عطر کلینیک هپی زنانه Clinique Happy

2,665,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر کلینیک هپی Clinique Happy

  • عطری خنک
  • با نت های غالب پرتقال، گریپ فروت، نارنگی ماندارین، گل برف
  • مناسب جهت استفاده در فصول بهار و تابستان

    عطر زنانه کلینیک هپی از خانه عطر کلینیک، در گروه بویایی عطر های گلی میوه ای توسط Jean Claude Delville ، Rodrigo Flores-Roux طراحی و در سال 1998 روانه ی بازار شد. کلینیک هپی، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر زنانه مناسب فصول بهار و تابستان می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Clinique Happy را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

 

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Clinique
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) کلینیک هپی Clinique Happy اصل

تولید سال 1997 کمپانی Clinique. رایحه ای رمانتیک، تازه، دوست داشتنی و اغوا کننده. رایحه این عطر آمیزه ای از انواع مرکبات، گل ها ی بهاری و میوه های معطر و سایر مواد معطر گیاهی و جنگلی می باشد. سایت مارسلا این عطر را برای استفاده در روزهای سرد سال به خانم ها ی محترم پیشنهاد می کند. این عطر در سال 1998 برنده ی جایزه ی FIFI می باشد که حکایت از رتبه ی ممتاز این عطر در بین رقبای خود دارد.


برچسب های مرتبط:

ادکلن کلینیک هپی | کلینیک هپی ادوپرفیوم زنانه

توضیحات تکمیلی
نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر کلینیک هپی زنانه Clinique Happy

  1. مشتری

    کلینیک هپی عطری است با آکوردهای غالب مرکباتی، گلی و روایح گل های سفید. این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Clinique Happy را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر (ادکلن) کلینیک هپی زنانه Clinique Happy
عطر کلینیک هپی زنانه Clinique Happy

موجود

تعداد: