خزه درخت بلوط، وتیور، سدر با همراهی کهربا و مشک میهمان احساس شما در نت های پایانی خواهند بود.
برند مانسرا در تعریف مختصر خود از عطر ویند وود این چنین گفته است که “Mancera Wind Wood با الهام از عناصری همچون زمین، سبزه زار، خزه و چوب؛ در خود حسی شبیه به حس عطر و بوی باد سرد جنگل های شمالی دارد.” نکته جالبی که شاید درباره مانسرا ویند وود وجود دارد این است که برخی کاربران در شروع اولین استفاده از این عطر، احساس می کنند که این عطر آن ها را متقاعد نکرده است و لحظه ای احساس کرده اند شاید شبیه به یک عطر دیزاینری و مانند همه رایحه های مشابه دیگر باشد. اما جالب تر از آن، اینکه پس از چند دقیقه Wind Wood شما را غافلگیر خواهد کرد، نت های هیجان انگیز و متفاوت ویند وود ظهور و بروز می کند و با لطافت و روایح متفاوت، خود را از سایر عطرهای مشابه این فضای بویای متمایز و برتر می کند. یکی دیگر از نقاط قوت مانسرا ویند وود رایحه ای است که پس از ثبات عطر و اصطلاحا dry down مشام شما را می نوازد.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر مانسرا ویند وود (مانسرا وایند وود) مردانه Mancera Wind Wood

  1. گالری مارسلا

    مانسرا ویند وود (مانسرا وایند وود) عطری است با آکوردهای غالب چوبی، پودری و خاکی . این عطر مناسب استفاده روزانه و تا حدودی شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Mancera Wind Wood را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن مانسرا ویند وود (مانسرا وایند وود) مردانه Mancera Wind Wood
عطر مانسرا ویند وود (مانسرا وایند وود) مردانه Mancera Wind Wood

موجود

تعداد: