عطر (ادکلن) جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو مردانه Emporio Armani Stronger With You
عطر (ادکلن) جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو مردانه Emporio Armani Stronger With You
عطر (ادکلن) جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو مردانه Emporio Armani Stronger With You
عطر (ادکلن) جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو مردانه Emporio Armani Stronger With You

عطر جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو مردانه Emporio Armani Stronger With You

3,035,000 تومان

عطر (ادکلن) جیورجیو آرمانی استرانگر ویت یو Emporio Armani Stronger With You

  • عطری گرم و شیرین، مدرن و پر انرژی

  • با نت های غالب وانیل، هل، فندق

  • انتخابی عالی برای دوستداران روایح معطر و شیرین

 

خرید عطر (ادکلن) جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو  Emporio Armani Stronger With You اصل

عطر (ادکلن) جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو Emporio Armani Stronger With You عطری جذاب با معجونی از عشق

در سال 2017 برند مطرح و محبوب جورجیو آرمانی از لاین Emporio Armani زوج عطر جدیدی را در دو نسخه زنانه و مردانه با نامهای "بیکاز ایتس یو" و "استرانگر ویت یو" روانه بازار کرد که خیلی زود به محبوبیت رسید و با فروش خوبی روبرو شد.

استرانگر ویت یو  عطری است مدرن با رایحه ای بسیار جذاب ، برای آقایانی که شخصیت آن ها مملو از انرژی مدرنیته بوده و در دنیای معاصر زندگی می کنند.

به عقیده کارشناسان مارسلا و کاربرانی که از استرانگر ویت یو استفاده کرده اند بهترین فصل استفاده از این عطر، پاییز، زمستان و تا حدودی فصل بهار می باشد.

استرانگر ویت یو توسط سسیل متون طراحی شده.


روایح و نت های به کار رفته در عطر جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو Emporio Armani Stronger With You

نت های آغازین عطر استرانگر ویت یو با رایحه ای از نتهای لیمو ترش , تمشک و بهارنارنج شروع میشود....

پس از آن نت های میانی با رایحه ای استثنائی از گل رز  خودنمایی کرده و در نهایت روایحی بی نظیر از  وانیل , مشک و چوب عنبر شما را شگفت زده خواهد کرد.

خرید عطر ادکلن جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی بیکاز ایتز یو (بیکاز ایتس یو) Emporio Armani Because It's You اصل

بیشترین نت هایی که هنگام اسپری کردن عطر استرانگر ویت یو خودنمایی کرده و به مشام میرسند به ترتیب شامل: وانیل، هل و فندق هستند


نزدیکترین (مشابه ترین ) رایحه به عطر جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو Emporio Armani Stronger With You از دید و نظر مصرف کنندگان این عطر :

جورجیو آرمانی کد پروفومو Giorgio Armani Code Profumo

جورجیو آرمانی کد پروفومو

پاکو رابان وان میلیون پرایو Paco Rabanne 1million Prive

پاکو رابان وان میلیون پرایو


دیگر عطر و ادکلن های برند جورجیو آرمانی     عطر و ادکلن های مردانه در گروه بویایی معطر فوژه   عطر و ادکلن های مردانه با رایحه گرم و شیرین


مقالات مرتبط زیر را نیز حتماً بخوانید:

نکات کلیدی در انتخاب بهترین عطر و ادکلن راهنما و نحوه تشخیص عطر اصل از عطر تقلبی

مقالات مرتبط زیر را نیز حتما بخوانید:

چگونه عطر دلخواه خودمان را انتخاب نمائیم؟هر عطری برای چه مکانی مناسب است؟ چگونه رایحه و ماندگاری عطر را افزایش دهیم؟

جنسیت
مردانه
نوع عطر
Eau de Toilette
رایحه اصلی
گرم
رایحه فرعی
شیرین
حجم
50ml, 100ml
نت اولیه
هل , نعناع , فلفل صورتی , برگ گل بنفشه
نت میانی
مریم گلی , طالبی , آناناس
نت پایه
وانیل , فندق , سرو , چوب عنبر
گروه بویایی
معطر فوژه (Aromatic Fougere)
بهترین فصل استفاده
ماههای سرد
ماندگاری عطر
خوب
پخش بو
خوب
طراح (سازنده) عطر
Cecile Matton
کشور مبدا برند
ایتالیا
سال معرفی به بازار
2017
گارانتی
اصالت و کیفیت کالا/بازگشت وجه در صورت نارضایتی

عطر و ادکلن برند جورجیو آرمانی - جورجو آرمانی (GIORGIO ARMANI)

جورجیو آرمانی متولد پیاچنزای ایتالیا در۱۱ جولای سال ۱۹۳۴، یکی از معروفترین و با نفوذترین طراحان لباس است.
پدر جورجیو، اوگو، مدیر حمل و نقل و مادرش ماریا، خانه‌دار بود .آرمانی به رشته پزشکی علاقه داشت و به دانشگاه بولونیا رفت و پس از دو سال تحصیل در این دانشگاه در سال ۱۹۵۳ برای خدمت در ارتش فراخوانده شد. او باید در بیمارستان ارتش کار می‌کرد، این تجربه باعث شد پزشکی را کنار بگذارد و بر حسب اتفاق وارد رشته فشن بشود.
حرفه خود را با یک میزآرایشی ویترینی، در یک فروشگاه بزرگ در میلان با نام لاریناسکنت آغازکرد. او بعدا بیان کرد که سبک کلاسیک خود را، در طول این دوره و به دنبال سفرهای مکرر خود به بریتانیا، رشد و توسعه داده است. او می گوید:” انگلستان واقعا مهمترین مرکز الهام بخش برای من بود. زمانی که من در فروشگاه لاریناسکنت مشغول به کار بودم دائما برای کسب اعتبار در بازار، دیدن مغازه ها و یاد گرفتن شیوه کار آنها، به لندن سفر می کردم. من به خاطر دارم که تعدادی ژاکت کشباف پشمی زرد رنگ در یک بوتیک کوچک دیدم و آنها را به فروشگاه خودمان آوردم، همه فکر کردند که من دیوانه هستم. این ژاکتهای پشمی زرد مورد استفاده دوک ویندسوربودند و مردم متوسط از آن استفاده نمی کردند. این نوع تفکر در مورد این قبیل پوشاک بسیار انگلیسی بود.

او به تدریج پیشرفت کرد و تجارب باارزشی هم در بازاریابی در صنعت مد و پوشاک به‌دست آورد. آرمانی در اواسط دهه ۱۹۶۰ به عنوان طراح پوشاک مردان شرکت نینو چروتی استخدام شد. مهارت‌های او بسیار متقاضی داشت و طی دهه بعد همزمان با کار در چروتی به عنوان طراح آزاد برای بیش از ده تولیدکننده دیگر نیز کار می‌کرد. آرمانی در اواخر دهه ۱۹۶۰ با سرجیو گالئوتی،‌ یک طراح معمار‌ آشنا شد. این آغاز یک ارتباط شخصی و حرفه‌ای بود که برای سال‌ها ادامه پیدا کرد. گالئوتی در سال ۱۹۷۳ آرمانی را متقاعد کرد یک دفتر طراحی در میلان باز کند. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا فراتر رفت. این کار منجر به این شد که آرمانی طی یک دوره طولانی به عنوان طراح با خانه‌های مد و طراحی لباس معروفی چون آلگری، ‌باگوتا،‌ هیلتون، ‌گیبو، مونتدورو و تاندرس همکاری کند. به زودی رسانه‌های بین‌المللی پس از نمایش لباسی در پیتی پالاس در فلورانس به صحبت درباره طرح‌های آرمانی پرداختند. این تجربه فرصت‌هایی را برای آرمانی فراهم کرد تا شیوه کار مخصوص خود را در مسیرهای جدیدی پیش ببرد. او دیگر آماده بود که انرژی خود را صرف نام تجاری خود کند. جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ برند جورجیو آرمانی Spa را به همراه دوست خود گالئوتی در میلان راه اندازی کرد.
در همان سال، آرمانی به سرعت لباس زیر، لباس شنا، لوازم جانبی و … را با مارک جورجیو آرمانی راه اندازی کرد و به بازار فرستاد.
یکی از موفقیت‌های اصلی جورجیو آرمانی زمانی اتفاق افتاد که در یک فیلم مشهور آن زمان لباس هنرپیشه معروف «ریچارد گری» را طراحی کرد. آرمانی در دنیای مد تنها طراحی است که نامش باعث تضمین فروش یک فیلم می‌شود. این شرکت در اوایل دهه ۱۹۸۰ توافقات مهمی با شرکت اورئال برای تولید عطر انجام داد و خطوط جدید دیگری هم به شرکت اضافه کرد.

در سال ۱۹۸۱، اولین سری فروشگاههای پخش و فروش ارزانتر خود، شلوارهای جین آرمانی و بازار بزرگ آرمانی را افتتاح کرد. آرمانی در سال ۲۰۰۰ بخش جدید گریم و آرایشی را به محصولات خود افزود که توسط پت مگراس طرح ریزی می شد. امروزه امپراطوری آرمانی شامل ۲۰۰۰ مرکز فروش جهانی با فروش سالیانه بیشتر از یک میلیارد دلار می باشد. پس از اینکه پلیس پاریس، خیمه های مشکی نمایش او را در سینت سولپایس پاریس، با این ادعا که ساخت و استقرارآنها امن نیست ممنوع کرد؛ آرمانی مجبور شد در مارس ۱۹۹۸ درشهرنیویورک کارهای خود را به نمایش بگذارد. در این زمان نمایش های راهرویی او، معمولا جمعیت زیادی را به خود جلب می کرد و رابرت دنیرو، مارک والبرگ، مارتین اسکورسیسی، سوفیا لورن و بسیاری دیگر به تماشای آن می آمدند.
با این حال آرمانی ادعا می کند که از مردم معمولی که در خیابانها هستند، برای طراحی مدل های خود الهام می گیرد. او اعتقاد دارد که لباسها باید برای پوشیدن تولید شود، نه فقط برای نمایش و ترسیم مهارتهایی که او به عنوان یک طراح لباس آموخته است تا لباسهای معاصری را برای زنان تولید کند. لباسهای دارای شانه های پهن به مدلی عملی تر، سودمندتر و انعطاف پذیرتر بدل شده است و مجموعه های آرمانی امروزه زیبا و ظریف هستند.
جورجیو آرمانی در سال ۹۱ از طرف مجله مردم بعنوان یکی از ۵۰ شخص زیبای جهان برگزیده شد. در سال ۲۰۰۰ مجله ماهانه آمریکایی فوربز، آرمانی را به عنوان موفق ترین طراح دنیا معرفی کرد، که در آمد شخصی او در سال ۱۹۹۹، ۱۳۵ میلیون دلار بود. در سال ۲۰۰۱ این مجله او را در ریف نوزدهم (بعد از خانواده بولگاری و قبل از پرادا) در لیست اعضای جدید مد قرار داد. شرکت جورجیو آرمانی در حال حاضر بیش از ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. همچنین آرمانی نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در ۳۶ کشور دنیا دارد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۵ در حدود ۶۹/۱ میلیارد دلار برآورد شده بود.
راز موفقیت بی پایان جورجیو آرمانی کیفیت لباس‌هایش است. او لباس‌هایش را از بهترین مواد و پارچه‌ها تهیه می‌کند، همه دست‌اندرکاران دنیای مد و تمام منتقدین این صنعت اعتراف می‌کنند که لباس‌هایی که توسط این برند طراحی و تولید شده باشد قطعا از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات است.
در حال حاضر این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارک‌های گوناگونی شامل جورجیو آرمانی، آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج و آرمانی کاسا می‌پردازد.
در زمینه عطریات هم عطریات بلک کد( تولید جورجیو آرمانی )، آکوآ دی جیو (تولید جورجیو آرمانی)، از پر فروش ترین عطریات آرمانی می باشد.

این شرکت همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها به حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتل‌ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل نیز وارد شده است. آرمانی با همکاری با شرکت سامسونگ، اقدام به طراحی و عرضه گوشی‌های موبایل لوکس با مارک آرمانی نموده است.
جورجیو آرمانی با بهره گیری از چهره های شاخص و محبوب همچون: فابیو کاناوارو، لوئیس فیگو، دیوید بکهام، ویکتوریا بکهام و رونالدو و بسیاری دیگر از چهره های محبوب دیگر جایگاه خود را هر چه بیشتر در بین افراد باز می کند.

برچسبهای مرتبط:

قیمت عطر جورجیو آرمانی | قیمت ادکلن جورجیو آرمانی | محصولات جورجیو آرمانی | خرید عطر جورجیو آرمانی | فروش عطر جورجیو ارمانی | فروش جورجیو ارمانی

منبع 1 | منبع 2

@[email protected]

@[email protected]

آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @[email protected] @[email protected] @[email protected] ثبت دیدگاه درباره این نظر
پاسخ @[email protected] پسند شده @[email protected] پسند نشده @[email protected] دیدگاه @[email protected]
نوشتن پاسخ ثبت دیدگاه درباره این نظر
Product added to wishlist
Product added to compare.