عطر پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف مردانه/زنانه Parfums de Marly Layton Exclusif

9,933,700 تومان13,058,700 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر پارفومز دی مارلی لیتون اکسکلوسیف (پرفیوم د مارلی لیتون اکسکلوسیف) Parfums de Marly Layton Exclusif

  • عطری گرم، لوکس، مرموز، جذاب و مدرن
  • با بهره گیری از بهترین مواد خام
  • با نت های غالب عود لائوس، چوب گایاک، وانیل، بادام
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و تا حدودی بهار

    عطر لیتون اکسکلوسیف از خانه عطر پارفومز د مارلی، در گروه بویایی عطرهای آمبری توسط Hamid Merati-Kashani طراحی و در سال 2017 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه و زنانه لایتون اکسکلوسیف، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه و زنانه مناسب پاییز و زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، Parfums de Marly Layton Exclusif را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , , ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفومز د مارلی لایتون اکسکلوسیف (پرفیوم دی مارلی لیتون اکسکلوسیف) Marly Layton Exclusif اصل

لیتون اکسکلوسیف” اثری خوش پوش از پرفیومر خوش ذوق جناب “حمید مرآتی کاشانی” است؛ پرفیومر صاحب نام ایرانی که از مفاخر هنری این مرز و بوم به شمار می رود…

با اینکه قلب ”لیتون اکسکلوسیف” برگرفته از “لیتون” ساده است اما شاخ و برگ هایی به آن اضافه شده که بر جذابیت آن افزوده شده و در مقام مقایسه می توان این عطر را نسخه تاریک تر، تلخ تر و رسمی تر “لیتون” دانست. رایحه با ترنج و بادام آغاز می گردد؛ بادام به زیبایی شروع عطر را عهده دار می شود و با یک تلخی لطیف که اندکی نیز پودری است رسالت خود را پیش می برد. نت ابتدایی به شمعدانی، گاردنیا و سوسن آبی می رسد تا فضا را تلطیف کند. نت نهایی جایی است که “لیتون اکسکلوسیف” به بلوغ می رسد: چوب گایاک با دوز غنی آگار وود لائوسی و پچولی اندونزیایی درجهت تاریک کردن اتمسفر عطر وارد عمل می شوند. وانیل و قهوه که البته اینجا خیلی محسوس نیست تعادل خوبی با آکوردهای چوبی و صمغی برقرار می کند تا پرزنت زیباتری را نظاره گر باشیم.

به عنوان یک جمع بندی، “لیتون اکسکلوسیف” عطری گرم،تلخ، وانیلی واسپایسی است که از قدرت خوبی در ماندگاری و پخش رایحه برخوردار است.


نزدیکترین (مشابه ترین ) رایحه به عطر پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف زنانه/مردانه Marly Layton Exclusif از دید و نظر مصرف کنندگان این عطر :

عطر پارفومز د مارلی لیتون زنانه/مردانه Marly Layton 

عطر Alexandria Fragrances Royal Equestrian


برچسب های مرتبط:

ادکلن مارلی لیتون اکسکلوسیف
ادکلن پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیو
ادکلن پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف مردانه/زنانه Parfums de Marly Layton Exclusif

  1. گالری مارسلا

    پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف عطری است با آکوردهای غالب چوبی، عودی و پودری . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Parfums de Marly Layton Exclusif را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید