عطر نیشان بی 612 زنانه/مردانه Nishane B-612

6,831,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
برند:Nishane
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) نیشان بی 612 زنانه/مردانه Nishane B-612 اصل

کارگردانان خلاق مرت گوزل و مورات کاتران ابتدا قصد داشتند رایحه‌ای را که برای بهترین سیارک شازده کوچولو در تخیل خود می پرورانند را به تصویر بکشند تا به کاربران این حس را القا کنند  که در سیارک خود بودن چگونه است.

بر اساس این رمان، سیارک B-612 برای اولین بار توسط یک ستاره شناس ترک کشف شد و NISHANE اولین خانه عطری است که رایحه سیارک B-612 را در دسته محصولات خود جای داده است. B-612 با ساختار جذاب و فریبنده ی خود خصوصیات فراموش شده از دوران کودکی را بازمی گرداند و پوشنده ی عطر را دارای قوه ی تخیل، ذهن باز و آگاه و حساس به رمز و راز و زیبایی های جهان می کند.

 B-612 عطری است مشترک (زنانه- مردانه) با رایحه ی چوبی و معطر که در سال 2018 توسط Chris Maurice طراحی و به دنیای عطر عرضه شد. این عطر اعجاب انگیز از برند نیشان در نت های ابتدایی سرو، اسطوخودوس و شمعدانی به کار برده است. نت های میانی آن ترمه، چوب صندل، سدر و نعناع هندی و نت های پایه آن را مشک، خزه بلوط و دانه تونکا تشکیل داده است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر نیشان بی 612 زنانه/مردانه Nishane B-612

  1. گالری مارسلا

    نیشان بی 612 زنانه/مردانه عطری است با آکوردهای غالب چوبی، آروماتیک و پودری . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد. گالری مارسلا Nishane B-612 را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

خرید عطر نیشان بی 612 زنانه/مردانه Nishane B-612
عطر نیشان بی 612 زنانه/مردانه Nishane B-612

موجود