عطر پارفوم دی امپایر ازمور لس اورنجرز (پغفم دومپیه اَزِمو لِز اُغانژی) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Azemour Les Orangers

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(1 بررسی مشتری)

عطر پارفوم د امپایر ازمور لس اورنجرز Parfum d’Empire Azemour Les Orangers

  • عطری خنک
  • با نت های غالب پرتقال، خزه درخت بلوط، نارنگی کلمانتین(یافا)، درخت سرو
  • مناسب جهت استفاده در فصول بهار، تابستان و تا حدودی پاییز

  • عطر مردانه و زنانه ازمور لس اورنجرز از خانه عطر پارفوم دی امپایر، در گروه بویایی عطرهای چایپر میوه ای توسط Marc-Antoine Corticchiato طراحی و در سال 2011 روانه ی بازار شد. ازمور لس اورنجرز، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر مشترک مناسب بهار، تابستان و تا حدودی پاییز می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Parfum d’Empire Azemour Les Orangers را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفوم د امپایر ازمور لس اورنجرز (پغفم دومپیه اَزِمو لِز اُغانژی) Parfum d’Empire Azemour Les Orangers اصل

برند فرانسوی Parfum D’Empire در سال 2011 با معرفی عطر جدیدش کلکسیون عطرهایش را کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم «Azemour Les Orangers» نام دارد. عطر و ادکلن زنانه و مردانه پرفیوم دی امپایر ازمور لس اورنج ادو پر فیوم از بیشه ای در آزمور مراکش ترکیبی خاص از تمام وجوه درخت پرتقال، که شامل پوست روشن میوه، گوشتی آبدار و برگی ترد، سبز و شاداب تولید شده، الهام گرفته است. این عطر به دلیل طراحی فوق العاده از مرکبات و ادویه جات مختلف رایحه ای پدید آورده است که مورد علاقه همزمان مردان و زنان است. حس خنکی  همراه با تلخی که به خصوص در روزهای گرم  بیشتر حس می شود باعث شده است این عطر بوی شیرین، تند و خنکی داشته باشد و بهترین زمان استفاده از آن فصول بهار و تابستان است. لازم است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور و کاربلد «Marc-Antoine Corticchiato» انجام شده است.

به‌محض اولین اسپری از پرفام دمپایر Azemour Les Orangers روی پوست و محل نبضتان بوی گالبانیوم، تخم گشنیز، گریپ‌فروت، پرتقال، نارنگی، فلفل صورتی، زیره‌ی سیاه، فلفل و برگ مو را استشمام خواهید کرد. این نت‌های شیرین و تند، شادی و انرژی مثبت زیادی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌ آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از بهار نارنج، شکوفه‌ی پرتقال، گل شمعدانی، رز و جیر ساخته شده‌اند. استشمام بوی این ترکیب تند و گلی، انرژی، هیجان و تمرکز فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. علف خشک، خزه‌ی درخت بلوط و درخت سرو عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. استشمام بوی این نت‌های چوبی و شیرین، آرامش و اعتماد‌به‌نفس فراوانی را به شما هدیه می‌کند.

خرید عطر پرفام دمپایر Azemour Les Orangers با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، شیشه‌ی زیبا و محکم آن برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. بطری Azemour Les Orangers مانند دیگر عطرهای Parfum D’Empire محکم و خوش‌دست طراحی شده است. روی شیشه و در یک کادر سبز‌رنگ نام Azemour Les Orangers را مشاهده و مایع درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.

رایحه ی مشابه با عطر دی امپایر azemour les orangers  می توانید با عطر Hermes Concentre d Orange Verte تجربه کنید.

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پارفوم دی امپایر ازمور لس اورنجرز (پغفم دومپیه اَزِمو لِز اُغانژی) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Azemour Les Orangers

  1. مشتری

    پارفوم دی امپایر ازمور لس اورنجرز (پغفم دومپیه اَزِمو لِز اُغانژی) عطری است با آکوردهای غالب مرکباتی، معطر و ادویه ای فِرش . این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Parfum d’Empire Azemour Les Orangers را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید