عطر دولچه گابانا د وان گلد (دلچه گابانا طلایی) مردانه Dolce & Gabbana The One Gold For Men

6,055,000 تومان

عطر دولچه اند گابانا د وان گلد (دلچه گابانا طلایی) Dolce & Gabbana The One Gold For Men

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) دلچه گابانا د وان گلد مردانه (دولچه گابانا طلایی) Dolce & Gabbana The One Gold اصل

دلچه گابانا د وان گلد مردانه ” مردی را تجلیل می کند که دارای خاصیت مغناطیسی طبیعی اما غیرقابل انکار است. او که یک جنتلمن واقعی است، با ظرافت ذاتی و سبک منحصر به فرد خود اعتماد به نفس دارد. رایحه د وان گلد مردانه تجسم بویایی این کاریزمای مردانه است، یک ادو پرفیوم اینتنس پیچیده که به اندازه مردی که آن را می پوشد جذاب است. د وان گلد مردانه با طراحی سه طراح برتر عطرسازی، در سال 2021 معرفی شد.
نت اولیه: ترکیبی نیروبخش از ترنج آبدار ایتالیایی و پرتقال قرمز خوش طعم، عطر را باز می کند، با زنجبیل قرمز که تندی گرمی به نت های ابتدایی مرکبات می بخشد. نت میانی : انرژی پر جنب و جوش این مرکبات درخشان به قلب مردانه ای از مریم گلی معطر و جوهر شمعدانی مصری تبدیل می شود که با نت های تند اسانس هل به طور کامل زنده می شود. نت پایه : نعناع هندی اسرارآمیز به عطر پایه ای بسیار جذاب می بخشد، غنا و دود ملایم آن با وتیور خاکی هائیتی و نت های کهربایی چوبی متعادل می شود. بطری عطر د وان گلد با لایه طلای درخشان، دوباره طراحی شد. لاک طلایی متالیک که نمادی از تجمل و ظرافت است، نور را با درخشش درخشان خود جذب می کند و هاله جذاب رایحه درونی خود را منعکس می کند.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر دولچه گابانا د وان گلد (دلچه گابانا طلایی) مردانه Dolce & Gabbana The One Gold For Men”

قیمت خرید فروش عطر ادکلن دولچه گابانا د وان گلد (دلچه گابانا طلایی) مردانه Dolce & Gabbana The One Gold For Men
عطر دولچه گابانا د وان گلد (دلچه گابانا طلایی) مردانه Dolce & Gabbana The One Gold For Men

موجود

تعداد: