عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه Armaf Club de Nuit Intense EDT

1,914,750 تومان

(دیدگاه کاربر 17)

موجود

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , برچسب:
برند:Armaf
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه اصل

خرید عطر (ادکلن) آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه Armaf Club de Nuit Intense اصل

عطر ادکلن آرماف کلاب د نایت اینتنس مردانه Armaf Club de Nuit Intense، نزدیک ترین رایحه به کرید اونتوس

آرماف کلاب دی نویت اینتنس ادکلنی محبوب که بی شک به عقیده ی کاربران و کارشناسان نزدیکترین رایحه به کرید اونتوس معروف را دارا میباشد که با پخش بو و ماندگاری مناسب از تمام رقبای خود سبقت گرفته با استقبال فراوانی مواجه شده.

عطر و ادکلن آرماف کلاب د نایت اینتنس مردانه Armaf Club de Nuit Intense یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عطر های مردانه برند آرماف است که از عطر و بوی بسیار خوب و منحصر به فردی برخوردار می باشد. این عطر با رایحه ملایم و نسبتا تلخی (لیمو ترش،چوب قان،انگور سیاه، مشک و آناناس) که دارد می تواند جذابیت ویژه ای از حضور شما در مجالس را به رخ بکشد. لازم به ذکر می باشد که عطر کلاب د نویت اینتنس تولید فرانسه است.

مشاهده کلیه عطرهای مشابه کرید اونتوس

لازم به ذکر است برند آرماف اصالت اماراتی دارد، و عطر های آرماف در دو کشور امارات و فرانسه تولید میشوند.آرماف کلاب دی نویت اینتنس ارائه شده در مارسلا تولید فرانسه می باشد و روی عطر نیز ذکر شده.

پاسخ به سوالات و ابهامات در مورد خرید آرماف کلاب دی نویت اینتنس

عطر کلاب د نایت | ادکلن کلاب د نایت | ارماف کلاب د نایت | ادکلن ارماف کلاب د نایت | ادکلن کلاب د نایت مردانه | ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس | club de nuit ادکلن | عطر ارماف کلاب د نایت | قیمت ادکلن کلاب د نایت اصل | ادکلن آرماف کلاب د نویت | قیمت ادکلن کلاب د نایتخرید ادکلن کلاب د نایت

مرجع

ویدئو آنباکسینگ عطر ادکلن ارماف کلاب د نویی اینتنس (تشخیص نمونه ی اصلی):

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (17)

17 دیدگاه برای عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه Armaf Club de Nuit Intense EDT

  1. – ناصر رهبر

    این کار خیلی خیلی ضعیف شده
    ماندگاری و پخش خیلی پایین اومده

  2. فرشید دل زنده

    با سلام خدمت شما دوست عزیز! بنده اتفاقا یک ماه پیش از همین مارسلا این ادکلن رو خریدم و بسیار راضی هستم. تا به حال ادکلن های وان میلیون، بنتلی اینتنس، آزارو پور اوم، ورساچه اروس، پوران هوم کارون، سی کی وان شوک، آنکره نواغ لالیک و اکستریمش رو داشتم. این بهترین ادکلن بوده که هر روز که زدم کلی بازخورد مثبت داشتم! حتی شاگردام که میومدن سرکلاس میگفتن رد بوتون تو خیابون مونده بود هنوز! ما از بوی ادکلنتون میفهمیدیم که شما سر کلاس یه الان. تصمیم دارم به زودی یکی دیگه هم بخرم از همینجا. فوق العاده است!

  3. – ناصر هادی

    دوست عزیز! این سری ۲۰۱۷ نسبت سری ۲۰۱۶ که افشانه نقره ای رنگ داشت بشدت افت داشته چه از لحاظ رایحه و چه از لحاظ ماندگاری
    سری های ۲۰۱۶ یک اونتوس کامل بود

  4. فرشید دل زنده

    با سلام. با وجود اینکه همه ی دوستان اتفاق نظر دارند که محصول ۲۰۱۶ از نظر ماندگاری و رایحه از محصول ۲۰۱۷ بهتره، باید بگم که بنده محصول ۲۰۱۶ رو کمی گرونتر از این محصول تهیه کردم و با وجود اینکه از نظر من ماندگارتر از محصول ۲۰۱۷ بود اما از نظر رایحه من شخصا محصول جدیدتر رو پسندیدم خصوصا در نت اولیه، از نظر پخش هم برای من محصول ۲۰۱۷ بهتر بود. از اونجاییکه ۲۰۱۷ رو که از همین سایت خریدم تموم کردم تصمیم دارم یک بار دیگه بخرمش و وقتی ۲۰۱۶ رو میزنم دو پاف از ۲۰۱۷ هم بزنم! فکر میکنم اینجوری به نتیجه ی دلخواه برسم! واقعا که شرکتها با ریفورموله کردن محصولاتشون ما رو به چه دردسرهایی میندازن!

  5. امیرحسین زارع

    میشه لطفا مشخص کنید ادکلن موجود در سایت تولید 2016 است یا 2017؟

  6. فرشید دل زنده

    با عرض سلام و خسته نباشید!
    خواستم به سهم خودم تشکر کنم که سایر کارهای این برند رو موجود کردید. دوتاشون تو لیست خریدمه هستن. خواستم خواهش کنم کارهای عالی این برند مثل Craze که کپی پگاسوس پرفیوم مارلی هستش و همینطور Derby Club Ĥouse Belmont که اینم کپی تق هرمس هستش رو هم به همراه Niche Oud و Black Onyx در صورت امکان موجود کنید! من به شخصه دنبال این چهار کار خیلی گشتم تو این یه ساله! کارهای فوق العاده ای هستن! با تشکر! (راستی من سفارش قبلیم ۲۴ ساعته رسیده بود! اما این سفارشم بعد از سه روز هنوز دستم نرسیده!!! امیدوارم فردا برسه!)

  7. محمد فتحی

    دیروز صبح این محصول رو سفارش دادم و تا ظهر به دستم رسید، ممنون از سرعت عمل و کیفیت خوب محصولاتتون. من 3 سال هست که این عطر رو استفاده میکنم، یه مقدار تو شک بودم که نکنه یه وقت 2018 کیفیت قبلیا رو نداشته باشه، ولی بالاخره تهیه کردم، و میتونم بگم مثل همیشه عالیه این محصول…

  8. پیمان

    این عطر محشره ، دقیقا بوی کرید اونتوس رو میده ، من هر کجا که استفاده کردم ازم در مورد اسم عطرم سوال کردن ، در خریدش شک نکنید

  9. علی معین اسلام

    سلام. من امروز ساعت ۴ سفارش دادم و ساعت ۶ دریافت کردم. ارسال بسیار سریع و پاسخگویی خیلی خوبی داشتن. عطر خوش بویی هست و اینکه ماندگاری بالایی دارد. نسبت ب خیلی از عطرهای گرانتر از خودش پخش بو و ماندگاری خیلی بیشتری دارد.من از خریدم راضی هستم

  10. پوریا علی نژاد

    سلام به همه
    من ورژن 2016 این عطر رو داشتم و بسیار خوب بود، امروز میخوام ورژن 2018 رو خرید کنم دوستان در مارسلا هم تأیید کردند تولید 2018 رو، وقتی مارسلا تایید میکنه من هم شک نمیکنم.
    ممنونم از مارسلا در این دوسال راضی بودم از شما

  11. احسان

    آیا کسی از نسخه 2019 این محصول استفاده کرده. هیچ جا چیزی ازش گفته نشده. اگه کسی خریداری کرده نظرش رو بنویسه بی زحمت

  12. دوستدار ادکلن

    منم خیلی ازش راضیم ولی پول ندارم بخرم

  13. ر. جوادی

    من دیروز سفارش دادم یه 2019 رو، و امروز تحویل گرفتم، یه عطر بسیار عالی و خوش پوش که برای استفاده ی روزمره عالیه. با تشکر از مارسلا بابت ارسال سریع و کالای اورجینالش.

  14. رضا دارایی

    من بچ کدهای 2017، 2018 و برج 2 سال 2019 رو قبلا از مارسلا خریده بودم، ایندفعه برج 10 سال 2019 رو فرستادن برام و به نظرم بهتر از بچ برح 2 هست، من که این عطر رو 2 ساله دارم استفاده میکنم و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین عطرهایی هست که داشتم

  15. مهران

    پر بازخورد ترین عطری که تا الان داشتم…عاشقشم

  16. گالری مارسلا

    آرماف کلاب د نویت اینتنس عطری است با آکوردهای غالب مرکباتی، میوه ای و چرمی.
    این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Armaf Club de Nuit Intense را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

  17. ناشناس

    با سلام این ادکلن تولید چه سالی هستش آیا تولید سال ۲۰۱۶ هم موجوده؟

دیدگاه خود را بنویسید

مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club de Nuit Intense
عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه Armaf Club de Nuit Intense EDT

موجود