عطر نیشان سوئد ات سفران زنانه/مردانه Nishane Suede et Safran

6,831,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)
  • عطری گرم و تلخ

  • نت های غالب: جیر،زعفران، مشک گل خطمی، زنجبیل

  • بهترین فصل برای استفاده: پاییز، زمستان (فصول سرد سال)

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: قرارها ، دیت ها و میهمانی های شبانه، استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محیطهای دوستانه و تا حدودی محیط های رسمی و جلسات کاری

  • ماندگاری: 5 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 4 از 5

عطر زنانه و مردانه سوئد ات سفران از خانه عطر و ادکلن نیشان، در گروه بویایی روایح چرمی در سال 2015 توسط Jorge Lee طراحی و روانه ی بازار شد. سوئد ات سفران، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر زنانه و مردانه مناسب فصول پاییز و زمستان می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و  ادکلن اورجینال، Nishane Suede et Safran را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
برند:Nishane
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) نیشان سوئد ات سفران زنانه/مردانه Nishane Suede et Safran اصل

 سوئد ات سفران عطری است که با کارکرد مشترک (زنانه- مردانه) شناخته می شود اما به طور معمول آقایان استفاده بیشتری از آن می کنند.

این شاهکار برند نیشان هر آنچه که لازمه ی یک عطر درجه یک است را در کارنامه خود دارد. رایحه ای لوکس، ماندگاری بالا، پرفورمنس عالی همه و همه نشان از رویایی ما با محصولی متفاوت را دارد.

 سوئد ات سفران در هر کجا که باشید اطرافیان را با شما همراه می کند پس در لزوم خرید این عطر لحظه ای درنگ نکنید چرا که بیش شک این عطر به نقطه عطفی در دایره ی عطر و ادکلن شما بدل خواهد شد.

 سوئد ات سفران با رایحه چرمی و توسط Jorge Lee در سال 2015 طراحی و روانه ی بازار شد. در نت های ابتدایی این عطر شما را با رایحه خوش زعفران و آمبرت (مشک گل خطمی) همراه می کند. در بخش نت میانی جیر و زنجبیل وارد میشود و در بخش نت های پایه نیز مشک و زیره به این قاب روایح افزوده می شود.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر نیشان سوئد ات سفران زنانه/مردانه Nishane Suede et Safran

  1. گالری مارسلا

    نیشان سوئد ات سفران زنانه/مردانه عطری است با آکوردهای غالب مشکی، ادویه ای گرم و چرمی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد. گالری مارسلا Nishane Suede et Safran را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

خرید عطر نیشان سوئد ات سفران زنانه/مردانه Nishane Suede et Safran
عطر نیشان سوئد ات سفران زنانه/مردانه Nishane Suede et Safran

موجود در انبار

تعداد: