عطر پنهالیگونز لوانتیوم زنانه/مردانه Penhaligon’s Levantium

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)

عطر پنهالیگونز لوانتیوم Penhaligon’s Levantium

  • عطري ملایم و همه پسند
  • با نت هاي غالب عود، زعفران، گل رز، افسنطین (خاراگوش)
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

عطر زنانه و مردانه لوانتیوم از خانه عطر پنهالیگونز، در گروه بويايي عطرهاي چوبي گلی مُشکی توسط Christian Provenzano طراحي و در سال 2014 روانه بازار شد. لوانتیوم، از دسته عطرهاي ملایم بوده، لذا اين عطر مشترک مناسب تمام فصول سال مي باشد. گالري مارسلا، به عنوان مرجعي معتبر جهت خريد ادکلن اورجينال، عطر Penhaligon’s Levantium را با فاکتور رسمي و ضمانت نامه ي اصالت کالا تقديم مي نمايد.

توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پنهالیگونز لوانتیوم Penhaligon’s Levantium اصل

عطر لوانتیوم از کمپانی پنهالیگون توسط کریستین پروونزانو در سال 2014 طراحی و به بازار عرضه شد.

عطر Penhaligon`s Levantium با بویی بسیار جذاب و طبعی ملایم، به عنوان عطری زنانه و مردانه معرفی شده است که جهت استفاده ی روزانه و شبانه برای تمام فصول سال مناسب می باشد. در نت های اولیه ی عطر لوانتیوم زعفران، افسنطین، گیاه درمنه و ترنج قرار دارد. در نت های میانی به ترکیب گل رز، گل میخک، هل، یاس، بنفشه، گل یلانگ و هلو می رسد و در نهایت در نت های پایه به ترکیب چوب عود، نعنا هندی، چوب گایاک، کهربا، چوب صندل، صمغ مر، سدر، مشک و وانیل ختم می شود. بطری پنهالیگونز لوانتیوم شیک و کاملا کلاسیک طراحی شده، شیشه ی آن شفاف و مایع عطر طلایی‌ رنگ است. درپوش بطری طراحی کروی شکل دارد و پاپیون پارچه‌ای به گردن آن بسته شده است.

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پنهالیگونز لوانتیوم زنانه/مردانه Penhaligon’s Levantium

  1. گالری مارسلا

    پنهالیگونز لوانتیوم عطري است با آکوردهاي غالب ادویه ای گرم، چوبي و عودي. اين عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتياز ماندگاري اين عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوي آن 3 از 5 مي باشد.
    گالري مارسلا عطر Penhaligon’s Levantium را با فاکتور رسمي و ضمانت اصالت تقديم مي نمايد.

دیدگاه خود را بنویسید