عطر پارفوم دی امپایر کوییر اوتومن (پغفم دومپیه کوییغ اتومان) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Cuir Ottoman

5,313,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

تعداد:
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفوم دی امپایر کوییر اتومن (پاغفوم دامپیغ کویغ اوتومان) Parfum d’Empire Cuir Ottoman اصل

عطر مردانه و زنانه پرفیوم دی امپایر کوئیر اوتومن از سری عطرهای فرانسوی لوکس و منحصر به فرد است که در بین آقایان و خانم ها علاقه مندان بسیاری دارد. این عطر اولین بار در سال 2006 به بازار عرضه و خیلی زود در سطح جهان شناخته شد. cuir ottoman دارای رایحه تلخ و گرم است و در تمام ساعات شبانه روز می توان از آن استفاده کرد. به‌محض اولین اسپری از  ادکلن پارفوم د امپایر کوییغ اتومان روی پوست و محل نبضتان بوی گل زنبق، یاس و لابدانیوم را استشمام خواهید کرد. این نت‌های شیرین و گلی، شادی و انرژی مثبت زیادی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌ آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از چرم، صمغ بنزویین (لوبان) و استیراکس (بوته وحشی جاوی) ساخته شده‌اند. استشمام بوی این ترکیب تند و گرم، انرژی، هیجان و تازگی فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. روایح دودی، وانیل و دانه‌ی تونکا عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. استشمام بوی این نت‌ها، تمرکز و اعتماد‌ به‌ نفس را به شما هدیه می‌کند.

بطری این عطر مانند دیگر عطرهای Parfum D’Empire محکم و زیبا طراحی شده است. روی شیشه و در یک کادر آبی‌ رنگ نام Cuir Ottoman را مشاهده می‌کنیدو مایع درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پارفوم دی امپایر کوییر اوتومن (پغفم دومپیه کوییغ اتومان) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Cuir Ottoman

  1. گالری مارسلا

    پارفوم دی امپایر کوییر اوتومن (پغفم دومپیه کوییغ اتومان) عطری است با آکوردهای غالب آمبری، چرمی و پودری . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Parfum d’Empire Cuir Ottoman را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن پارفوم دی امپایر کوییر اوتومن (پغفم دومپیه کوییغ اتومان) مردانه/زنانه Parfum d'Empire Cuir Ottoman
عطر پارفوم دی امپایر کوییر اوتومن (پغفم دومپیه کوییغ اتومان) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Cuir Ottoman

موجود

تعداد: