عطر گوچی گیلتی عود زنانه/مردانه Gucci Guilty Oud

5,750,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر گوچی گیلتی عود Gucci Guilty Oud

  • عطری گرم و شیرین، با رایحه ای بسیار خاص، ماندگار و منحصر به فرد
  • با نت های غالب گل رز، عود، بلک بری، نعناع هندی(پچولی)
  • انتخابی عالی برای دوستداران روایح زر و عود
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و تا حدودی بهار

    عطر مردانه و زنانه گیلتی عود از خانه عطر گوچی، در گروه بویایی عطرهای آمبری چوبی توسط Alberto Morillas طراحی و در سال 2018 روانه ی بازار شد. گیلتی عود، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مشترک مناسب پاییز و زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال،عطر Gucci Guilty Oud را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
برند:Gucci
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) گوچی گیلتی عود Gucci Guilty Oud اصل

خرید عطر (ادکلن) گوچی گیلتی عود Gucci Guilty Oud اصل

تکامل محصولات عطر گوچی با تولد “Guilty Absolute Homme ” در سال ٢٠١٧ جان دوباره گرفت. از آقای “Alberto Morillas”، طراح سه محصول اخیر لاین “گیلتی” برند “گوچی” می توان به عنوان ناجی و احیاگر این برند نام برد چرا که محصولات پیشین این لاین با سه محصول اخیر قابل قیاس نیستند و ایشان توانست از خاکی کم توان، محصولی شگرف متولد کند. “گیلتی ابسولوت پوغ اوم” عطری چرمی، دودی و چوبی است و نسخه زنانه آن حال و هوایی گل بو، میوه ای و بدیع دارد. حال نوبت به عطری عودی از این مجموعه رسیده است؛ گیلتی عود

آلبرتو موریلاس در این محصول کار سخت تری را نسبت به دو نسخه مذکور پیش رو داشته چرا که نامگذاری یک محصول به نام عود انتظار مخاطب از آن را بالاتر می برد و جدای از آن تولد یک عود بدیع و اصیل کاری بس دشوار است. سه عضو اصلی این رایحه عود، بلک بری و رز بلغاری است. در ابتدا باید عنوان کرد که عود مورد استفاده در این عطر سینتتیک است و حال و هوای شرقی را ندارد و توانسته “گیلتی عود” را خوشبوتر پرزنت کند. حضور موثر بلک بری رنگ تفاوت را به عطر زده و به سمت نوآوری حرکت کرده است. رز نیز پوششی لطیف به تن دارد که در همنشینی عود، چرم و پچولی به اعتماد به نفسی دست نیافتنی دست یافته است. دقایق ابتدایی گزنده پشت سر گذاشته می شود، عود با همراهی چرم به شاه توت می رسند و رنگ عوض می کنند. پچولی با تلخی خاکی و دوست داشتنی اضافه می شود و رز به زیبایی هنرنمایی می کند. آکورد میوه ای قدرت بیشتری به خود می گیرد و آکورد گل بو و عودی را در محاصره خود قرار می دهد. گرمای رایحه کنترل می شود و گیلتی عود به همدمی زمستانی تبدیل می شود. ادکلن زنانه و مردانه گوچی گیلتی عود Gucci Guilty Oud یکی از بهترین های این برند است.

.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر گوچی گیلتی عود زنانه/مردانه Gucci Guilty Oud

  1. گالری مارسلا

    گوچی گیلتی عود عطری است با آکوردهای غالب رزی، عودی و میوه ای . این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Gucci Guilty Oud را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن گوچی گیلتی عود زنانه/مردانه Gucci Guilty Oud
عطر گوچی گیلتی عود زنانه/مردانه Gucci Guilty Oud

موجود در انبار

تعداد: