دانستنیها و راهنمای خرید

معرفی عطر با رایحه تنباکو

بسیاری از ما با شنیدن نام توتون و تنباکو، به یاد سیگار و مشتقاتش می افتیم. گیاه تنباکو بومی آمریکای جنوبی است و کاربردهای بسیاری زیادی دارد. در صنعت عطر سازی نیز رایحه این گیاه بسیار مورد توجه است. رایحه توتون و تنباکو، هیچ شباهتی به بوی تند و بد سیگار ندارد، بلکه این رایحه در حالت خالص خود تا حدی خاکی و کاملا شیرین می باشد. ثانیه های ابتدایی پس از استشمام رایحه توتون و تنباکو، شما آمیزه ای سحر آمیز از بوی خاک، چوب، رطوبت و شیرینی را احساس خواهید کرد. به همین خاطر است که غالبا از این رایحه برای طراحی عطر و ادکلن زنانه و مردانه زمستانی و پاییزی استفاده می شود. گاهی عطر با رایحه توتون و تنباکو برای استفاده در اوایل بهار نیز توصیه می شود.
معرفی عطر با رایحه توتون و تنباکو

معرفی عطر با رایحه توتون و تنباکو 

یک عطر با بوی توتون و تنباکو، اگر در شکل خالص خود باشد، رایحه ای دودی و چوبی دارد. چنین رایحه ای معمولا برای ساخت عطر و ادکلن مردانه مورد توجه است. با این حال، در اکثر عطرهای با بوی توتون و تنباکو، این رایحه به شکل خالص استفاده نمی شود. معمولا توتون و تنباکو در ترکیب با رایحه های دودی، گلی و میوه ای به بازار عرضه می شود. در این صورت، رد پای این رایحه را می توان در برخی از عطرهای زنانه خاص نیز دید. ترکیب عطر تنباکو با رایحه چرم نیز یکی از فرمول های طلایی صنعت عطرسازی برای خلق رایحه های به شدت متفاوت، گیرا و منحصر به فرد است. ادکلن های با رای حه توتون و تنباکو غالبا برای استایل های مردانه توصیه می شوند. ادکلن های با بوی توتون و تنباکو سنگین هستند و معمولا برای افراد با رده سنی بالای 30 سال و موقعیت های رسمی و اداری مناسب ترند.  
عطر با رایحه توتون و تنباکو در صنعت عطرسازی مشخصات بویایی متمایز و کاریزماتیکی دارد. بسیاری رایحه توتون را شبیه به چرم می دانند عده ای دیگر، آن را ترکیبی رمز آلود و پیچیده از آکوردهای چوبی، تند و دودی می دانند. تنباکو ماده ای بسیار گرانقیمت است و به صورت طبیعی، تنها در عطرهای نیش و گرانقیمت مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از طراحان برای شبیه سازی این رایحه از ترکیب نت هایی مانند وانیل و دانه تونکا استفاده می کنند. بنابراین اگر به رایحه تنباکو علاقه مند هستید و قصد خرید ادکلن و عطر با قیمتی مقرون به صرفه را دارید، عطرهای حاوی تونکا و وانیل نیز می توانند عطش بویایی شما را پاسخگو باشند. دنیای ادکلن و عطر با بوی توتون و تنباکو بسیار متنوع است. ما برای راهنمایی بهتر شما، برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن های توتونی را در ادامه معرفی خواهیم کرد. شما میتوانید از ویژگی ها و قیمت عطر تروساردی کلیک دیدن کنید.

مانسرا رد توباکو

قیمت خرید فروش عطر ادکلن مانسرا رد توباکو مردانه/زنانه Mancera Red Tobacco

مانسرا رد توباکو Red Tobacco by Mancera یک عطر تنباکوی اغواگر با رایحه های شیرین و تند فراوان است. زعفران چرمی و سیب ترد قبل از ذوب شدن در تنباکوی میوه ای از عود دودی عبور می کنند. مورد علاقه در انجمن های عطر و تأثیرگذاران. Red Tobacco یک عطر تنباکویی بسیار محبوب و پر فروش در میان علاقمندان به این نت جذاب محسووب میشود.

یک ادکلن لوکس را انتخاب کنید که غلظت بالایی داشته باشد و ماندگاری بالایی داشته باشد و با گذشت زمان، هزینه هر پوشیدن آن می تواند با عطرهای ارزان قیمت رقابت کند. توجه خود را به مانسرا رد توباکو معطوف کنید. 

 

Red Tobacco مانند مردی سرسخت با نمای بیرونی ناهموار اما قلبی از طلا، به کسانی پاداش می‌دهد که به اندازه کافی در اطراف خود بمانند تا لایه‌ها را جدا کنند. اپنینگ پلاریزه می شود. مجموعه ای بی نظیر از ادویه، عود، و بخور. با این حال، در آنجا بمانید، و این زمانی است که جادو اتفاق می افتد. پس از 20 دقیقه، رد توباکو به عطری خامه‌ای، گرم و احساس برانگیز و اغواگر تبدیل می‌شود و تنباکوی خشک در مرکز توجه قرار می‌گیرد.
بهترین راه برای لذت بردن از این عطر با ماندگاری بالا این است که نیم ساعت قبل از بیرون رفتن به مقدار کم آن را اسپری کنید.

رپلیکا جاز کلاب

قیمت خرید فروش عطر ادکلن میسون مارتین مارژیلا جاز کلاب (میسون مارگیلا جاز کلاب) مردانه Maison Martin Margiela Jazz Club

رپلیکا جاز کلاب Jazz Club یک عطر تنباکویی با نت های دلپذیر وانیلی و چرم است… باترکیبی بی نظیراز رایحه چوبی خوش طعم تنباکوی تازه لذت ببرید . با ماندگاری زیاد و سلاژ قابل قبول پس از ساعت ها با شما خواهد ماند. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت عطر کلاب د نایت به صفحه مربوط به این عطر مراجعه کنید.

تام فورد توباکو وانیل

قیمت خرید عطر (ادکلن) تام فورد توباکو وانیل مردانه و زنانه Tom Ford Tobacco Vanille

تام فورد توباکو وانیل، شیک، خوش طعم با شیرینی لطیف و ملایم، به عنوان یک عطر کلاسیک با رایحه ای دودی تنباکو شروع می شود و ترکیبی از ادویه ها: زنجبیل، بادیان، گشنیز و میخک را به آن اضافه می کند که نت وانیل را احاطه کرده است. این عطر لوکس، برای عاشقان وانیل و لذیذ که خواهان عطر تنباکوی مدرن و تند هستند عالی است.

پارفومز د مارلی هرود

قیمت خرید عطر (ادکلن) پارفومز د مارلی هرود مردانه Parfums de Marly Herod

این عطر تنباکو یکی از عطرهای مورد علاقه هر عاشق عطری در دنیاست است. تندی دارچین تنباکو را غنی می کند، در حالی که اسمانتوس رنگ زردآلویی را به ارمغان می آورد که شیرین می کند و چرم تیره به عمق می بخشد. هیرودیس را از باشگاه بپوشید یا زمانی که لباس می پوشید تا تحت تاثیر قرار دهید. بی شک پارفومز د مارلی هرود یکی از بهترین و محبوب ترین عطرهای تنباکویی محسوب میشود.

وقتی صحبت از بهترین عطر و ادکلن های تنباکویی به میان می آید، هر کدام این نت غیر معمول را متفاوت تفسیر می کنند. Parfums de Marly Herod یکی از عطر هاییست که نت تنباکو در آن بیش از حد واقع گرایانه است. ظریف و گرم با رایحه ای منحصر به فرد که تجسمی از آقایان در حال کشیدن پیپ های لوکس را در یک کلاب منحصر به فرد قدیمی تداعی می کند.
هرود جواهری است که در تاج مجموعه Parfums de Marly قرار دارد. اپنینگ آن غنی و تند است، با رگه هایی از دارچین که با پایه دودی چوب وانیلی ترکیب می شود. این یک رایحه دلپذیر برای مردی خوش لباس است. دوستداران پیراهن فلانل و شلوار گرمکن نیازی به استفاده ندارند.
پیروزی واقعی مارلی هرود این است که نت های سنتی سنگین را به گونه ای به نمایش بگذارد که مهیج یا بی پروا نباشد. 

تام فورد توباکو عود

عطر (ادکلن) تام فورد توباکو عود زنانه/مردانه Tom Ford Tobacco Oud

اجازه دهید شما را با تام فورد توباکو عود، برادر جسورتر و شیطانی تر تام فورد توباکو وانیل آشنا کنم.
تنها یک اسپری از این عطر منحصر به فرد، عطر و بوی مست کننده ویسکی ادویه دار را آزاد می کند. پس از چند دقیقه روی پوست، اپنینگ قدرتمند به چیزی گرمتر و چوبی تر تبدیل می شود. سپس، تنباکو با چوب صندل و وانیل مخلوط می شود. اما این عود است که به این ادکلن جسارت خاص تری بخشیده.
ماندگاری عطر بسیار بالاست، اما این جای تعجب نیست. ما در اینجا در مورد تام فورد صحبت می کنیم. وقتی صحبت از بهترین ادکلن های تنباکو می شود، Tobacco Oud یکی از ادکلن های زمستانی مورد علاقه هر دوستدار عطر و ادکن است. 

کالوین کلین سی کی وان شاک

قیمت خرید عطر ادکلن کالوین کلین وان شوک (سی کی وان شاک) مردانه Calvin Klein CK One Shock For Him for men

کالوین کلین سی کی وان شوک مردانه CK One Shock به طرز تکان دهنده ای خوب است، این رایحه کلاسیک با نت های ابتدایی از کلمانتین و خیار، با میانه ای از هل، فلفل و ریحان، در حالی که تنباکو، کهربا، چوب، مشک و نعناع هندی پایه را حمل می کنند.
اپنینگ سبک و نشاط آور این ادکلن کالوین کلین را به یکی از بهترین عطرها برای آقایان جوان تبدیل کرده است. کمی شیرین و تند، Ck One Shock یکی از بهترین ادکلن های تنباکو برای استفاده در روز است و یک رایحه بهاری عالی است.

برای بررسی قیمت ادکلن مردانه کلیک کنید.


بای کیلیان بک تو بلک

قیمت خرید فروش عطر ادکلن بای کیلیان بک تو بلک مردانه/زنانه By Kilian Back To Black

بای کیلیان بک تو بلک Back to Black یکی از بهترین ادکلن های تنباکوی برای مردانی است که به دنبال ارتقای سطح عطر خود هستند.
اپنینگ عسل ادویه دار با باز شدن گیلاس رسیده شیرین می شود و با بخور دودی و تنباکو متعادل می شود. این رایحه احساسی و اعتیاد آور برای موقعیت های خاص و روابط احساسی عالی است.
بای کیلیان بک تو بلک Back to Black عطری نیست که در پس زمینه محو شود. ماندگاری این عطر 8+ ساعت روی پوست است.
بطری لاکی مشکی بای کیلیان بک تو بلک، که از هر طرف با دست حکاکی شده است، فریاد لوکس بودن این عطر را سر مینهد. این یکی از معدود بطری های عطری است که بعد از خالی کردن آخرین قطره حتما در کلکسیون خود نگاه خواهید داشت.

ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم

قیمت خرید فروش عطر ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم مردانه Viktor & Rolf Spicebomb Extreme

احتمالاً قبل از اینکه حتی در نت‌های تنباکوی غنی آن نفس بکشید، جذب عطر اسپایس بمب اکستریم Spicebomb Extreme اثر Viktor & Rolf خواهید شد. این عطر جاودانه برای شخصیت های غالب در جمع است که برای تحت تاثیر قرار دادن مجموعه ای منحصر به فرد از نت های سرگردان طراحی شده است. در حالی که به عنوان رایحه تنباکویی طبقه بندی می شود، با رایحه قوی اسطوخودوس، فلفل سیاه تند و وانیل آرامش بخش متعادل می شود.

دولچه اند گابانا د وان مردانه

قیمت خرید عطر (ادکلن) دولچه گابانا د وان ادو تویلت مردانه Dolce & Gabbana The One EDT

ماهیت شیرین عطرهای تنباکویی به این معنی است که ما اغلب آنها را یونیسکس نمی نامیم، نه اینکه روی یک جنسیت خاص تمرکز کنیم. و این چیزی است که قطعاً در مورد دولچه اند گابانا د وان مردانه The One by Dolce & Gabbana صدق می کند. رایحه ای بی نظیر ، گرم، تند، کهربایی و با رایحه تنباکو: این عطر قدرتمندی است که مهارت های ترکیب دقیق خانه ی عطر و ادکلن D&G را بار دیگر ارائه می دهد. به نت های بالایی معطر ریحان و گشنیز توجه کنید که با گریپ فروت و کمی زنجبیل تکمیل شده است، واقعا بی نظیر است و اغواگر…

 

کلام آخر
 ما در این مقاله مهم ترین ویژگی های ادکلن و عطر با رایحه توتون و تنباکو را مرور کردیم. توتون و تنباکو رایحه هایی ظریف و قدرتمند هستند که بوی خاک، چوب، دود و روایح شیرین را تداعی می کنند. هر ادکلن با رایحه توتون و تنباکو داستانی منحصر به فرد را بازگو می کند و می تواند انتخاب جذابی برای استایل های پاییزی و زمستانی باشد. در ادامه این مقاله، برخی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین عطر و ادکلن های مردانه و زنانه با رایحه تنباکو و توتون را مرور کردیم تا به شما در انتخاب عطر و ادکلن محبوبتان یاری رسانده باشیم. اگر به دنبال عطری خاص برای استایل های رسمی و اداری در پاییز و زمستان امسال هستید، عطرهایی که در نت های پایه خود حاوی توتون یا تنباکو هستند را حتما امتحان کنید!
همچنین شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و یا خرید ادکلن شیرین زنانه و بررسی قیمت ادکلن بولگاری به سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا