عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطر پرادا پارادوکس اینتنس 2023 Prada Paradoxe Intense

خانه عطر و ادکلن پرادا، پرادا پارادوکس اینتنس را در سال 2023 معرفی کرد، عطر جدیدی که مکمل نسخه ی 2022 همین عطر، پرادا پارادوکس است . نسخه جدید به عنوان یک دسته گل فوق العاده توصیف می شود که طراوت غنچه نرولی و سوپراینفیوژن یاس را با نت های گرم کهربای سینتتیک و مشک ترکیب می کند. 
ادکلن پرادا پارادوکس اینتنس 2023 Prada Paradoxe Intense
به گفته پرادا، این عطر تعادل کاملی بین قدرت و لطافت نت ها برقرار می کند، درست مانند سلف خود. عطر پرادا Paradoxe Intense توسط عطرسازان Nadège Le Garlantezec ، Shyamala Maisondieu و Antoine Maisondieu ساخته شده.

گفته می شود که این عطر دارای یک دسته گل بی انتها است که تا حد زیادی نیز به نظر همینگونه است. در راس، طراوت جوانه نرولی (شکوفه بهار نارنج) با ترنج و اسانس نرولی همراه است. این طراوت با گل‌های سوپراینفیوژن یاس و آکورد خزه در تضاد است. در پس زمینه، مشک های طبیعی در هم تنیده می شوند، زیرا سرنولید و موکسالون یک امضای کهربایی ایجاد می کنند. Ambrofix مشتق شده از بیوتکنولوژی، سرزندگی را افزایش می دهد، در حالی که تزریق وانیل Bourbon با وانیلین طبیعی برنج ترکیب می شود. 

نتها و رایحه عطر پرادا پارادوکس اینتنس 2023 Prada Paradoxe Intense

نت ها و روایح به کار رفته در پرادا پارادوکس اینتنس
نتهای اولیه: اسانس ترنج، جوانه نرولی، گلابی/// نتهای میانی: اسانس نرولی، سوپراینفیوژن یاسمن، خزه /// نت های پایه: سرنولید، موکسالون، آمبروفیکس، وانیل بوربون، وانیل طبیعی
به گفته ی سازندگان ، این عطر حول موادی با منبع پایدار ساخته شده است و بسته بندی آن قابل بازیافت است. علاوه بر این، بطری ادکلن پرادا پارادوکس اینتنس ریفیل (قابل شارژ مجدد) است.
شیشه و بطری ادکلن پرادا پارادوکس اینتنس 2023 Prada Paradoxe Intense
پرادا پارادوکس اینتنس در اندازه‌های 30 میلی‌لیتر، 50 میلی‌لیتر و 90 میلی‌لیتر در غلظت ادوپرفیوم و همچنین حجم 100 میلی‌لیتر ریفیل به بازار عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا