دانستنیها و راهنمای خرید

عطرهای مناسب سالمندان

دنیای عطر و ادکلن، دنیایی پیچیده و پر از تنوع است. هر فردی با هر سن، سلیقه و بودجه ای می تواند عطر مورد علاقه خود را در این دنیای گسترده پیدا کند. با این حال، انتخاب عطر مناسب، کار آسانی نیست و نیاز به دقت و توجه دارد.

یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب عطر باید به آن توجه کرد، سن است. هر گروه سنی، رایحه های خاص خود را دارد که با آن هماهنگی دارد. عطر مناسب افراد جوان، تند و پرانرژی است و حس جوانی و شادابی را به آنها منتقل می کند. عطر مناسب افراد میانسال، ملایم و آرام بخش است و حس اعتماد به نفس و آرامش را به آنها القا می کند. عطر مناسب افراد سالمند، گرم و دلپذیر است و حس آرامش و تجربه را به آنها منتقل می کند.در انتخاب عطر مردانه مناسب سن، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، استایل و موقعیت اجتماعی فرد نیز در انتخاب عطر نقش مهمی دارد. به عنوان مثال، یک فرد جوان و اسپورت، عطر تند و پرانرژی را ترجیح می دهد، در حالی که یک فرد جوان و کلاسیک، عطر ملایم و شیک را انتخاب می کند.

قیمت ادکلن مردانه نیز یکی از عواملی است که باید در نظر گرفته شود. قیمت ادکلن ها بسته به برند، حجم و کیفیت آن متفاوت است. در بازار ایران، قیمت ادکلن مردانه از حدود 200 هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

عطر مناسب افراد مسن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ افراد میانسال و مسن، در زندگی به پختگی رسیدند و این موضوع، باید در استایل ظاهری آنها و عطری که انتخاب می کنند نیز نمایان باشد. عطرهای کلاسیک و نوستالژی برای افراد در این سن ایده آل هستند. برای زنان رایحه گل ها (مانند رایحه گاردنیا، زنبق، رز، یاس و بنفشه) انتخاب ایده آلی محسوب می شود. رایحه های شرقی با آکوردهایی از وانیل و دانه تونکا نیز می توانند شخصیتی قابل اعتماد، رازآلود و در عین حال صمیمی را برای افراد خلق کنند. تصویر مردان میانسال با عطرهایی که بتوانند آنها را به شخصیتی قابل اعتماد و جذاب بدل کند، تکمیل می شود. رایحه های شرقی و چوبی در کنار رایحه های تند و ادویه ای (به ویژه آکورد هایی از جوز هندی، هل یا دارچین) می توانند عطر های مناسب مردان میانسال را خلق کنند.

معرفی عطر مناسب سالمندان

چرا اصلا باید به دنبال عطر مناسب میانسالان باشیم؟ هر پوستی رایحه منحصر به فرد خود را دارد و این رایحه در طول عمر افراد، با توجه به سبک زندگی، رژیم غذایی و میزان تحرک فرد، تغییر می کند. به همین خاطر عطر و ادکلن مردانه یا زنانه ای که در دهه 20 یا 30 زندگی خود استفاده می کنیم، لزوما انتخاب مناسبی برای دهه 50 یا 60 از عمر ما نیست. برای انتخاب عطر مناسب سالمند، این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر چه سن افراد بیشتر باشد، انتخاب عطرهایی که به طبیعت نزدیک تر هستند، مناسب تر است. معمولا رد پای عطرهایی با نت های گیاهی یا گلی در ادکلن مناسب سالمندان دیده می شوند. عطرهای کلاسیک که بتوانند خاطرات را زنده کنند نیز از دیگر انتخاب های رایج به عنوان عطر مناسب میانسال هستند.
برای آنکه انتخاب و خرید ادکلن و عطر مناسب سالمندان از میان نمونه های بسیار متنوع عطر و ادکلن موجود در بازار، برای شما آسان تر باشد، ما در ادامه برخی از محبوب ترین گزینه ها را مرور خواهیم کرد. تمامی عطرهای مناسب افراد مسن که در این متن معرفی شده اند، در بازار ایران موجود هستند. برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اصل، حتما به آنلاین شاپ ها و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

دیور هوم اینستنس

قیمت خرید عطر ادکلن دیور هوم اینتنس مردانه Dior Homme Intense for men
این عطر مناسب سالمندان در گروه بویایی چوبی مشکی گلی طراحی شده است و طبعی گرم و شیرین دارد. عطر دیور هوم اینتنس صلابت، جسارت و اعتماد مردانه را در یک شیشه بسیار شیک به بازار عرضه می کند. وجود نت های وانیل، کهربا و رایحه های چوبی در نت های پایه این عطر، آن را به انتخابی ملایم اما در عین حال ایده ال برای مردان میانسال تبدیل کرده است. شما میتوانید برای خرید و بررسی قیمت ادکلن دیور مردانه دیگر نیز از محصولات مارسلا دیدن کنید.

تیری موگلر ای من پیور مالت

عطر (ادکلن) مردانه Thierry Mugler A*Men Pure Malt 100ml تیری موگلر ای من پیور مالت ادوتویلت
عطر تیری موگلر ای من پیور مالت مناسب افراد سالمند ترکیبی از رایحه دودی سیگار و ویسکی است و در گروه بویایی شرقی چوبی به بازار عرضه شده است. رایحه این عطر عجیب شما را به یاد ستاره های هالیوود در دهه های 70 و 80 میلادی می اندازد. این عطر می تواند انتخابی جذاب به عنوان ادکلن مناسب سالمند برای آقایان شیک پوشی باشد که از زندگی لذت می برند.

دولچه اند گابانا د وان ادوپرفیوم

قیمت خرید فروش عطر ادکلن دولچه گابانا دوان ادو پرفیوم (دی اند جی د وان ادوپارفوم) Dolce & Gabbana The One for Men EDP

دولچه اند گابانا د وان ادوپرفیوم عطری مردانه در گروه بویایی چوبی ادویه ای که رایحه ای سنگین و قوی دارد. برند دولچه اند گابانا این عطر را به عنوان عطر مردان خانواده به بازار معرفی کرده است و علت اصلی آن، احساس اعتمادی است که در اطرافیان شما بیدار می کند. نت های پایه این عطر ترکیبی اعجاب انگیز از تنباکو، کهربا و سدر هستند که در نت های میانی و اولیه با رایحه مرکبات و ادویه های مختلف ترکیب شده اند.

کالوین کلاین اترنیتی زنانه

قیمت خرید عطر کالوین کلین اترنیتی (سی کی اترنتی) زنانه Calvin Klein Eternity For Women

کالوین کلاین اترنیتی زنانه یک عطر مناسب افراد مسن و کلاسیک که ترکیبی از نت های گلی و مرکبات است. این عطر را می توان نماد زنی کامل و بالغ و در عین حال مدرن و اجتماعی دانست. کالوین کلاین اترنیتی یک عطر همه کاره است و می تواند به راحتی به جزئی از استایل روزانه شما تبدیل شود.

پرادا اینفیوژن

عطر پرادا اینفیوژن دهوم مردانه prada Infusion d'Homme

پرادا اینفیوژن یک انتخاب متفاوت و استثنایی برای خانم های میانسال که اعتماد به نفس و شوق به زندگی را تصویر می کند. این عطر ترکیبی از نت های میوه ای (مانند پرتقال و ماندارین) و نت های گلی (مانند زنبق) است و می تواند گرما و شور جوانی را به متن زندگی شما اضافه کند.
شانل شماره پنج

شنل شماره پنج

قیمت خرید عطر (ادکلن) شنل ان 5 (چنل نامبر 5) زنانه Chanel N5
شنل نامبر 5  عطری کلاسیک، بسیار معروف و موفق که پیر و جوان می توانند از داشتنش لذت ببرند. این عطر رایحه ای جاودانه در دل تاریخ است و می تواند طراوت و شادابی را به هر زن شیک پوشی در هر رده سنی، هدیه کند. این عطر ساختار بویایی ساده ای دارد و رد پای نت های گلی، مانند رز و زنبق در ساختارش دیده می شود.برای بررسی این محصول و قیمت ادکلن شنل میتوانید از محصولات سایت مارسلا دیدن نمایید.

هرمس ژور د هرمس

قیمت خرید عطر (ادکلن) هرمس ژور دهرمس (هرمس جور دی هرمس) زنانه Jour d'Hermes Hermès
هرمس ژور د هرمس عطری کلاسیک، خاص و محبوب که برای خانم های با شخصیت و کلاسیک طراحی شده است. این عطر رایحه گلی ملایمی دارد و روزهای اغواگر بهار را تداعی می کند. نت های پایه این عطر ترکیبی از مشک و نت های چوبی هستند و می توانند اعتماد به نفس شما را تقویت کنند.

جمع بندی
ما در این مقاله، مهم ترین ویژگی های عطر و ادکلن مناسب برای افراد سالمند را مرور کردیم. در ادامه نیز برخی از عطرهای محبوب و پرطرفدار که برای افراد سالمند نیز مناسب هستند را معرفی کردیم. استفاده از عطر و ادکلن در هر سنی جذابیت های خاص خود را دارد اما به شرط آنکه عطری متناسب با استایل و شخصیت خود را انتخاب کنید. شما میتوانید برای اطلاع از انواع و قیمت ادکلن تروساردی، قیمت ادکلن بولگاری و همچنین عطر کلاب د نایت مردانه با رایحه چوبی و معتدل به صفحه این محصول در سایت مارسلا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا