عطر ورساچه اروس Versace Eros Pour Homme
- عطری ملایم
- با نت های غالب وانیل، نعناع، تونکا، سیب سبز
- مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال
عطر اروس از خانه عطر ورساچه، در گروه بویایی عطرهای معطر فوژه توسط Aurelien Guichard طراحی و در سال 2012 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه اروس، از دسته عطرهای ملایم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید دکانت و سمپل عطر اورجینال، دکانت ادکلن Versace Eros Pour Homme را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.
مشاهده و خرید عطر ورساچه اروس
بررسی، مشاهده قیمت و خرید سمپل / دکانت عطر (ادکلن) ورساچه اروس مردانه Versace Eros Pour Homme اصل
عطر ورساچه اروس الهام گرفته شده از اساطیر یونان است که به نمادی از مد و عشق برگزیده شده است .
این عطر مردانه توسط Aurelien Guichard طراحی شده است و با رایحه ای تازه ، چوبی و کمی شرقی بعنوان عطری پرطرفدار برگزیده شده است .
رایحه های تشکیل دهنده این عطر شامل سیب سبز و لیمو ایتالیایی در نت اولیه و گل شمعدانی در نت های بعدی آن می باشد .
این عطر در حجم های 50 و 100 بصورت EDT تولید شده و در سال 2012 برنده جشنواره TFWA شده است . فروشگاه مارسلا این عطر را بسیار مناسب برای مردان شیک پوش و کسانی که می خواهند یکه تاز باشند پیشنهاد می کند .
مشاهده و خرید عطر ورساچه اروس
برچسب های مرتبط:
عطر ورساچه اروس مردانه
ادکلن ورساچه اروس مردانه
عطر ورساچه اروس مردانه اورجینال
ادکلن ورساچه اروس مردانه اورجینال
ورساچه اروس اصل
ورساچه اروس
تستر ورساچه اروس
قیمت ادکلن ورساچه اروس اصل
قیمت عطر ورساچه اروس مردانه
قیمت ادکلن ورساچه اروس مردانه
خرید ادکلن ورساچه اروس مردانه
خرید عطر ورساچه اروس مردانه
- جنسیت
- مردانه
- نوع عطر
- Eau de Toilette
- رایحه اصلی
- ملایم
- رایحه فرعی
- شیرین
- نت اولیه
- لیمو ترش، سیب سبز، نعناع
- نت میانی
- دانه تونکا ، شمعدانی ، آمبروکسان
- نت پایه
- وانیل ، خزه درخت بلوط ، وتیور ، سدر
- گروه بویایی
- معطر فوژه (Aromatic Fougere)
- بهترین فصل استفاده
- چهار فصل
- ماندگاری عطر
- خوب
- پخش بو
- خوب
- طراح (سازنده) عطر
- Aurelien Guichard
- کشور مبدا برند
- ایتالیا
- سال معرفی به بازار
- 2012
- گارانتی
- اصالت و کیفیت کالا / بازگشت وجه در صورت نارضایتی
بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر و ادکلن برند ورساچه (ورساچی)
تاریخچه برند ورساچه
در 2 دسامبر 1946 «جياني ورساچه» در رجيو کالابريا ايتاليا به دنيا آمد. در زمان کودکي جياني، مادر او با درآمد کارگاه خياطي کوچک خود، خانواده اش را اداره ميکرد. وي همراه برادر بزرگترش سانتو و خواهر کوچکترش دوناتلا در کنار پدر و مادر خياط خود فرانسيسکا، بزرگ شد. جياني همه چيز در مورد خياطي و دوختن لباس را خيلي زود از مادر خود آموخت و توانست به وسيله علاقه و ذوق ذاتي خود اولين لباسها را طراحي کند و در مزون مادرش به فروش برساند. بعد از آن ورساچه آموزشهاي تکميلي حرفهاي در زمينه طرح آمادهسازي و تهيه پارچه ديد. او اولين موفقيت خود را زماني نشان داد که طرحهايي براي کلکسيون فيوري فيورنتينا، که يک کمپاني ايتاليايي در سال 1972 بود، فرستاد.
ورساچه تا قبل از سن ۲۵ سالگي در زمينه معماري تحصيل ميکرد و سپس به قصد طراحي لباس به ميلان رفت و بدون ديدن آموزش آکادميک و رسمي، مجموعههايي را براي مارکهاي ايتاليايي دي پاريسي، جني، کلاگان، آلما و سپس در سال 1974 براي مارک کامپليس طراحي کرد. وي اولين مجموعه لباسهاي چرمش را در سال 1975 به نمايش گذاشت و در سال 1978 نخستين بوتيک خود را به وسيله دلااسپيک در ميلان افتتاح و نخستين مجموعه لباس زنانه را تحت نام خودش ارائه کرد. البته هنوز براي تکميل مجموعه خود، ساير مارکها را نيز عرضه ميکرد.
بهتدريج ورساچه توانست مارک اختصاصي خود را به عنوان يک برند مطرح کند. وي همه چيز را در مورد رنگ، جنس، برش و دوخت پارچهها ميدانست. او در سال 1982 موفق به دريافت جايزه چشم طلايي به خاطر بهترين طراحي لباس زنانه در پاييز و زمستان شد.
خيلي زود طرفداران سبک ورساچه زياد شدند و بوتيکهاي ديگر به اين نام در سطح دنيا شروع به کار کردند. در سال 1985 ورساچه مارک Instante را در امپراتوري مد دنيا قرار داد. اين مارک مشابه سبک او در خياطي و طراحي زنانه، سطح بالا بود، اما با هدف طراحي براي جوانترها و افرادي که توانايي مالي کمتري دارند، ايجاد شده بود.
«پيراهنهايي براي انديشيدن» نام نمايشگاهي بود که به کارهاي گذشته ورساچه نگاه ميکرد و در سال 1989 در ميلان برگزار شد. در همان سال ورساچه نخستين مجموعه طراحي زنانه سطح بالاي خود را ارائه کرد. سبک ورساچه به علامت تجاري مخصوص خود او تبديل شد. ورساچه براي رنگها، پارچهها و برشهاي گيرا و جذاب خود مشهور بود. ورساچه هنگام طراحي محصولات جديد، تنها يک طرح مبهم از انديشه و تصورات خود را ارائه ميکرد، سپس دستياران او مسوول تبديل اين ايدهها به لباسهاي قابل پوشيدن بودند. از زماني که ورساچه يک خريدار پارچه بود، هميشه از سفر کردن لذت ميبرد. او در طرحهاي جديد خود، تاثيراتي که از مسافرتهاي خود کسب ميکرد را با يکديگر ميآميخت.
در سال 1986 رييسجمهور وقت ايتاليا لقب شواليه هنر را به جياني ورساچه اهدا کرد. جياني در سال 1993 جايزه اسکار مد را به خود اختصاص داد و در سال 1995 به نيويورک رفت و اولين شعبه ورساچه در آمريکا را افتتاح کرد. در همين سال عنوان خلاقترين طراح لباس را از منتقدين بلژيک به دست آورد.
در پانزدهم جولاي سال 1997 جياني ورساچه ۵۰ ساله، جلوي کاخ محل سکونت خود در ميامي فلوريدا هدف شليک گلوله اندرو کونانن قرار گرفت که منجر به مرگ وي گرديد. کونانن يکي از قاتلان زنجيرهاي تحت تعقيب پليس FBI بود كه در مدت سه ماه، پنج نفر را به قتل رسانده بود و جياني ورساچه آخرين آنها به حساب ميآمد. هشت روز پس از قتل جياني، اندرو با شليك گلوله دست به خودكشي زد.
بسياري از طراحان اعتقاد دارند که با مرگ ورساچه، نه تنها ايتاليا بلکه تمام دنيا يکي از نوگراترين هنرمندان خود را از دست داد. فرانكو زفيرلي دوست صميمي جياني ميگويد: «ورساچه نجاتدهنده هاليوود از گودال يکنواختي و روزمرگي بود.» شهرداري ميلان در بزرگداشتي که براي او در سال 2007 گرفته بود، اعلام کرد در قدرداني از فعاليتهاي اين نابغه مد و طراحي، خياباني را در مرکز پايتخت صنعتي ايتاليا به نام جياني ورساچه نامگذاري خواهد کرد.
در سپتامبر 1997 برادر جياني، سانتو ورساچه مديريت کمپاني ورساچه را به عهده گرفت.
خواهرش، دوناتلا ورساچه هماکنون سرپرستي تيم طراحي اين شرکت را بر عهده دارد. او قبلا در موقعيتي مشابه براي مارک ورسوز طراحي ميکرد. آلگرا، دختر او وارث منحصر به فرد جياني ورساچه است که بنا بر وصيت جياني مالک 50 درصد از سهام ورساچه شد. دانيل پسر دوناتلا، وارث مجموعههاي نقاشي جياني است. عمارتهاي بزرگ ورساچه در شهر کومو ايتاليا، ميامي و نيويورک بخشي از دارايي او است.
جمله معروف «اعتقاد عميقي به اين حقيقت دارم که خلاقيت زاييده تنش و بحران ايدهها است» از دوناتلا ورساچه است. دوناتلا که ده سال از برادر خود جياني کوچکتر بود، هميشه تحتتاثير برادر خود قرار داشت. زماني که 11 ساله بود، لباسهايي را ميپوشيد که جياني مخصوص او ميدوخت. زماني که جياني در اواسط دهه 70 به فلورانس نقل مکان کرد تا شغلي را در طراحي لباسهاي کشباف آغاز کند، دوناتلا دريافت که او هم مانند برادر خود به دنياي مد اشتياق دارد. او يک سال پس از مرگ جياني، نخستين مجموعه طراحي زنانه سطح بالاي خود را براي سالن ورساچه در هتل ريزا پاريس به نمايش گذاشت.
گفته ميشود که دوناتلا نخستين طراحي است که به جاي استفاده از مدلهاي ناشناس و غيرمعروف، از افراد مشهور و برجسته استفاده کرد تا لباسهاي او را بر راهروهاي نمايش و ساير رسانههاي عمومي مانند تبليغات، به دنيا نشان بدهند. دوناتلا اکنون يکي از طراحان ثروتمند و برجسته جهاني و در حال حاضر نايب رييس گروه ورساچه و رييس طراحان شعبه مد ورساچه است. او 20 درصد از سهام کل ورساچه را دارا است.
امپراتوري ورساچه به يک تجارت خانوادگي بدل شده است که يکي از نمادهاي آن، بلندترين هتل دنيا، برج العرب در دبي است که به مجموعه وسيعي از مبلمان و تختهاي ورساچه در اتاقهاي لوکس و گرانقيمت خود مجهز شده است.
عطر و ادکلن ورساچه
در سال 1981 کمپانی ورساچه اولین عطر خود را با نام Gianni Versace وارد بازار کرد. و از آن سال تا سال 2020 تولید بیش از 67 عطر را در کارنامه ی خود دارد.
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@