بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر و ادکلن برند بالنسیاگا
تاریخچه برند بالنسیاگا
برند بالنسیاگا در سال 1919 توسط کریستوبال بالنسیاگا در در زمینه ی صنعت مد و فشن آغاز به کار کرد.
کریستوبال در سال 1898 از مادری خیاط و پدری ماهیگیر در کشور اسپانیا به دنیا آمد که به واسطه ی هنر مادر از ابتدا اشتیاق به پارچه و مبتکر شدن را در خود پرورش داد.
کریستوبال از سن 11 سالگی در خیاطی شاگردی میکرد و از آنجایی که رمز موفقیت خود را کسب مهارت بی وقفه و امروزی شدن میدانست مدام در تلاش برای کسب مهارت طراحی و خیاطی بود.
او که بی وقفه در پی ترقی و گسترش فعالیت خود بود در سن 12 سالگی اولین مغازه خود را در سن سباستین افتتاح و پس از آن در شهرهای مادرید و بارسلونا ورود کرد.
شیرینی موفقیت او در اسپانیا پس از جنگ جهانی اول خیلی زود کام او را تلخ کرد و به ناچار مهاجرت به پاریس را انتخاب کرد اما این تجربه ی ناخواسته برای او که همیشه رویای جهانی شدن را در سر داشت چندان هم بی ثمر نبود و او توانست در سال 1937 آتلیه خود در خیابان جرج پنجم را افتتاح کند.
بالنسیاگا که از کودکی در تلاش و ممارست برای آموختن و پیشروی بود خیلی زود مورد توجه عموم قرار گرفت و جایگاه خود را به عنوان یکی از برجسته ترین استادان لباس های هنری ارتقا داد چرا که او در جرگه ی معدود طراحانی بود که همزمان میتوانست تمام تراوشات ذهنی خود را به یکباره و به تنهایی از طراحی، برش و دوخت را عملی کند.
کریستوبال که کیفیت و متمایز بودن را در کنار هم میخواست در دوره ای که طراحی ها همه به سمت یکنواختی می رفت استفاده از تضاد های رنگی را در طراحی های خود اعمال کرد.
دهه 60 انقلاب عمیقی در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به همراه داشت. جنبش هیپی ها، راک اند رول، اولین صداهای موسیقی پاپ، شورش های اجتماعی متعدد و افزایش زنان شاغل نیازها، عادات و آداب و رسوم جامعه را تغییر داد.
در نتیجه، در آن سالها شاخه جدیدی در طراحی مد متولد شد، پرت-آ-پورتر: مفهومی که از نیازها و ریتمهای دنیای جدید پیروی میکرد.
جستجو برای استایلی غیر متعارف، منحصر به فرد با پوشیدنی آسان، کشف دوباره اندام زنانه از طریق استفاده از لباسهای کوتاه و دامنهای کوچک، انرژی رنگهای پاپ، چاپهای اپتیکال و هندسی نشاندهنده تولد زیباییشناسی جدیدی بودکه این رویکرد با آرمان های بالنسیگیا همخوانی نداشت و در واقع، هرگاه کسی از او میپرسید نظرش در مورد این روند جدید چیست، همیشه پاسخ میداد: «من هرگز استعدادم را فاحشه نمیکنم». بنابراین، در سال 1968، در اوج موفقیت خود، ترجیح داد از صحنه کناره گیری کند او همه ی خانه های مد و لباس خود را تعطیل و به اسپانیا برگشت و در سال 1972 از دنیا رفت.
امروزه نام Balenciaga به عنوان بخشی از گروه Gucci و تحت مدیریت Nicholas Ghesquiere به ارائه لباس و لوازم جانبی مشغول است .
خانه ی عطر بالنسیاگا دارای 64 عطر و ادکلن زنانه و مردانه.
Balenciaga یک خانه عطر قدیمی است که اولین نسخه عطر آن در سال 1947 با عنوان Le Dix ساخته و جدیدترین آن تا لحظه ی نگارش این مقاله مربوط به سال 2016 است.
از جمله عطارانی که تاکنون با این برند قدیمی وجهانی همکاری داشته اند میتوان به : Gerard Anthony, Jacques Jantzen, Germaine Cellier, Francis Fabron, Francoise Caron, Ron Winnegrad, Jean-Claude Ellena, Domitille Michalon Bertier, Olivier Polge, Olivier Gillotin, Christophe Raynaud, Jean-Christophe Herault, Raymond Chaillan, Elie Roger and Dominique Preyssas. اشاره کرد.
منبع
بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر و ادکلن برند بالنسیاگا
تاریخچه برند بالنسیاگا
برند بالنسیاگا در سال 1919 توسط کریستوبال بالنسیاگا در در زمینه ی صنعت مد و فشن آغاز به کار کرد.
کریستوبال در سال 1898 از مادری خیاط و پدری ماهیگیر در کشور اسپانیا به دنیا آمد که به واسطه ی هنر مادر از ابتدا اشتیاق به پارچه و مبتکر شدن را در خود پرورش داد.
کریستوبال از سن 11 سالگی در خیاطی شاگردی میکرد و از آنجایی که رمز موفقیت خود را کسب مهارت بی وقفه و امروزی شدن میدانست مدام در تلاش برای کسب مهارت طراحی و خیاطی بود.
او که بی وقفه در پی ترقی و گسترش فعالیت خود بود در سن 12 سالگی اولین مغازه خود را در سن سباستین افتتاح و پس از آن در شهرهای مادرید و بارسلونا ورود کرد.
شیرینی موفقیت او در اسپانیا پس از جنگ جهانی اول خیلی زود کام او را تلخ کرد و به ناچار مهاجرت به پاریس را انتخاب کرد اما این تجربه ی ناخواسته برای او که همیشه رویای جهانی شدن را در سر داشت چندان هم بی ثمر نبود و او توانست در سال 1937 آتلیه خود در خیابان جرج پنجم را افتتاح کند.
بالنسیاگا که از کودکی در تلاش و ممارست برای آموختن و پیشروی بود خیلی زود مورد توجه عموم قرار گرفت و جایگاه خود را به عنوان یکی از برجسته ترین استادان لباس های هنری ارتقا داد چرا که او در جرگه ی معدود طراحانی بود که همزمان میتوانست تمام تراوشات ذهنی خود را به یکباره و به تنهایی از طراحی، برش و دوخت را عملی کند.
کریستوبال که کیفیت و متمایز بودن را در کنار هم میخواست در دوره ای که طراحی ها همه به سمت یکنواختی می رفت استفاده از تضاد های رنگی را در طراحی های خود اعمال کرد.
دهه 60 انقلاب عمیقی در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به همراه داشت. جنبش هیپی ها، راک اند رول، اولین صداهای موسیقی پاپ، شورش های اجتماعی متعدد و افزایش زنان شاغل نیازها، عادات و آداب و رسوم جامعه را تغییر داد.
در نتیجه، در آن سالها شاخه جدیدی در طراحی مد متولد شد، پرت-آ-پورتر: مفهومی که از نیازها و ریتمهای دنیای جدید پیروی میکرد.
جستجو برای استایلی غیر متعارف، منحصر به فرد با پوشیدنی آسان، کشف دوباره اندام زنانه از طریق استفاده از لباسهای کوتاه و دامنهای کوچک، انرژی رنگهای پاپ، چاپهای اپتیکال و هندسی نشاندهنده تولد زیباییشناسی جدیدی بودکه این رویکرد با آرمان های بالنسیگیا همخوانی نداشت و در واقع، هرگاه کسی از او میپرسید نظرش در مورد این روند جدید چیست، همیشه پاسخ میداد: «من هرگز استعدادم را فاحشه نمیکنم». بنابراین، در سال 1968، در اوج موفقیت خود، ترجیح داد از صحنه کناره گیری کند او همه ی خانه های مد و لباس خود را تعطیل و به اسپانیا برگشت و در سال 1972 از دنیا رفت.
امروزه نام Balenciaga به عنوان بخشی از گروه Gucci و تحت مدیریت Nicholas Ghesquiere به ارائه لباس و لوازم جانبی مشغول است .
خانه ی عطر بالنسیاگا دارای 64 عطر و ادکلن زنانه و مردانه.
Balenciaga یک خانه عطر قدیمی است که اولین نسخه عطر آن در سال 1947 با عنوان Le Dix ساخته و جدیدترین آن تا لحظه ی نگارش این مقاله مربوط به سال 2016 است.
از جمله عطارانی که تاکنون با این برند قدیمی وجهانی همکاری داشته اند میتوان به : Gerard Anthony, Jacques Jantzen, Germaine Cellier, Francis Fabron, Francoise Caron, Ron Winnegrad, Jean-Claude Ellena, Domitille Michalon Bertier, Olivier Polge, Olivier Gillotin, Christophe Raynaud, Jean-Christophe Herault, Raymond Chaillan, Elie Roger and Dominique Preyssas. اشاره کرد.
منبع