عطر یونیک لاکچری آکدنیز زنانه/مردانه Unique’e Luxury Akdeniz

10,005,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

توضیحات

خرید عطر (ادکلن) یونیک لاکچری آکدنیز زنانه/مردانه Unique’e Luxury Akdeniz اصل

خورشید و ساحل را تصور کنید. امواج را بشنو آیا بوی آبی اقیانوس را حس کردید؟ اگر این کار برای شما سخت است، عطر آکدنیز از برند ترکیه ای یونیک لاکچری کار شما را آسان می کند. آبی ترین سایه آبی AKDENIZ است.

به جرأت میتوان آکدنیز را یکی از شاهکارهای برند یونیک لاکچری برشمرد. عطری مشترک (زنانه- مردانه) که در عین پیچیدگی که در روایح خود دارد به سادگی افراد را مجذوب بوی خوش شما می کند. این عطر که پرفورمنس بالایی دارد به واسطه تضادهایی که در خود جای داده است به عطری دلنشین تبدیل شده است. عطری که گاهی با جسارتی که در شما پدید می آورد و گاهی با متانت و آرامشی خاص شما را با خود همراه می کند و در مدت کوتاهی احساسات متفاوتی را در شما بر می انگیزد.

این عطر خنک و دریایی که در سال 2019 طراحی و روانه بازار شده است، در نت های ابتدایی اش شما را با رایحه ی آب دریا، گریپ فروت و لیمو همراه می کند. نت‌های میانی آن را آناناس، مورد سبز، سیب، آویشن، اسطوخودوس و گل‌های سفید و نت های پایه آن از چرم، سدر، مشک، چوب صندل، نعناع هندی، وانیل و کهربا تشکیل شده است.

توضیحات تکمیلی
نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر یونیک لاکچری آکدنیز زنانه/مردانه Unique’e Luxury Akdeniz

  1. گالری مارسلا

    یونیک لاکچری آکدنیز زنانه/مردانه عطری است با آکوردهای غالب آروماتیک، مرکباتی و مارینه . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 5 از 5 می باشد. گالری مارسلا Unique’e Luxury Akdeniz را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید

دیدگاه خود را بنویسید

خرید عطر یونیک لاکچری آکدنیز زنانه/مردانه Unique'e Luxury Akdeniz
عطر یونیک لاکچری آکدنیز زنانه/مردانه Unique’e Luxury Akdeniz

موجود