عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب اینفرارد مردانه Viktor&Rolf Spicebomb Infrared

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(1 بررسی مشتری)

عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب اینفرارد Viktor&Rolf Spicebomb Infrare

  • عطری گرم ، شیرین و جذاب
  • با نت های غالب دارچین ، تنباکو ، میوه های قرمز ، لوبان
  • مناسب جهت استفاده در پاییز، زمستان و تا حدودی بهار

عطر اسپایس بمب اینفرارد از خانه عطر ویکتور اند رولف، در گروه بویایی عطرهای آمبری ادویه ای در سال 2021 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه اسپایس بمب اینفرارد، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب پاییز، زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر Viktor & Rolf Spicebomb Infrared را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Viktor & Rolf
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ویکتور اند رالف اسپایس بمب اینفرارد Viktor&Rolf Spicebomb Infrared اصل

خانه عطر و ادکلن ویکتور اند رولف به‌خاطر لاین فلاوربمب و اسپایس خود شناخته شده است. اینبار Viktor & Rolf با خلاقیتی جدید فلنکر دیگری از این لاین محبوب را به بازار معرفی کرده که همه طرفداران گروه عطرهای اسپایس بمب را به وجد خواهد آورد. این عطر جدید اسپایس بمب اینفرارد (مادون قرمز) است که با ادویه های جذاب و حرارت رزین ها دما و نبض را افزایش می دهد. این عطر از فناوری مادون قرمز الهام گرفته شده است که گرمای بدن را تشخیص می دهد.

گرم ترین ترین نسخه در بین نسخه های های قبلی اسپایس بمب، به عنوان عطری پر جنب و جوش اعلام شد که با ترکیبی قدرتمند، اغواگر و جذب کننده است. در شروع یک فلفل صورتی روشن و شدید وجود دارد که با فلفل قرمز تند در قلب هرم بویایی ادغام می شود و به دنبال آن گرمای رزین بنزوئین وجود دارد که به گرما و شخصیت اغوا کننده این اثر کمک می کند. علاوه بر نت های کلیدی، این ترکیب شامل میوه های قرمز، زعفران، دارچین و تنباکو است.
 
توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب اینفرارد مردانه Viktor&Rolf Spicebomb Infrared

  1. مشتری

    ویکتور اند رولف اسپایس بمب اینفرارد عطری است با آکوردهای غالب ادویه ای گرم، دارچینی و تنباکویی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Viktor&Rolf Spicebomb Infrared را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید