سوالات پر تکرار و متداول

آیا خرید یا تحویل سفارش به صورت حضوری هم امکانپذیر است؟

خیر، خرید حضوری برای مشتریان تکی امکانپذیر نیست و فقط میتوانند از سایت یا بصورت تلفنی خرید خود ثبت نمایند.

شایان ذکر است که کاربران تهرانی میتوانند خرید خود را بصورت پرداخت در محل ثبت نموده و پس از دریافت سفارش و چک کردن آن وجه کالا را به پیک پرداخت نمایند. هزینه ی ارسال نیز رایگان میباشد

در مورد همکاران محترمی که خرید عمده دارند با هماهنگی قبلی، امکان مراجعه حضوری به دفاتر شیراز و تهران فراهم میباشد است.

آیا امکان تعویض یا برگشت کالا به هر دلیلی به مارسلا وجود دارد؟

بله، مارسلا ضمانت بی چون و چرای عودت یا تعویض محصول طبق شرایط زیر را دارد:

چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شده، یا قصد عودت محصول را داشته باشید، می توانید در صورت باز نکردن پلمپ محصول با رعایت شرایط مندرج ضمانت بازگشت، تا مدت حداکثر ۷ روز پس از خرید کالا، با تماس با ما، محصول خود را تعویض نموده و یا بازگردانید.

با توجه به نوع کالاهای موجود در گالری مارسلا؛ مطابق قوانین جاری برای محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن، تعویض یا بازگرداندن (ضمانت بازگشت) محصولات فقط در صورت باز نکردن پلمپ محصولات امکان پذیر می‌باشد.

  • بازپس‌گیری کالا در شهر تهران، از طریق پیک و در شهرستان ها از طریق پست و توسط مشتری انجام می پذیرد. بدیهیست در اینصورت هزینه ی ارسال رفت و برگشت به عهده ی مشتری خواهد بود.
  • عودت وجه پرداختی تا ۳ روز کاری پس از تحویل کالا توسط گالری مارسلا انجام خواهد پذیرفت.
  • تسترها و محصولاتی که سلفون وکیوم شده ندارند، از این شرایط برخوردار نمی باشند و به دلیل شرایط فیزیکی که دارند امکان عودت اینگونه محصولات وجود ندارد.

شرایط این بند جدا از شرایط ضمانت اصالت محصول و مشکلات فیزیکی می باشد و در صورت شامل ضمانت بودن محصول، طبق بند مربوطه، هزینه ی رفت و برگشت رایگان و به عهده ی مارسلا میباشد.

چطور میشود فهمید عطری که تهیه شده اصل است یا تقلبی؟

مطمئن ترین راه خرید از فروشگاههای معتبر است، ولی توضیحاتی به صورت عمومی در مقاله ی زیر منتشر کردیم که با مطالعه ی آن میتوانید تا حدودی متوجه تفاوتهای عطر اصل با نمونه های تقلبی شوید:

مشاهده ی مقاله نحوه ی تشخیص عطر و ادکلن اصل از نمونه های تقلبی

آیا تمام محصولات ارائه شده در گالری مارسلا اصل و اورجینال هستند؟

بله، تمام محصولات و عطر و ادکلن های ارائه شده در گالری مارسلا اصل هستند و با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی کتبی اصالت کالا تقدیم خواهند شد.

عطر و ادکلن اماراتی هم در مجموعه مارسلا موجود است؟

در مارسلا تمام عطر های برند های اصلی و با کیفیت به فروش میرسد. عطرهایی که ذاتاً اصالتی اماراتی دارند مثل برند "آرماف"، "استیارا" ، "اجمل"، "فرگرنس ورد" و امثال اینها، موجود هستند، ولی عطرهایی که به نام برندهای اصلی که کپی شده در امارات هستند و تقلبی و فیک نام گذاری شده اند، به هیچ عنوان موجود نیست.

آیا عطر بدون جعبه ی اصل موجود است؟

خیر، مارسلا فقط عطرهای اصل را به فروش میرساند. اصلا در بازار عطر چیزی به نام عطر بدون جعبه و "اصل" وجود ندارد و تمام عطرهای عطر دارای جعبه ی اورجینال و سلفون مرغوب و وکیوم هستنذ.

تمام محصولات و عطر و ادکلن های ارائه شده در گالری مارسلا اصل و با جعبه وکیوم اورجینال خود هستند و با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم خواهند شد.

آیا عطر “های کپی” هم موجود است؟

خیر، مارسلا فقط عطرهای اصل را به فروش میرساند.

عطر هایی که با نام های کپی در بازار عرضه میشوند، در مجموعه مارسلا به فروش نمیرسند.

در مورد کالاهایی که مغایرت عکس وجود دارد ولی نام کالا همان است معیار فروش در مارسلا کدام است؟

برخی محصولات هستند که ممکن است طی گذشت زمان نوع بسته بندی تغییر داشته باشد، که اغلب چنین مواردی در صفحه ی محصول ذکر شده و یا عکس هر دو بسته بندی در سایت درج شده. گالری عطر مارسلا آخرین محصول و یا نوع رایج آن در بازار را به فروش میرساند و امکان ارسال نسخه ی قدیمی یا توقف تولید شده محصول را ندارد، و مشتری جدیدترین نسخه ی عطر را که تصویر و مشخصات آن در سایت اصلی برند آمده دریافت خواهد کرد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.

شرایط ضمانت محصولات در مارسلا چیست و شامل چه مواردی می شود

ضمانت اصالت:

در صورتیکه حداکثر 7 روز پس از دریافت محصول و حتی پس از استفاده از عطر، محرز شد که کالایی که تحویل شده فاقد اصالت میباشد، طبق فاکتور و ضمانت نامه ای که برای شما صادر میشود، عوامل شرکت را مطلع تا در اولین فرصت سفارش شما بدون هیچ هزینه ای عودت شده و وجه به حساب شما واریز شود.

گالری مارسلا این اطمینان را به شما می دهد که با حساسیت ویژه ای تمام محصولات ورودی به شرکت را بررسی کرده و به دلیل حساسیت موجود، تمام محصولات را از مبادی 100% معتبر تهیه نموده تا آسوده خاطر و با یقین کامل تمام محصولات ارائه شده را با ضمانت واقعی اصالت کالا تقدیم شما سروران گرامی نماید.

 

ضمانت فیزیکی:

در صورتیکه محصولی که به دست مشتری رسید و از نظر فیزیکی به واسطه ی فرایند حمل و نقل مشکلی داشت، بایستی بلافاصله (کمتر از 24 ساعت پس از تحویل) مشکل را به کارشناسان مارسلا اعلام نماید تا بدون هیچ گونه هزینه، کالا تعویض گردد. لازم به ذکر است در اینصورت هیچ تغییر ظاهری در بسته بندی زمان تحویل نبایستی رخ دهد و از عطر نیز استفاده نشده باشد.

از شما سروران گرامی ساکن تهران خواهشمندیم کالاهای با بسته بندی آسیب دیده را به هیچ وجه قبول نفرمایید. قبول کالاهای با بسته بندی آسیب دیده از سوی خریداران به منزله تایید کالا تلقی شده و برای بازگشت تایید نخواهند شد. بنابراین از تحویل گرفتن کالاهای با بسته‌بندی آسیب دیده، خودداری نمایید. همچنین جهت رسیدگی، مراتب را فوراً به امور مشتریان مارسلا اطلاع دهید.

سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف، اسپری و ... به عهده مارسلا نیست.

آیا امکان پرداخت وجه سفارش در محل پس از تحویل کالا وجود دارد

بله، برای سفارشات شهر تهران که امکان ارسال سفارش توسط پیک وجود داشته باشد، امکان پرداخت در محل وجود دارد.

ولی برای سفارشات شهرستان که با پست یا تیپاکس ارسال میشوند خیر.

زمان بندی ارسال سفارشات در شهرستان ها چگونه است و چه موقع تحویل داده میشود؟

کلیه ی سفارشات شهرستان، فردای روز سفارش تحویل حامل انتخابی کاربر میگردد. (بجز ایام تعطیل)

سفارشاتی که توسط پست ارسال شوند 2 تا 4 روز کاری و سفارشات ارسالی توسط تیپاکس 24تا48 ساعته تحویل خواهند شد.

(هزینه ی ارسال سفارشات پستی رایگان می باشد ولی تیپاکس خیر)

زمان بندی ارسال سفارشات در تهران چگونه است و چه موقع تحویل داده میشود؟

کلیه ی سفارشات شهر تهران که قبل از ساعت 13 ثبت شده باشند، در روز کاری بعد ساعت 14 الی 20 توزیع خواهند شد. و ارسال سفارشاتی که پس از ساعت 13 ثبت شده باشند، به دو روز کاری بعد موکول خواهد شد. (لازم به ذکر است که ارسال سفارشات در این شرایط ارسال رایگان می باشد)

تحویل فوری و اکسپرس 3تا6 ساعته در ساعات کاری نیز برای شهر تهران، با پرداخت هزینه ارسال اکسپرس توسط مشتری امکان پذیر است.

دکمه بازگشت به بالا