عطر بیلی ایلیش زنانه Billie Eilish For Women

6,612,500 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر زنانه آیلیش از خانه عطر و ادکلن بیلی ایلیش، در گروه بویایی آمبری وانیلی در سال 2021 توسط Steve DeMercado طراحی و روانه ی بازار شد. آیلیش، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب فصول سرد سال می باشد. 


  • عطری گرم و شیرین

  • نت های غالب: وانیل، شکر، کاکائو، نت های تند

  • بهترین فصل برای استفاده: پاییز، زمستان، و تا حدودی بهار و تابستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محیطهای دوستانه، قرارها ، دیت ها و میهمانی های شبانه، محیط های رسمی و جلسات کاری

  • ماندگاری: 3 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و  ادکلن اورجینال، Billie Eilish For Women را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) بیلی ایلیش زنانه Billie Eilish For Women اصل

ادوپرفیوم جدید ایلیش که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد، اولین عطر سلبریتی پر آوازه، بیلی ایلیش است. سازنده رایحه خاص و شکفت انگیز این عط، استیو دیمرکادو (Steve DeMercado) است. این عطر برای زنانی با روحیات خاص می تواند بسیار الهام بخش باشد.

آنچه که پیداست این است که این هنرمند ترجیح داده بیش از استفاده از نامش بر روی این عطر در ارائه این محصول نقش داشته باشد لذا ساخت ویدئو تبلیغاتی آن را نیز با بازی خودش ضبط و منتشر کرده است.

بیلی ایلیش درباره عطر خود چنین می‌گوید: “این عطر الهام گرفته شده از بدن انسان می باشد. در واقع منظور عطر ایلیش این است که خودتان را محکم در آغوش گرفته، اعتمادبه‌نفس داشته باشید و ظاهر و احساستان را نیز دوست بدارید. من دوست داشتم عطرم بسیار دعوت‌کننده و تا حدی جلوه ی ترسناک نیز داشته باشد و شما را در  دنیایی از تضادها با خود همراه کند.».

 این عطر همه کاره هم در یک قرار ملاقت ساده و هم در محافل و مجالس ویژه، می تواند تکمیل کننده زیبایی شما و در هرلحظه همراه‌تان باشد.

کافی است مقدار کمی از این ادوپرفیوم زنانه را روی مچ دست‌ها، پشت گوش و یا گردن خود اسپری کنید، تا خیلی سریع با روایح ابتدایی آن در آغوش کشیده شوید. گلبرگ‌های شکری ظریف، پرتقال ماندارین آبدار و توت قرمز، شما را به غرق شدن در این رایحه جذاب دعوت می‌کند. رایحه‌ای شیرین و آب‌دار ایجاد شده مشام‌تان را پرخواهد کرد و حس نشاط و سرزندگی را به شما هدیه می‌کنند.

رفته رفته، روایح ابتدایی در خاموشی فرو رفته و جای خود را به نت‌های میانی  می دهند. ترکیب ادویه‌های تند، کاکائو و وانیل، شما را در قلب عطر گیر می اندازد. این رایحه گرم و جذاب با گل رز آمیخته و کمی متعادل شده و در نهایتجلوه زنانه بیشتری پیدا خواهد کرد.

با رنگ باختن روایح مرکزی، نوبت به نت‌های پایانی برای تکمیل این هرم بویایی سرمست کننده خواهد رسید. نت چوب‌های و مشک با کهربا و دانه تونکا تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارند.

اگر از توضیح و تفسیر قدرت، گیرایی و جذابیت این عطر عبور کنیم وقت آن رسیده که از شمایل بطری این عطر جذاب سخن به میان آوریم. بطری این عطر بسیار پرزرق و برق، زیبا و چشم‌گیر ساخته شده است. بطری به شکل نیمه تنه بالایی زنی به شکل برهنه و به‌رنگ برنز طلاکاری شده است. این بطری از قسمت‌های مورد علاقه بدن بیلی ایلیش یعنی قفسه سینه، گردن و استخوان ترقوه الهام گرفته شده است.

این نیمه تنه جذاب که به خوبی و باهنرمندی تمام ساخته شده در همان وهله اول نگاه‌ها را به‌خود جلب خواهد کرد. یک خط مورب قسمت بدنه بطری و درپوش را از هم جدا می‌کند و همه چیز را بیش از پیش برای تجربه احساس خوش یک عطر با رایحه جذاب  آمبری وانیلی فراهم می کند.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر بیلی ایلیش زنانه Billie Eilish For Women

  1. مشتری

    بیلی ایلیش زنانه عطری است با آکوردهای غالب وانیلی، شیرین و ادویه ای گرم . این عطر مناسب استفاده
    روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Billie Eilish For Women را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

خرید عطر بیلی ایلیش زنانه Billie Eilish For Women
عطر بیلی ایلیش زنانه Billie Eilish For Women

موجود

تعداد: