دانستنیها و راهنمای خرید

چگونه عطر و ادکلن را کادو کنیم

علاوه بر خرید ادکلن به عنوان هدیه، کادو کردن عطر و ادکلن هم چالش بر انگیز است. در هنگام خرید عطر باید سلیقه، شخصیت، انرژی، استایل و علاقه مخاطب را مورد توجه قرار دهید. خرید عطر به عنوان هدیه به تحقیق، توجه، فکر و محبت نیاز دارد. بنابراین نشانی از میزان برداشت شخص هدیه دهنده از شخصیت مخاطب است. تزیین کردن ادکلن نیز به همان اندازه مهم است و می تواند میزان محبت و توجه شما به مخاطب را نشان دهد. پاپیون، لبه های چین خورده یا بسته بندی ادکلن به صورت ماهرانه نشان دهنده این است که شما برای آن هدیه وقت زیادی را صرف کرده اید. در ادامه ایده هایی برای کادو کردن عطر آورده شده است. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع عطر مانند عطر کازاموراتی و خرید ادکلن لانکوم به سایت مارسلا مراجعه کنید.

ایده کادو کردن ادکلن

اگر به دنبال ایده های خلاقانه برای کادو کردن عطر و ادکلن هستید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. در ادامه ترفند هایی در مورد بسته بندی عطر یاد خواهید گرفت. اجرای یک بسته بندی ماهرانه مانند حرفه ای ها نیاز به یادگیری و تمرین دارد. لازم است چند نکته زیر را به هنگام کادو کردن عطر در نظر بگیرید: 

• قیمت را پنهان کنید

• به جای استفاده از کارت تبریک های آماده، یک کارت دست نویس آماده کنید.

• برای جلوگیری از ورود آسیب به بسته بندی، آن را روی یک میز کادو کنید.

• به سر و ته نشدن شیشه عطر به هنگام کادوپیچ کردن ادکلن توجه کنید. 

• برای جلوگیری از نشتی عطر یا خراب شدن بسته بندی، آن را در جای خشک و خنک و دور از رطوبت و نور خورشید قرار دهید. 

• زمان کافی برای کادو کردن بگذارید و انجام این کار را به لحظات آخر واگذار نکنید. 

استفاده از اریگامی در کادو کردن عطر و ادکلن
استفاده از اریگامی در کادو کردن عطر و ادکلن

اریگامی هنری است که در هنگام کادوپیچ کردن ادکلن می توانید از آن استفاده کنید. دیگر زمان پیچیدن عطر در یک کاغذ ساده یا استفاده از کیف های هدیه، قدیمی شده است. پس در استفاده از کاغذ کادو خلاقیت به خرج داده و از طرح ها و الگوهای جذاب استفاده کنید. تا کردن کاغذ کادو به شکل بادبزن، ایجاد یک جیب مخفی کاغذی برای قرار دادن پیام تبریک و غیره همگی از ساده ترین ترفند هایی هستند که هدیه شما را متفاوت می کنند. در ادامه فیلمی را مشاهده می کنید که در آن از هنر اریگامی برای بسته بندی جعبه عطر استفاده شده است. 

برای اجرای این ترفند نیاز به دو مقوا یا کاغذ رنگی و چسب دو طرفه دارید. ابتدا جعبه عطر را روی مقوا قرار داده و آن را درست به اندازه عرض جعبه برش دهید. سپس کاغذ را روی جعبه تا کرده و تمام لبه ها را خط بیندازید. درست مطابق فیلم برای ایجاد دو قسمت مثلثی شکل روی جعبه، لبه ها را تا کنید و پشت آن چسب دو طرفه بچسبانید. برای پوشاندن روی جعبه که نمایان می شود از رنگی متفاوت استفاده کنید. طوری که گوشه های مثلث درست روبروی یکدیگر قرار گیرند، لبه ها را بچسبانید و شروع به بسته بندی انتهای جعبه کنید. در نهایت می توانید از پاپیون های آماده یا پاپیونی که در فیلم آموزش داده شده برای تزئین آن استفاده کنید. 

ایجاد جیب مخفی در کادو کردن عطر و ادکلن
ایجاد جیب مخفی در کادو کردن عطر و ادکلن

 

آموزش کادو کردن ادکلن

اگر در کادو کردن عطر و ادکلن از ایده های جدید استفاده کنید جذابیت هدیه شما دو چندان می شود. حتی اگر در بسته بندی هدیه حرفه ای باشید، اجرای یک بسته بندی با اشکال عجیب و غریب می تواند تبدیل به یک چالش شود. اما اجرای ترفند های ساده ای چون ایجاد یک جیب مخفی روی جعبه هدیه برای قرار دادن یک شاخه گل یا یادداشت زمان کمی لازم دارد. در ادامه فیلمی را مشاهده می کنید که در آن ایجاد دو مدل جیب مخفی روی جعبه هدیه آموزش داده شده است. 

برای اجرای این ترفند کاغذ کادو را درست به اندازه عرض و طول جعبه برش بزنید. مطابق فیلم، جعبه را در بالاترین قسمت کاغذ قرار داده و درست وسط یا دو سوم ارتفاع جعبه را تا کرده و برش دهید. برای ایجاد جیب دو طرفه (مدل دوم) نیاز به ایجاد این برش نیست. کاغذ را تا وسط جعبه پایین آورده و گوشه ها را از سمت راست روی جعبه تا کنید. تا کردن گوشه ها باید بسیار دقیق انجام شود. سپس گوشه سمت چپ را تا کنید. این کار را برای گوشه های زیرین نیز به ترتیب از راست به چپ انجام دهید. با استفاده از چسب دو طرفه قسمت انتهایی جعبه را ببندید. برای اجرای مدل دوم تنها کافی است همین مراحل را برای طرف دیگر جعبه نیز اجرا کنید. در نهایت روی جعبه را با یک روبان باریک بسته و در جیب های مخفی ایجاد شده یک کارت تبریک یا گل قرار دهید. 

 

تزیین ادکلن با گل

تزیین عطر و ادکلن با گل
تزیین عطر و ادکلن با گل

گل همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه دادن است. افزودن گل به بسته بندی در هنگام کادو کردن عطر و ادکلن می تواند ایده جذابی برای مخاطب شما باشد. یک شاخه گل طبیعی یا یک برگ سبز روی بسته هدیه شما طراوت و زیبایی را به همراه می آورد. همچنین می توانید شیشه ادکلن را در لا به لای یک باکس گل جاسازی کنید. باکس کردن ادکلن در لا به لای گل اگر به صورت حرفه ای انجام شود هدیه شما در میان دیگر هدیه ها خواهد درخشید. 

 

تزیین کادو ادکلن مردانه

تزیین کادو عطر و ادکلن مردانه
تزیین کادو عطر و ادکلن مردانه

کادو کردن عطر و ادکلن مردانه کم اهمیت تر از خرید آن نیست. در هنگام کادو پیچ کردن یک هدیه باید جنسیت مخاطب را در نظر بگیرید. در هنگام خرید کاغذ کادو و روبان، رنگ های مردانه مانند سورمه ای، مشکی و قهوه ای را انتخاب کنید. می توانید مطابق فیلم آموزشی زیر، کادوپیچ کردن عطر را به صورت یک پیراهن مردانه انجام دهید و آن را با یک پاپیون تزیین کنید. 

ابتدا برای ایجاد بافت لبه بلوز لبه کاغذ را تا کرده و سه بار به اندازه 3 سانتی متر تا بزنید. در نهایت خطوط ایجاد شده را باز کرده و مطابق فیلم پیله جلوی بلوز مردانه را ایجاد کنید. پیله ایجاد شده را در مرکز جعبه قرار دهید. سپس انتهای جعبه را بسته بندی کنید. قسمت اضافه بالای جعبه را به سمت پشت به عرض 3 سانتی متر تا کرده و این کار را تکرار کنید. با استفاده از قیچی از هر طرف به اندازه یک چهارم برش بزنید. یک روبان را از داخل لیفه ایجاد شده عبور داده و روی جعبه به شکل کراوات گره بزنید. 

 

تزیین کادو ادکلن زنانه

تزیین کادو عطر و ادکلن زنانه
تزیین کادو عطر و ادکلن زنانه

برای کادو کردن عطر و ادکلن زنانه می توانید از کاغذ کادوهای گل گلی استفاده کنید. همچنین می توانید آن را به صورت یک پیراهن زنانه بسته بندی کنید. برای بسته بندی عطر در جعبه ای به شکل لباس عروس به الگو، مقوا و مقداری چسب و روبان نیاز دارید. با توجه به ابعاد شیشه عطر، الگوی زیر را روی مقوای رنگی یا سفید قرار داده و برش بزنید. لبه های ذوزنقه شکل را بچسبانید. در نهایت شیشه عطر را داخل بسته قرار داده و دور کمر پیراهن را با روبان ببندید. 

الگوی جعبه پیراهن زنانه
الگوی جعبه پیراهن زنانه

 

 

کادو کردن عطر و ادکلن بدون جعبه
کادو کردن عطر و ادکلن بدون جعبه

اگر کمی خلاقیت چاشنی کار کنید، حتی با یک کاغذ ساده و بدون استفاده از جعبه و تزیینات جانبی هم یک هدیه منحصر به فرد خلق خواهید کرد. اگر جعبه یا هیچ ایده ای برای کادو کردن عطر ندارید، نگران نباشید. تنها با یک تکه کاغذ کادوی مثلثی شکل، مقداری روبان و کمی گل طبیعی می توانید هدیه تان را تزیین کنید. نیمی از کاغذ مثلثی شکل خود را به صورت بادبزن تا کنید. سپس شیشه عطر را در قسمت میانی گذاشته، سمت صاف را دور شیشه پیچیده و قسمت بادبزنی را در یک طرف مرتب کنید. حال تنها کافی است دور شیشه عطر را یک تکه روبان بسته و با کمی گل خشک تزئین کنید. در ادامه آموزش کادو کردن جعبه عطر تنها با یک تکه کاغذ کادو را مشاهده می کنید.  

 

تزیین عطر برای کادو

روش های خلاقانه مختلفی برای تزئین به هنگام کادو کردن عطر و ادکلن وجود دارد. استفاده از روبان با رنگ ها، عرض ها و بافت های مختلف از ساده ترین ترفند ها برای متفاوت به نظر رسیدن جعبه عطر است. در ادامه آموزش دو مدل پاپیون برای بسته بندی جعبه عطر را به شما آموزش می دهیم. همچنین شما می توانید برای خریدعطر برای  کادو ولنتاین به سایت مارسلا مراجعه کنید.  

استفاده از روبان برای تزیین کادو عطر و ادکلن
استفاده از روبان برای تزیین کادو عطر و ادکلن

 

قبل از هر چیز جعبه عطر را کادو پیچ کنید. سپس روبان را درست مانند جعبه شیرینی دور جعبه عطر بپیچید و گره بزنید. برای درست کردن یک پاپیون متفاوت و جذاب به حدود دو متر روبان دیگر نیاز دارید. سایز روبان باید متناسب با اندازه جعبه باشد و از اطراف جعبه خارج نشود. اندازه مناسب را انتخاب کرده و شروع به تا کردن روبان کنید. حال وسط روبان را پیدا کرده و دو طرف آن را با یک قیچی تیز چاک بزنید. با تکه ای سیم وسط روبان را بسته و آن را روی جعبه فیکس کنید. در نهایت تنها کافی است حلقه های ایجاد شده را باز کنید. نحوه باز کردن حلقه ها اهمیت بسیاری دارد. لازم است اولین حلقه داخلی را به سمت راست و بالا کشیده و دیگری را به سمت چپ و بالا بکشید. این کار را تا تمام شدن حلقه ها انجام دهید. در نهایت حلقه های ایجاد شده را کمی مرتب کنید. 

 

استفاده از روبان برای تزیین کادو عطر و ادکلن
استفاده از روبان برای تزیین کادو عطر و ادکلن

اگر برای تزیین کردن عطر و ادکلن وقت زیادی ندارید، این مدل بستن روبان می تواند هدیه شما را منحصر به فرد کند. برای اجرای این مدل تنها به مقداری روبان احتیاج دارید. روبان را روی گوشه ای از جعبه قرار داده و دور جعبه بپیچید. امتداد روبان را به گوشه روبرویی انتقال داده و دور آن گره بزنید. گره را روی جعبه بزنید تا به وسیله پاپیون پوشانده شود. با دست چپ یک حلقه ایجاد کرده و روبان را از سمت راست روی آن بیاورید. حلقه ای جدید ایجاد کرده و از زیر حلقه قبلی رد کنید. با تنظبم گوشواره ها یک پاپیون ساده و مرتب خواهید داشت. دنباله ها را به اندازه دلخواه قطع کنید. سپس به همان روش قبلی با یک تکه روبان جدید پاپیون دیگری اضافه کنید. دنباله ها باید بین حلقه های ایجاد شده قرار گیرند. 

 

 

کلام آخر 

به طور کلی به هنگام کادو کردن عطر و ادکلن لازم است چند نکته ساده را رعایت کنید تا هدیه شما منحصر به فرد به نظر آید. قبل از هر چیز باید قیمت آن را پنهان کنید. هیچ کس از مشاهده قیمت هدیه خود احساس خوشایندی نخواهد داشت. روشی را برای بسته بندی انتخاب کنید که از شیشه عطر مراقبت کرده و از ورود آسیب به آن جلوگیری کند. همچنین لازم است کمی خلاقیت به خرج دهید و از بسته بندی های تکراری و ساده پرهیز کنید. اگر علاوه بر آنچه در این مطلب گفته شده است، ایده جدید دیگری دارید در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر مانند ادکلن جیوانچی و ادکلن ورساچه به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا